Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siisti ja kevyt koulutus/työ matemaattisesti lahjattomalle?

Vierailija
16.03.2016 |

Vaatimukset siisteydestä ja keveydestä ei ole nirsoilua, pölyinen ympäristö ja fyysinen kuormitus eivät ole mahdollisia fyysisistä syistä ja sille en voi mitään, vaikka haluaisinkin. Ilmeisesti on myös dyskalkulia, saan kyllä jotain järkevää laskettua jos voin käyttää laskinta aina, on ihme, että edes pääsin lukion lyhyestä matikasta läpi.

Englantia osaan erittäin hyvin ja samaten kirjoittaminen sujuu, osaan myös maalata ja piirtää, taiteellinen en kyllä juuri ole, tai erityisen luovakaan. C-ajokorttia yms. en saa ja terveydenhuoltoalakin lienee poissuljettu.

Ja tietenkin, jonkinlaiset työllistymismahdollisuudet on oltava! Minä haluan ehdottomasti töihin, enkä lusmuta kotona!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtiovarainministerinä ja pääministerinä on noita matemaattisesti lahjattomia nähty viime vuosina

Vierailija
22/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala selaamaan läpi tutkintoja yliopistojen sivuilta. Esim. yhteiskuntatieteellisillä aloilla on ihan OK työllistymismahdollisuus ja ei vaadita mitään matemaattista osaamista. Korkeintaan tilastotieteitä, mutta ainakin itse en joutunut laskemaan laskun laskua yliopiston aikana.

Olen elänyt uskossa, että nuo alat eivät oikein kannata. Ainakin tämän palstan perusteella :D jotain tuon suuntaista olen kyllä harkinnutkin, mutta työllistyminen huolettaa, toden teolla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et paljasta minkä tutkinnon olet jo suorittanut, Eikö löytyisi jotain sopivaa samaa alaa sivuavaa?

Vierailija
24/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se ala yliopistossa on, josta pääsee sosiaaliviranomaiseksi?

Vierailija
25/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et paljasta minkä tutkinnon olet jo suorittanut, Eikö löytyisi jotain sopivaa samaa alaa sivuavaa?

Ei. Ihan tarkoituksella jätin pois, niin tulee monipuolisempia vastauksia. En voi tehdä oikeastaan enää juuri mitään alani töitä ja monet muutkin on suljettu pois. Epilepsia puhkesi ja ajo-oikeudet lähti. Terveys petti muutenkin pahasti ja tuo oli kirsikkana kakun päällä.

Vierailija
26/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja tai kosmetologi?

Vierailija
27/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käviskö kirjoitti:

Ei yhtään pölyistä eikä yhtään fyysistä?

Vierailija
28/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetusala?

Sehän menee niin, että ne tekee jotka osaa ja ne jotka ei osaa,  opettaa.

Vierailija
29/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noilla avuilla joku päässyt valtionvarainministeriksi:)

Hahahahah! TÄÄ oli päivän paras! :D

Vierailija
30/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala selaamaan läpi tutkintoja yliopistojen sivuilta. Esim. yhteiskuntatieteellisillä aloilla on ihan OK työllistymismahdollisuus ja ei vaadita mitään matemaattista osaamista. Korkeintaan tilastotieteitä, mutta ainakin itse en joutunut laskemaan laskun laskua yliopiston aikana.

Olen elänyt uskossa, että nuo alat eivät oikein kannata. Ainakin tämän palstan perusteella :D jotain tuon suuntaista olen kyllä harkinnutkin, mutta työllistyminen huolettaa, toden teolla. Ap

Riippuu niin paljon siitä itse pääaineesta, joissain on hyvä työllisyys ja toisissa ei - joka tapauksessa sinun rajoituksillasi on mahdollinen vaihtoehto jos etsit siistiä ja kevyttä työtä. 

Vierailija
31/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilainen filologia ja sitä kautta kieltenopettajaksi? Työllisyystilanteesta en kylläkään ole varma, mutta tuskin se ainakaan huonompi on kuin yhteiskuntatieteilijöillä. 

Vierailija
32/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha. Vaihtoehtoja ei taida hirveästi olla.

Sosiaaliohjaaja?

Oikeudellinen ala?

Älä nyt noin sano.

Aloittajalla on esim. hyvä kielipää. Kielten opettaja voisi olla yksi vaihtoehto. Nythän on avautunut kieliin myös uusi laajeneva ammattiala maahanmuuttajien  myötä. Tämä tuli mieleen siitä, että olen ajatellut itsekin, että voisin suorittaa suomi toisena kielenä opinnot.

Vierailija
33/33 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käviskö kirjoitti:

Ei yhtään pölyistä eikä yhtään fyysistä?

No kosmetologilla ei ole.Älä mene kylpylään töihin,niin siinäpä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän