Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiara lapsen nimeksi

Vierailija
16.03.2016 |

Tyttövauva syntyy ensikuun puolella. Olen ihastunut tähän nimeen, toinen nimi vielä hakusessa. Onko vinkkejä? Ja mitä mieltä olette Tiara nimestä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, ei, mun huumorintaju ei riitä tähän. Lopettakaa.

Vierailija
22/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle voi sitten laittaa nimeksi Tiera (tai Iku-Turso, molemmat Kalevalasta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahan samaa luokkaa kuin mm:

Mercedes

Mercedes on kyllä ihan oikea espanjankielinen etunimi.

Juu, mutta nyt keskusteltiin lapsen nimesta tietyssa kontekstissa, eiko? Chanel on myos "oikea" nimi maailmalla.

Vierailija
24/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap ei ole tosissaan. Typerä nimi, joka leimaa lapsen.

Vierailija
25/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä näitä hörhöjä riittää? Ei sitä lapsen nimeä valita sinun iloksesi vaan kyseessä on lapsen elämän mittainen riippakivi hunoimmillaan. Joo, nimenvaihdoksen voi tehdä.

Vierailija
26/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi voi aluksi oudoksuttaa, mutta on kyllä minusta kaunis ja ootas kun muutama vuosi menee, niin muutama muukin Tiara tulee vastaan. Tuskin kuitenkaan nousee liian yleiseksi nimeksi. Katsoin väestörekisterikeskuksen sivulta ja näyttää, että vuosina 2010-2016 on nimetty 13 Tiaraa!

Vierailija
27/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahan samaa luokkaa kuin mm:

Mercedes

Mercedes on kyllä ihan oikea espanjankielinen etunimi.

Juu, mutta nyt keskusteltiin lapsen nimesta tietyssa kontekstissa, eiko? Chanel on myos "oikea" nimi maailmalla.

Onhan se noin tässä kontekstissa. Mutta ei se tee Mercedesia tyhmäksi nimeksi, mitä Tiara taas on. Ei nyt sillä, että mä antaisin suomalaiselle lapselle nimeksi Mercedestäkään.

Vierailija
28/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs TiaNa? Myös kaunis nimi, mutta hieman pehmeämpi lausua :)

Tiana parempi kuin Tiara, mutta siitäkin tulee mieleen junttiversio Dianasta.

Vierailija
29/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkseivät tavalliset nimet kelpaa, vaan nimiä otetaan esineistä? Mikä seuraavaksi? Taulu? Lasimalja? Lautanen?

Vierailija
30/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse antaisi omalle lapselleni, ja itsekin taidat epäillä, kun kysyt vauva.fi palstalla? Nimen tulee olla sellainen, josta on täysin varma ja josta voi olla varma, että se on hyvä myös lapsen koko elämän ajan.

Vierailija
31/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenä voisi ollakin ihan nätti, mutta kannattaa makustella sitä sukunimen kanssa.. kuulostaa aika hönökiltä, jos sukunimi on tyyliin Mönttinen, tai vastaavaa..

Vierailija
32/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole tosissasi. Tai jos olet, niin anna toiseksi nimeksi Jadessa ja kolmanneksi sitten vaikka Beyonce. Toivottavasti sukunimi on luokkaa Nännimäinen tai Jormakka.

Mikä tällaista ihmistä vaivaa? 

Ei vaivaa mikään, kiitos vain kysymästä!

Ps. Osuiko liian lähelle oman lapsesi nimeä? Onko kotona Diadeemi Rihanna Pörhönen?

Vierailija
33/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala! Mulle tulee englanninkielisenä mieleen Diarrhea :D

Vierailija
34/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta joku Tiara muka symboloi kuin jotain hemmetin missikisoja? 

Vierailija
35/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille kyselijöille, kyllä aijon oikeasti nimetä lapseni Tiaraksi. Minusta nimi on kaunis ja tyttömme on meille aina pieni prinsessamme. Jos hän itse vihaa nimeään, sen pystyy onneksi vaihtamaan tai käyttää toista nimeään.

Ap

Vierailija
36/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkijanlippis olisi myös kiva nimi.

Vierailija
37/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiara? Siis sehän on esineen nimi. Ihan sama, kun antaisit nimeksi vaikka Paistinpannu tai Tehosekoitin. Onhan niissäkin nätti sointu!

Vierailija
38/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi! Anna ainakin toiseksi nimeksi.

Vierailija
39/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille kyselijöille, kyllä aijon oikeasti nimetä lapseni Tiaraksi. Minusta nimi on kaunis ja tyttömme on meille aina pieni prinsessamme. Jos hän itse vihaa nimeään, sen pystyy onneksi vaihtamaan tai käyttää toista nimeään.

Ap

Mikähän hiton asenne on se, että tehdään joku asia jo valmiiksi paskasti ja sitten oletetaan toisen korjaavan asia? Mitäpä jos antaisit KERRALLA kivan nimen, mitä toinen voisi kantaa ylpeänä?

Vierailija
40/50 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiva. Sitten yhtenä päivän huomaatkin, että se ei ole pieni. Esim. siitä, että mukula ei pidä nimestään ja ihmettelee kuka ääliö keksi antaa sellaisen nimen. Toivottavasti annat edes tolkullisen toisen nimen.  Ja se on aion, ilman j-kirjainta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän