Jatkaisko suhdetta vai jssap
Eli ollaan oltu noin puolivuotta yhdessä. Annoin miehelle avaimet kun olin reissussa ja sen mies otti kutsuksi muuttaa luokseni. Nyt sitten asutaan yhdessä ja tilanne on edennyt tosi nopeasti.
Mies haaveilee tulevaisuudesta perheestä ja omakotitalosta jne aivan toisin kuin kukaan aikaisemmin tuntemani Tuntuu, että tämä on suurin tekijä miksi hänestä tykkään. Hän saa minutkin mukaan haaveisiin.
Seksi miehen kanssa on hyvää.
Mies on todella lapsellinen. Hän ei osaa pitää huolta omasta hygienista ja tarttee usein apua normaaleihin juttuihin aivan kuin olisi 10-vuotias. Hänellä on myös ongelmia rahankäytön kanssa.
Toisinaan todella ärsyttää olla toisen äiti ja aina huolehtia toisesta. Toisinaan ruusupunaiset mielikuvat ihanasta tulevaisuudesta punaisen mökin ja perunamaan kanssa vie mukanaan.
Ikää alkaa kummallakin olla minä 28, hän 30.
Kommentit (5)
Jos tienaa paljon niin voit keskittyä miehen passaamiseen. Jos tuot rahat, teet työt, hoidat kodin ja lapset niin voi olla liian rankkaa.
Jos nyt ärsyttää, niin mitä veikkaat tilanteen olevan 2 vuoden päästä? tai viiden? jssap..
Luuletko että tosta paranee? Kyllä sitä tarvitaan muutakin kuin kauniita haaveita.
Vaikeahan se on muiden kertoa mitä tehdä. Seuraile tilannetta mihin suuntaan suhteenne on menossa? Olette seurustelleet kuitenkin suht vähän aikaa, että eiköhän toisen hyvät/huonot piirteet tule tutuiksi yhdessä asuessa.
Mutta älä 'opeta' toista olemaan huollettavana. Pidemmällä aikavälillä tulet katumaan sitä. Perunamaa ja punainen mökki kuulostaa ihanalta, mutta mieti onko toisella kapasiteettia edes ylläpitää haaveiluitansa. Jos arkipäiväiset asiat tekee jo tiukkaa niin se voi tuoda tulevaisuudessa suurenkin koetinkiven suhteelle.
Jaa-a. Ehkä hänen kykynsä haaveilla ja sinun kykysi toteuttaa täydentävät toisiaan.
Mutta itse menin perustamaan perheen miehen kanssa, joka innostui kaikesta. Siis ihan kaikesta. Onneksi sille sai yleensä myös puhuttua vähän järkeä, ettei se esim. langennut verkostomarkkinointiin. Ja toinen huono puoli oli, että sitä puhetta ja haaveilua riitti.