2 viikkoa laihdutusta takana ja tässä tulos:
Vyötäröltä lähtenyt 3 cm ja paino tippunut 800g. Heti laihdutuksen alussa paino nousi (!) kilolla, mutta alkoi sitten pikku hiljaa tippumaan.
Voiko tuosta tuloksesta olla tyytyväinen? Itse vähän ehkä odotin, että paino olisi tippunut enemmän.
Olen alkanut liikkumaan todella paljon (verrattuna aiempaan) ja päivässä syön n. 1600 kaloria. Painoa tällä hetkellän n. 68.
Kommentit (24)
Ehdottomasti aloita 5:2 -dieetti.
Toimii tuo niinkin, ettei nihvellä 500 kalorin kanssa, vaan sovit itsesi kanssa että syöt vain yhden aterian päivässä. Eli tavallinen ateria, jossa paljon rehuja, n. 100 g protskun lähdettä ja maltillisesti juureksia. Jos on taipumuksia retkahtaa tiettyjen ruokien kanssa, ne kannattaa jättä väliin näinä päivinä.
-3 cm vyötäröltä on tosi hyvin, kannattaa olla iloinen siitä! Eipä sillä painolla niin väliä ole vaan sillä, miltä näyttää (ja millainen olo on).
Vierailija kirjoitti:
Vyötäröltä lähtenyt 3 cm ja paino tippunut 800g. Heti laihdutuksen alussa paino nousi (!) kilolla, mutta alkoi sitten pikku hiljaa tippumaan.
Voiko tuosta tuloksesta olla tyytyväinen? Itse vähän ehkä odotin, että paino olisi tippunut enemmän.
Olen alkanut liikkumaan todella paljon (verrattuna aiempaan) ja päivässä syön n. 1600 kaloria. Painoa tällä hetkellän n. 68.
ÄLÄ MUUTA MITÄÄN. Ja älä ainakaan missään nimessä ala mihinkään kitudietille.
3cm on kahdessa viikossa todella paljon. Aivan varmasti lähiaikoina jysähtää sieltä vaa'astakin alempi lukema. Tuossa edellisen sivun loppupuolella oli hyvä postaus asiasta.
Joo itseasiassa voi hyvinkin olla! Aloitin myös syömään magnesiumia heti laihdutuksen alussa. Ennen laihdutusta mua pyörrytti tosi usein, mutta nyt se on jäänyt pois.