Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on liikaa häpykarvoitusta naisella?

Vierailija
16.03.2016 |

Toisesta keskustelusta tuli mieleen, että mikä on teistä liikaa, mikä ei ole enää nättiä?

Onko tässä esimerkin kuvassa mielestä rumasti aivan liikaa? Vähentääkö naisen kauneutta tai naisellisuutta?
http://40.media.tumblr.com/0769432d265f239fdf215965f0effb4c/tumblr_o2cm…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sellanen tuhero alkaa oleen äärirajoilla, jos karvoja joutuu kaksin käsin sukimaan pois reiältä, että vehkeen saa sisään.  Vinkkinä pitkäkarvasille: ostakaa ohutkärkiset kihartimet ja kihartakaa pitkät häpykarvanne niin, että reikä jää näkyviin.

Vierailija
22/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele häpykarvoitustani muutoin kuin uimapuvun käyttämistä varten, koska karvat ovat paksuja ja seuraavana päivänä mulla on jo näkyvä ja kutiseva sänki. Mies ei myöskään ajele omiaan, joten senkään puolesta ei ole tarvetta.

En myöskään ajele talvisin säärikarvojani, koska en jaksa, iho ei kestä ja myös säärien sänki on hirveä jo seuraavana päivänä. Jos miestä tämä häiritsee, niin se on hänen ongelmansa (ei kuitenkaan häiritse).

Olen sitä mieltä, että jos naisen pitäisi olla karvaton, karvaa ei kasvaisi. Miehellä ei ole esittää mitään niin hyviä perusteluja, miksi naisen pitäisi karvojaan ajella, ellei nainen sitä itse halua ja mies suostu samaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajele häpykarvoitustani muutoin kuin uimapuvun käyttämistä varten, koska karvat ovat paksuja ja seuraavana päivänä mulla on jo näkyvä ja kutiseva sänki. Mies ei myöskään ajele omiaan, joten senkään puolesta ei ole tarvetta.

En myöskään ajele talvisin säärikarvojani, koska en jaksa, iho ei kestä ja myös säärien sänki on hirveä jo seuraavana päivänä. Jos miestä tämä häiritsee, niin se on hänen ongelmansa (ei kuitenkaan häiritse).

Olen sitä mieltä, että jos naisen pitäisi olla karvaton, karvaa ei kasvaisi. Miehellä ei ole esittää mitään niin hyviä perusteluja, miksi naisen pitäisi karvojaan ajella, ellei nainen sitä itse halua ja mies suostu samaan.

Kyllä minä ainakin kuuntelen kumppanini toiveita, en vain totea että jos häiritsee se on sinun ongelmasi. Mutta onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
24/26 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin kuuntelen kumppanini toiveita, en vain totea että jos häiritsee se on sinun ongelmasi. Mutta onnea valitsemallesi tielle.

Luitkohan viestini ihan ajatuksella? Totesin siinä, että miestäni ei karvat häiritse, ja vaikka häiritsisikin, hän ei voi määrätä minua tekemään mitään, mikä tuottaa minulle harmia, ja/tai mihin hän ei itse ole myöskään valmis.

Tietenkin kuuntelen kumppanin toiveita, ja ne on hyvä ottaa huomioon - ei kuitenkaan oman hyvinvoinnin kustannuksella. En myöskään ole niin riippuvainen parisuhteesta, että luopuisin hyvästä olostani ja mukavuudentunteestani vain miehen mieliksi etenkään siinä tapauksessa, jos hänkään ei ole valmis siihen minun vuokseni. Koska karvojen ajelu tuottaa minulle harmia, en näe mitään syytä, miksi minun pitäisi tehdä niin, oli mies mitä mieltä tahansa.

Vierailija
25/26 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini ei ole hyvä.

Tässä on liian vähän

Vähän parempi 

Vielä paranee 

Todella hyvä 

Aivan loistava 

Eli kiitoratatyyppinen, ei kolmiomainen. 2-3 sormen levyinen. Pituutta riittävästi napaa kohti. Karvat voi olla todella lyhyitä tai pari senttiä pitkiä.

Terveisin suuseksiä intohimoisesti antava mies.

Vierailija
26/26 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiedä mitä mieheni syö,mutta minulla ei jää karvoja suuhuni. Pidän eniten sen takia suu seksistä. En tiedä muut seksityylit ei ole minun juttuni. Parasta on ku saa kaikki suuhun. Mutta hän pakottaa nielee. Välil voin niellä,mut välil tulee oksennus:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi