Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka "ajattelevat" miestensä aivoilla

Vierailija
15.03.2016 |

Esimerkiksi viime vaaleissa eräs nainen aikoi äänestää persuja, ettei kokoomus ja keskusta pääse voitolle. Mies oli suositellut. Ei sitten ajatellut, että ehkä joku muu puolue kuin persut ei ole niin hanakasti ajamassa naisia nyrkin ja hellan väliin.
Muitakin esimerkkejä olisi tyyliin: Kyllä ne miehet osaa, onneksi mulla on mies, ota oma mies, ota rikas mies. Mies mies mies. Eivätkö naiset vieläkään osaa ajatella omilla aivoillaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Tuttu, joka on aikaisemmin inhonnut jääkiekkoa, fanittaa nyt hifkiä täysillä, koska uusi mieskin tykkää. Toinen inhosi kaikenlaista autourheilua, nyt juostaan ralleissa ympäri maata kun mies tykkää.

Vierailija
2/27 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä tuollaisiakin. Ehkä joku oikeasti vähä-älyinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä. Tuttu, joka on aikaisemmin inhonnut jääkiekkoa, fanittaa nyt hifkiä täysillä, koska uusi mieskin tykkää. Toinen inhosi kaikenlaista autourheilua, nyt juostaan ralleissa ympäri maata kun mies tykkää.

Tämä! Juuri tämä on se ajattelu tapa, mitä minä en ihmisissä ymmärrä! Mitä ihmeen järkeä on edes seurustella, jos ei kykene olemaan avoin ja kiinnostumaan toisen mielenkiinnon kohteista?

En minäkään aiemmin pitänyt urheilusta, mutta mieheni innoittamana aloin sitä seurata ja nyt pidän siitä itsekin. En olisi omatoimisesti alkanut selvittämään jalkapallon sääntöjä, mutta mieheni aina alussa niitä selosti samalla, kun ottelua katsoimme ja näin ollen ymmärrän siitä enemmän ja se aidosti on alkanut minua kiinnostamaan.

Ja ihan vain siksi, ettet ala valittamaan tästä, niin voin sinulle kertoa, että myös mieheni on nykyään ihan aidosti kiinnostunut minun harrasteestani, koska minä olen hänelle sen niin hyvin esitellyt. :)

Vierailija
4/27 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset muutenkaan äänestä naisia. Sitten ruikutetaan tasa-arvon puutteesta. 

Vierailija
5/27 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Juuri tämä on se ajattelu tapa, mitä minä en ihmisissä ymmärrä! Mitä ihmeen järkeä on edes seurustella, jos ei kykene olemaan avoin ja kiinnostumaan toisen mielenkiinnon kohteista?

En minäkään aiemmin pitänyt urheilusta, mutta mieheni innoittamana aloin sitä seurata ja nyt pidän siitä itsekin. En olisi omatoimisesti alkanut selvittämään jalkapallon sääntöjä, mutta mieheni aina alussa niitä selosti samalla, kun ottelua katsoimme ja näin ollen ymmärrän siitä enemmän ja se aidosti on alkanut minua kiinnostamaan.

Ja ihan vain siksi, ettet ala valittamaan tästä, niin voin sinulle kertoa, että myös mieheni on nykyään ihan aidosti kiinnostunut minun harrasteestani, koska minä olen hänelle sen niin hyvin esitellyt. :)

No näillä minun esimerkeillä kiinnostuksen kohteet vaihtuu aina miehen mukaan :) eli jos seuraava mies ei jääkiekosta välitä niin se on bye bye hifk.

Vierailija
6/27 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on peiliin katsomisen paikka!

Vierailija
7/27 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiset muutenkaan äänestä naisia. Sitten ruikutetaan tasa-arvon puutteesta. 

Tasa-arvo ei ole sitä, että äänestää omaa sukupuoltaan. Se on sitä, että äänestää parasta ehdokasta sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
8/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten osuus Suomen eduskunnassa on asettunut noin neljäänkymmeneen prosenttiin eikä tästä todennäköisesti nouse, arvioivat asiantuntijat.

Näin siitä huolimatta, että naiset ovat miehiä aktiivisempia äänestäjiä. Naiset äänestivät miehiä vaisummin aina 1980-luvulle saakka. Vuoden 1987 vaaleissa naisten ääniprosentti ylitti miesten ääniprosentin ja on sen jälkeen pysynyt sitä korkeammalla tasolla.

Naisäänestäjät äänestävät tutkimusten mukaan melko tasapuolisesti nais- ja miesehdokkaita. Miehet sen sijaan suosivat miesehdokkaita naisten kustannuksella. Vuoden 2007 vaaleissa 72 prosenttia miehistä äänesti miestä.

Asiantuntijoiden mukaan naisten aliedustus eduskunnassa johtuu nykyisin pitkälti ehdokasasettelussa. Kevään eduskuntavaalien ehdokkaista 39 prosenttia on naisia.

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/04/04/naiset-aanestavat-miehia-j…

Vierailija
9/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten osuus Suomen eduskunnassa on asettunut noin neljäänkymmeneen prosenttiin eikä tästä todennäköisesti nouse, arvioivat asiantuntijat.

Näin siitä huolimatta, että naiset ovat miehiä aktiivisempia äänestäjiä. Naiset äänestivät miehiä vaisummin aina 1980-luvulle saakka. Vuoden 1987 vaaleissa naisten ääniprosentti ylitti miesten ääniprosentin ja on sen jälkeen pysynyt sitä korkeammalla tasolla.

Naisäänestäjät äänestävät tutkimusten mukaan melko tasapuolisesti nais- ja miesehdokkaita. Miehet sen sijaan suosivat miesehdokkaita naisten kustannuksella. Vuoden 2007 vaaleissa 72 prosenttia miehistä äänesti miestä.

Asiantuntijoiden mukaan naisten aliedustus eduskunnassa johtuu nykyisin pitkälti ehdokasasettelussa. Kevään eduskuntavaalien ehdokkaista 39 prosenttia on naisia.

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/04/04/naiset-aanestavat-miehia-j…

Outo ajatus, että "aliedustus eduskunnassa johtuu nykyisin pitkälti ehdokasasettelussa". Eihän sillä ole väliä, vaikka x-puolueen listalla olisi y-vaalipiirissä 5 miestä ja 15 naista, jos äänestäjät nostavat ne 5 miestä kärkeen. Äänestäjä  on kunkku näissä kisoissa.

Vierailija
10/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo naisesta, joka alkaa seurustelemaan wt-miehen kanssa alkaa jopa kirjoittaa viestit samalla tyylillä, mitä tää elämäm koululainen mies kirjoittaa. Eli mm. jättää kaikki välimerkit pois ja kirjottaa yhdyssanat erikseen. Aikaisemmin osasi kyllä kieliopin, mutta nyttemmin ei. Voiko ihminen olla noin lapanen, että taantuu seurustelukumppaninsa tasolle?

Vierailija
11/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen hallitus on osoitus siitä, että miehet äänestävät miehiä ja naiset eivät edelleenkään äänestä naisia riittävästi. Tuo naisten aliedustus ehdokkaina on tietysti yksi osasyy nykyiseen tilanteeseen.

Miksi mies on solidaarinen omalle sukupuolelleen, mutta nainen ei? Hyvävelijärjestelmä porskuttaa ja naiset ovat "hirveitä femakkoja" puolustaessaan omiaan.

Vierailija
12/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ajattelee politiikkaa mun aivoilla! Eli kyllä näinkin päin voi mennä :)

Vierailija
13/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Huomattu on että suhteissa useimmiten se on nainen joka alkaa ajatella "ei niin omilla aivoillaan". Joillakin menee niinkin pitkälle kuin aloituksessa kerrottiin. 

14/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen hallitus on osoitus siitä, että miehet äänestävät miehiä ja naiset eivät edelleenkään äänestä naisia riittävästi. Tuo naisten aliedustus ehdokkaina on tietysti yksi osasyy nykyiseen tilanteeseen.

Miksi mies on solidaarinen omalle sukupuolelleen, mutta nainen ei? Hyvävelijärjestelmä porskuttaa ja naiset ovat "hirveitä femakkoja" puolustaessaan omiaan.

Miksi naisen pitäisi äänestää naista vaan siksi, että on nainen? Kai mä saan äänestää ketä haluan vai pakottaako feministit äänestämään samaa sukupuolta? Sekö muka tasa-arvoa?

Minä äänestän parasta ehdokasta.

Vierailija
15/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensisijaisesti äänestää puoluetta ja pätevintä ehdokasta, sukupuoli ei ole niin tärkeä pointti. Yli 70% miehistä se tosin näyttää olevan elintärkeä asia ;D

Vierailija
16/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri muuttui täysin, kun alkoi seurustelemaan. Muutti tyylinsä, musiikkimakunsa ja ruokavalionsa samanlaiseksi mitä tämän miehellä on, vaikka ei ennen tätä ole kiinnittänyt mitään huomiota niihin.

Minä en taas jaksa välittää ihan suoraan sanoen paskan vertaa jostain oman miehen jutuista, jotka eivät kiinosta minua :D Jos on jotain miehelle tärkeää, niin tottakai tsemppaan ja iloitsen miehen mukana, mutta yhtiäkään urheilukisoja en ole katsonut vain koska mies seuraa k.o joukkuetta, tai muutenkaan tehnyt mitään vain koska ''mies tykkää''. En ole muuttanut itsessäni mitään. Jos en tälläisenä kelpaa, niin ei ole pakko seurustella minun kanssa.

Ainakin mies tietää, että olen oikeasti sitä mieltä asioista, mitä sanon olevani ja tykkään oikeasti niistä asioista, mitä teen. Ei jää mieltä kaihertaa, että miellytänkö vain ja teenkö jotain vain sen takia, että mies tykkäisi.

N18

Vierailija
17/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaveri muuttui täysin, kun alkoi seurustelemaan. Muutti tyylinsä, musiikkimakunsa ja ruokavalionsa samanlaiseksi mitä tämän miehellä on, vaikka ei ennen tätä ole kiinnittänyt mitään huomiota niihin.

Minä en taas jaksa välittää ihan suoraan sanoen paskan vertaa jostain oman miehen jutuista, jotka eivät kiinosta minua :D Jos on jotain miehelle tärkeää, niin tottakai tsemppaan ja iloitsen miehen mukana, mutta yhtiäkään urheilukisoja en ole katsonut vain koska mies seuraa k.o joukkuetta, tai muutenkaan tehnyt mitään vain koska ''mies tykkää''. En ole muuttanut itsessäni mitään. Jos en tälläisenä kelpaa, niin ei ole pakko seurustella minun kanssa.

Ainakin mies tietää, että olen oikeasti sitä mieltä asioista, mitä sanon olevani ja tykkään oikeasti niistä asioista, mitä teen. Ei jää mieltä kaihertaa, että miellytänkö vain ja teenkö jotain vain sen takia, että mies tykkäisi.

N18

entäpä jos ennen mistä matki sinua kaikessa ja löysi uuden matkittavan? :)

Vierailija
18/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

entäpä jos ennen mistä matki sinua kaikessa ja löysi uuden matkittavan? :)

Kuka matki ketä häh?

Vierailija
19/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää että näitä miestensä kautta eläviä naisia riittää aina vaan. Kuuleehan niitä puheitakin erityisesti vanhempien naisten suusta "miehet ne sitten osaa".  Toisaalta oikein ylpeinä omivat "naisten työt" itselleen.  Toteavat vain "eihän ne miehet pyykätä tai siivota osaa, ja pullan leipominen on naisten taito. Lässähtää ukon käsissä vielä koko pitko". 

Vierailija
20/27 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun mies on vaihtunut HIFK -kannattajasta Jokereiden kannattajaksi sama toistuu ja taas mennään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän