Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka "ajattelevat" miestensä aivoilla

Vierailija
15.03.2016 |

Esimerkiksi viime vaaleissa eräs nainen aikoi äänestää persuja, ettei kokoomus ja keskusta pääse voitolle. Mies oli suositellut. Ei sitten ajatellut, että ehkä joku muu puolue kuin persut ei ole niin hanakasti ajamassa naisia nyrkin ja hellan väliin.
Muitakin esimerkkejä olisi tyyliin: Kyllä ne miehet osaa, onneksi mulla on mies, ota oma mies, ota rikas mies. Mies mies mies. Eivätkö naiset vieläkään osaa ajatella omilla aivoillaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää että näitä miestensä kautta eläviä naisia riittää aina vaan. Kuuleehan niitä puheitakin erityisesti vanhempien naisten suusta "miehet ne sitten osaa".  Toisaalta oikein ylpeinä omivat "naisten työt" itselleen.  Toteavat vain "eihän ne miehet pyykätä tai siivota osaa, ja pullan leipominen on naisten taito. Lässähtää ukon käsissä vielä koko pitko". 

:D

Vierailija
22/27 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työkaveri, jolla ei ollu omia mielipiteitä, vaan miehensä mielipiteet. Oli sitten kyse vaikka tamponien käytöstä, niin hän kommentoi, että "Ville" sanoi sitä....., kerran sanoin, että minua ei nyt kiinnosta miehesi mielipide, vaan omasi, niin meni ihan hiljaiseksi.:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuttu jolla oli ateistimies, ja he mm. naureskelivat yhdessä jonkun sukulaisen uskolle. Erottuaan tuosta miehestä nainen tapasi diakonin johon rakastui, ja eikös kohta ilmoittanut että hengellisyys on tullut hyvin tärkeäksi. 

Vierailija
24/27 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on nää joiden kaikki mielipiteet on yhteisiä. Me ei tykätty siitä ruuasta. Meistä se leffa oli tosi hyvä.

Jumalauta. Entäs jos vaimo oiskon salaa tykännyt siitä ruuasta muttei voi enää syödä sitä koska me mennään rikki jos me tykätään eri asioista?

Vierailija
25/27 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on nää joiden kaikki mielipiteet on yhteisiä. Me ei tykätty siitä ruuasta. Meistä se leffa oli tosi hyvä.

Jumalauta. Entäs jos vaimo oiskon salaa tykännyt siitä ruuasta muttei voi enää syödä sitä koska me mennään rikki jos me tykätään eri asioista?

Entä jos aidosti tykkäävätkin samoista asioista? Mulla ja mun puolisolla on hyvin samanlainen maku, niin ruuan, elokuvien ja musiikin suhteen. Myös kasvatusperiaatteet menevät aika täysin yksiin. Yksittäisiä poikkeuksia toki on esim. mies tykkää scifi elokuvista ja hernekeitosta ja minä en voi niitä sietää. Ja hän tietää sen.

Vierailija
26/27 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos aidosti tykkäävätkin samoista asioista? Mulla ja mun puolisolla on hyvin samanlainen maku, niin ruuan, elokuvien ja musiikin suhteen. Myös kasvatusperiaatteet menevät aika täysin yksiin. Yksittäisiä poikkeuksia toki on esim. mies tykkää scifi elokuvista ja hernekeitosta ja minä en voi niitä sietää. Ja hän tietää sen.

Ettehän te siis tykkää aina vaan samoista asioista. Eihän parisuhteesta mitään tule jos ei maut osu yksiin missään kohtaa.

Tarkotin niitä jotka on IHAN kaikesta samaa mieltä. Tai siis nainen hukkaa omat mielipiteensä ja on kaikesta samaa mieltä kuin mies. Miehillä tätä näkee harvemmin.

Vierailija
27/27 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettehän te siis tykkää aina vaan samoista asioista. Eihän parisuhteesta mitään tule jos ei maut osu yksiin missään kohtaa.

Tarkotin niitä jotka on IHAN kaikesta samaa mieltä. Tai siis nainen hukkaa omat mielipiteensä ja on kaikesta samaa mieltä kuin mies. Miehillä tätä näkee harvemmin.

Silloin on monesti kysymys heikosta itsetunnosta ja hylätyksi tulemisen pelosta. Ei uskalleta olla eri mieltä, koska pelätään mitä mieltä toinen on sen jälkeen. Halutaan välttää konfliktitilanteita olemalla samaa mieltä aivan kaikesta ettei toinen suuttuisi ja jättäisi.

Ainakin itsellä se johtui noista syistä. Seurustelin silloin ekaa kertaa. Nyt vuosien terapian jälkeen olen tajunnut miten typerää sellainen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän