BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deilimoussöni-linkkiä kehiin niin nopeasti kuin mahdollista! Toivottavasti jo tänään illalla!
Hankkikaa nyt jumaleissön se Ruutu+ älkääkä kerjätkö täällä! Kuukausi on ilmainen, tai jos se on käytetty, ei se alle 8 euroa kuussa luulisi olevan ylitsepääsemätön hinta, jos uteliaisuus on tuota luokkaa!
Pahoittelut muille purkauksesta, mutta vie ilon ketjusta tuollaiset pummit rutisijat.
Meneekö maksu automaattisesti tililtä kun kk on ohi?
Menee.
Mihin aikaan uusi jakso tulee ruutu+:aan?
No ainakin vielä Juha sanoo että Satun kanssa "kipinät lentelee", ainakin siis hänen osaltaan. Mä en jotenkin nää sitä molemmin puolisena.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan uusi jakso tulee ruutu+:aan?
Tämän illan jakson jälkeen.
Mikä mua vaivaa kun en tykkää näistä kenestäkään naisesta.... Enkä kyl bacheloristakaan, ei sen puoleen.
Vittu mikä tekopyhä toi ukko. " ei ois ollu sannaa kohtaan oikein eikö teitä muita naisia kohtaan oikein päästää sannaa pidemmälle" kuinkahan kauan tiennyt että haluaa pudottaa kyseisen leidin? Vittu mikä ohjelmA. Kamala mies, muka joku paraski runoilija romantikko
Vierailija kirjoitti:
Mikä mua vaivaa kun en tykkää näistä kenestäkään naisesta.... Enkä kyl bacheloristakaan, ei sen puoleen.
Mulla melko lailla sama. Tai oikeastaan, uskomatonta kyllä, olen alkanut tykätä Ninasta yhä enemmän. On ihan eritasoinen ja tietyllä tavalla suoraselkäisesti, reippaampi ja rohkeampi kuin muut naiset.
Muista löydän koko ajan ärsyttäviä piirteitä. Esim. Jennyn vänkyrähampaat ja hänen tapansa lipoa kieltään kun puhuu, on äärimmäisen raivostuttava. Tai laimean Jennin mumiseva puhetyyli ja ällöttävän mairea kestohymy. AAAARGH!
en tajua tuota sannan pudotusta. tuohan ON pelin henki, että akkoja pudotetaan. miksi ei odottaa ruususeremoniaan? mitä hittoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla melko lailla sama. Tai oikeastaan, uskomatonta kyllä, olen alkanut tykätä Ninasta yhä enemmän. On ihan eritasoinen ja tietyllä tavalla suoraselkäisesti, reippaampi ja rohkeampi kuin muut naiset.
Muista löydän koko ajan ärsyttäviä piirteitä. Esim. Jennyn vänkyrähampaat ja hänen tapansa lipoa kieltään kun puhuu, on äärimmäisen raivostuttava. Tai laimean Jennin mumiseva puhetyyli ja ällöttävän mairea kestohymy. AAAARGH!
Ja Sadun mustat hampaat ja koko ajan nyrpeä ilme. Nina taitaa tosiaan ärsyttää vähiten 😳
en tajua tuota sannan pudottamista. tuohan ON pelin henki että tiputetaan, miksei odottanut perus seremoniaan? mitä hittoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kaikki sua ärsyttävät piirteet on oikeastaan ulkoisia ja koska Ninalla on ehdottomasti ~virheettömin (jos nyt ajatellaan vallitsevia kauneusihanteita) ulkonäkö niin ei ärsytä? :D
Tää on niiiiiin läpinäkyvä show. Toi ukkohan on tehnyt valintansa jo ensimetreillä ja se on Jenny!
Varmaan somettivat keskenään tuon Afrikan reissun aikanakin koko ajan, tiedä vaikka Jenny olisi kertonut kenet kannattaa porukasta tiputtaa ja mitä Villalla on milloinkin tapahtunut ja millaisia kriisejä siellä on naisten kesken koettu. Ja sitten ovat kameran käydessä esittäneet olevansa yhtä vieraita toisilleen kuin muutkin.
Eiköhän nelikosta ensimmäisenä tipahda Jenni tai Nina. Sen verran riidan tynkää Jennyllä ja Ninalla seuraavan jakson spoilerissa oli, että Jennyn hartain toive lienee Ninan tippuminen.
Vierailija kirjoitti:
en tajua tuota sannan pudottamista. tuohan ON pelin henki että tiputetaan, miksei odottanut perus seremoniaan? mitä hittoo
One word: käsikirjoitus.
Eiköhän tuo idea ole ihan tuotannon kehittämä "yllättävä käänne", jolla on yritetty saada tasapaksuun blaablaahan jonkinlaisia ala- ja ylämäkiä.
Ei tuo ainakaan tuon bachelorin idea ollut. Sannasta halusi luonnollisesti eroon, varmaan heti sen henkilökohtaisen kirjeen luettuaan, ja nyt oli kai sopivin hetki.
ärsyttää hitosti toi miten juha jotenki haki sympatiaa siitä kun joutui pudottamaan tytön noin... ei joutunut. oisi voinut odottaa seremoniaan jolloin kaikki olisivat valmistautuneita pudotukseen. myös, on tiennyt mihin lähtee ja päätös oli vielä nähtävästi tosi selkeä. kiva sannalle kun tiputetaan ihan yllättäen kun pääsee vihdoin treffeille. itte tossa tilanteessa olisin myös halunnut sanoa heipat muille tytöille, ne kuitenkin viettää enemmän aikaa yhdessä kuin juhan kanssa.
Urgh en jaksais millään kuunnella Jennin puhumista. Ärsyttävä ääni, ja käyttää ketä-sanaa väärin.
jakso 7. spoilers:
jenni ja juha menee yksittäisdeitille joka on tylsä safarikierros. jenni vakuuttaa juhalle ett on oma itsensä eikä ole mustasukkainen tai mitään mutta Juha sanoi haastiksessä että taika kadonnut ja ei oikeen usko. itse kelasin että jenni oli ihan uskottava, oli ollut ryhmädeiteillä huono fiilis mutta ei ole luonteeltaan mustasukkainen ja aiemmissa suhteissa ei ole ollut sellasia ongelmia, ja omankin harrastuksen takia viettä aikaa miesten kaa eikä näin ollen halua mustasukkaista miestä. luulen että Juhan innon on nyt tappanut joku muu vaan. itse en ole jennin fani mutta hänen sanomisiaan ei musta ollut syytä epäillä.
sitten tuli deittikortti joille oli kutsuttu 2; Nina ja Jenny. Juha sanoi että työn takia on paljon edustamista ja haluaa naisen joka ei ole mustasukkainen ja osaa käyttäytyä vaikka olis muitakin naisia ympärillä jne jne. sanoi tämän kai jo aiemmin mutta otti uudestaan esiin näiden "kolmoistreffien" haastiksessa, halusi nähdä miten Jenny ja Nina pystyy olemaan sellaisessa tilanteessa. treffit oli kokkaustreffit joilla eka paikallinen kokki näytti annoksen teon, sitten molemmat naisen teki sen vuorollaan. aika jotenkin vaivaannuttavaa, tai hyvin kilpailullista mun mielestä.... Nina harrastaa ruuanlaittoa joten Jenny koki että hän oli altavastaajana. sitten istuivat pöytään ja Juhan piti arvata kumpi annos oli kumman tekemä. helppo, koska Jenny laittoi annokseen jotain makeaa vaikka Juha sanoi ettei pidä makeasta. yllätylsekseni Juha kuitenkin haastiksessa totesi että se oli tosi seksikästä, että Jenny piti päänsä ja makeutti soosia vaikka Juha sanoi ettei tykkäisi. Juhasta ei ikinä tiedä millon se pitää naista liian hyökkäävänä ja milloin seksikkäänä...
sitten Juha kiitti ruuasta ja lähti menee. naiset jäi syömää keskenä ja Nina piti tosi alentuvan puheen Jennylle. tai siis keskustelivat mut Nina oli jotenkin että "siis tosi harmi jos sä nyt olit vähän altavastaajan tossa kun tää oli selkeesti mulle parempi tää treffiaihe, kun mä niin renoutudun kokatessa..." ja Jenny oli et "joo no en mitenkään kireenä siitä ollu et ihan ok toi mulle oli..." "mut Nina vaan jatko ja jatko jotenki sitä vänkäämistä etä kun ruuanlaitto nyt on hänen alaansa et hänestä nää oli tosi luontevat treffit ja kyllähän siitä pysty kommentoimaan toinen nainen sivusta kun toinen kokkas (vrt olla hiljaa kuten Jenny). en tiedä onko Nina luonnostaan noin ilkee vai pelaako vaan eli haluaa saada Jennyn epävarmaksi. vaikka ilkeätähän sekin olisi. se kyllä toimi koska haastiksessa jenny oli sit kyyneleet silmissä.
talolle kun palasivat niin Nina selvitti kaikille kuinka Jenny oli kolmas pyörä ym. Jenny ei tykännyt. Jenny sanoo haastiksessa että Nina ei tykkää hänestä. Nina sanoo omassaan että ei mielestään ole.
sitten Satu sai deittikutsun. menevät melomaan ym. Sadun ja Juhan yhdessäolo on luontevan oloista kuten yleensä. Juha sanoo että aikoo selvittää Sadun fiiliksiä syvemmin, lähinnä et näkeekö Satu itseään osana lapsiperhettä jne. sitten Juha ottaa lapset puheeksi ja kysyy Sadun mielipidettä. Satu sanoo että lapset tekee Juhasta vaan "ihanamman". keskustelevat lisää, Juha inttää että naisen täytyy pitää lapsista, et voi tutustuttaa jne. Satu vakuuttaa että haluu lapsia ja tärkeetä jne. Juha on vakuuttunut kun Satu kertoo että haluaa tutustua Juhan lapsiin. Juha kertoo että hänen olonsa on varma.
Juha sanoo että ruususeremoniasta tulee vaikea. ja tunnelma ennen ruususeremoniaa on aika jäätävä... siis todella, naiset ei puhu keskenään. Juha juttelee kaikkien kaa yksitellen mut niin lähellä muita et ne muut kuulee mitä puhutaan... argh. juttelut on aika keskinkertaisia. Jenni sanoo Juhalle et "jos joku epäilyttää ni sano". Juha epäilee et "haastava Jenni" on kadonnut. Jenni on vaan joo, no ei se oo. mut Juha ei selkeesti enää ole vakuuttunut. sitten Juha kutsui Ninaa vahingossa Jenniksi. Nina ottaa keskustelussa Juhan kanssa puheeksi ruoanlaittodeitit ja että "harmi että joku sitä jää niinku..." ja Juha katkaisi et no ei nyt puhuta siitä. halusi selvästi pistää Jennyä alas. Sadun kaa keskustelu oli lyhyt ja luonteva, Juha oli vaan kiitollinen että Satu on rento ja oma itsensä. tässä vaiheessa niin minäkin.
Ruususeremonia on vaivaannuttava, Juha pitää jotain puheita taas... pitki puheita...on vaikeeta, pitää kuunnella tunteita... ja sitten ei jaa ruusuja. naiset on kaikki pettyneitä siihen ettei "Juha ole varma tunteistaan" kuten itse sanoo.
ensi jaksossa on poreammeita (kahden kesken eli ehkä yksilötreffit?) ja surffausta.
Spoilausta.
Juha oli vähän pettynyt Jennin herkkyyden ja mietti, että onko tämä sitten kuitenkaan sellainen itsenäinen ja itsevarma nainen, jota hän voi katsoa ylöspäin.
Kimppadeitit Ninan, Jennyn ja Juhan kesken. Ruuanlaittoa. Awkward.
Juha vaikutti hy-vin tyytyväiseltä treffeihin Satun kanssa.
Ruusuja ei nyt jaettu vaan kaikki neljä tyttöä jatkavat vielä.
Voin kertoo, et seuraavassa jaksossa ei kukaan tipu..Juha ei ole varma tunteistaan kuulemma X)
7. jaksosta vielä lisää:
Nina jossain vaiheessa puhuu yllättävän realistisesti tilanteesta yleisesti, et vaikea kovin tosissan olla miehestä jonka kaa on parilla deiteillä käynyt. että toki ne ihastuksen tunteet vahvistuu kun on kivoja deittejä ja sit välissä ei ole yhteyttä ollenkaan, sitä alkaa maalailee kaikkee. vaika oikeasti ei voi tietää miten tosielämässä asiat vois mennä, siisihan käytännössä lasten aikataulut ja kaikki. harvinaisen selväjärkistä puhetta siis. mutta Ninan muu käytös tässä jakossa olikin sit musta aika ilkeetä, suoraan Jennyä kohtaan ja sit vielä Juhalle ylitti säälitellä Jennyä.
mutta olen tosi pettynyt tuotantoon yleisesti, tuntuu että rahaa ei ole ollut kun on 2:t treffit päivässä ja ennen ruususeremoniaa pitää kulman takana käydä puhuu niin et muut kuulee vaikka on jo valmiiksi outo tunnelma...
No ei se ihan niin luonnollista ole, kun yksi voitti ja muut hävis. Ihanaa, jos osaavat olla valitun puolesta onnellisia.