Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero- ja uusperheet ovat: RIKKINÄISIÄ PERHEITÄ

Avioero on Saatanasta
16.03.2016 |

Tuollaisen termin bongasin seurakuntamme julkaisusta. Kuvastaa hyvin kyseisten perheiden tilannetta ja ainoa tie on eheytyä takaisin oikeaksi turvalliseksi ydinperheeksi.

Siis: rikkinäinen perhe. Kuulostaa pahalta ja onhan se sitä oikeastikin!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda seurakuntaa.

Vierailija
2/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne on. Onneksi erosta ja lapsesta huolimatta muut lapseni asuvat ydinperheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä seurakunta? Tekisin kantelun noin epöasiallisesta viestinnästä. Miten vielä vuonna 2016 voi olla ihmisiä, jotka kuvittelevat eron olevan lähtökohtaisesti huono asia - oli taustalla mitä tahansa väkivallasta alkoholismiin.

Vierailija
4/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg112 kirjoitti:

Mikä seurakunta? Tekisin kantelun noin epöasiallisesta viestinnästä. Miten vielä vuonna 2016 voi olla ihmisiä, jotka kuvittelevat eron olevan lähtökohtaisesti huono asia - oli taustalla mitä tahansa väkivallasta alkoholismiin.

Eihän siinä niin sanottu. Tai jutusta en tiedä, mutta ap:n aloituksessa.

Vierailija
5/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, olen mieluummin rikkinäinen perhe kolmestaan lasteni kanssa kun palaan eheäksi juopon luo. Ja ennen kuin kukaan ehtii edes aloittaa: Alkoholisoitui vasta lastenteon jälkeen masennuksen ja potkujen jälkeen.

Vierailija
6/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kirkkokunta?

Vierailija
7/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Minä olen eronnut, mutta minulla ja lapsillani on silti ehjä perhe. Lasten isä ei kuulu kuvioon, mutta silti olemme ehjä kokonaisuus.

Vierailija
8/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan huono avioliitto on täysi HELVETTI lapsenkin näkökulmasta. Seurasin noin 10 vuotta lähietäisyydeltä vanhempieni pahaa oloa ja riitelyä. Toivoin että eroaisivat sillä ilmapiiri kotona oli todella painostava.

Tuon kaiken nähneenä en ole koskaan kyennyt kunnolliseen parisuhteeseen ja tällä hetkellä elänkin mieluummin (lapsettomana) sinkkuna.

N31

Vierailija
9/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on sanonut, että kaikkein suurinta pahuutta on hyvään naamioitunut pahuus. Tässä tämä sanonta konkretisoituu.

Vierailija
10/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota joo.

Sain lapsen ja hänen isänsä paljastu alkoholistiseksi sekopääksi, erosin ja sain yksinhuoltajuuden. Tapasin uuden miehen ja hän on esikoiselle malli isähahmo. Meillä on myös yhteinen lapsi. Kaikki on mennyt hyvin. Esikoiseni näkee isäänsä kerran tai pari vuodessa. Ja kyllä näkisi useammin jos isäänsä kiinnostaisi. En voi uskoa että jonkun mielestä olisi ollut parempi jäädä esikoisen isän kanssa parisuhteeseen. Olin silloin nuori ja naiivi kun hänet tapasin ja lapsen tein ja kuvittelin pystyväni muuttamaan ja pelastamaan hänet. Lasteni vuoksi teen mitä van, he ansaitsevat parasta!

Vierailija
11/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se, että ero on hyväksi, poista sitä tosiasiaa, että perhe on rikkinäinen.

Vierailija
12/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki ydinperheet ehyitä ja yhtenäisiä? Oliko ero perhe ennen eroa sitä?

Vierailija
13/13 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se, että ero on hyväksi, poista sitä tosiasiaa, että perhe on rikkinäinen.

Niin, kun kaikki perheenjäsenet ovat osa pehettä, niin ehjähän se perheyksikkö silloin on, tosin perheen ehjyyden hinta voi olla se, että ihmiset voivat olla vaikka kuinka pahasti rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä