BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Jossain Juha sanoi, että hänellä oli kaksi naista, ja mietti, että toisen kanssa olisi näyttänyt niin hyvältä, mutta päätyi sitten siihen toiseen, jonka kanssa synkkasi henkisesti paremmin. Eli lopukahinoissa on jäljellä varmaan joku erotuomari-Jenni ja Nina.
Tumma Jenni on restonomi ja erotuomari
Radiohaastattelussa Juha kertoi valittunsa olevan tumma
Erotuomari-Jenni on joukon kaunein
Suomalaiset alle 30v miehet on ihan kakaroita joten hyvä tämmöinen vähän kypsempi..
Vierailija kirjoitti:
Tumma Jenni on restonomi ja erotuomari
Tumma Jenni on oman ilmoituksensa mukaan SEKÄ kauppatieteiden maisteri ETTÄ restonomi, ja jalkapalloerotuomari. Ettekö katsoneet ollenkaan ohjelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Jossain Juha sanoi, että hänellä oli kaksi naista, ja mietti, että toisen kanssa olisi näyttänyt niin hyvältä, mutta päätyi sitten siihen toiseen, jonka kanssa synkkasi henkisesti paremmin. Eli lopukahinoissa on jäljellä varmaan joku erotuomari-Jenni ja Nina.
Ennakkomainoksissahan Juha on hyvin läheisissä tunnelmissa sen blondin Jennyn kanssa. Olisi jokseenkin outoa, jos Jenny ei olisi loppukahinoissa. Luulisi myös, että imagostaan tietoinen bachelor kokee "velvollisuudekseen" kaiken kismailun jälkeen pitää Jennyä mukana ettei unelmien poikamiehen kulissit murene.
Mun veikkaus onkin, että lopussa kahinoivat tumma Jenni ja vaalea Jenny. Ehkä se Ninakin jos lopussa on kolme eikä kaksi. Ja ilmeisesti Jennyn/Ninan kanssa olisi kokenut "näyttävänsä paremmalta", mutta Jennin kanssa taas oli enemmän puhuttavaa ja yhteistä. Varmaan "kiva" Jenninä kuulla tämä julistus.
No radiossa Juha kyllä sanoi että tämän toisen kanssa "vain näytti hyvältä" mutta että valitsemassaan tytössä oli kauneuden lisäksi myös henkinen yhteys
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoo, ketä ihmetyttää ohjelman nimi? En ymmärrä miksei sitä ole voitu vaan suomentaa, kun kuitenkin jenkkiversiokin on pyörinyt meillä Unelmien poikamies - nimellä, eikä Bachelorina.
Jos ei ero ollut vielä selvä eivät halunneet korostaa sinkkuutta? Aika ällö pätselöri mun makuun. Ne on vaan ettineet jonkun hyvännäköisen ja rikkaan, mitä siitä jos on omahyväinen (jotta nainen pysyy MUN matkassa ja voi vastata MUN vaatimuksiin ei voi olla ihan tavallinen) ja lapsia edellisestä liitosta ja ilmeisesti nyt sitten huonot välit eksäänkin... Tai ehkä se olikin se "unelmien" jota eivät kehdanneet käyttää, nythän toi on vaan bachelor=poikamies...
Vierailija kirjoitti:
No radiossa Juha kyllä sanoi että tämän toisen kanssa "vain näytti hyvältä" mutta että valitsemassaan tytössä oli kauneuden lisäksi myös henkinen yhteys
on kyllä harvinaisen paska pätselöri. Toi nyt on sille "vaan hyvännäköiselle" aika kivasti sanottu, et pleijasin vaan kun oli hyvä runko!
knowitall kirjoitti:
Työkaveri tuntee tuon bachelorin, on kuulemma ihan jotain muuta, kuin antaa telkkarissa ymmärtää... Työkaverin mukaan herra on täysi mulkvisti naisia kohtaan ja lähti lapsilta ja exältä salaa ohjelman kuvauksiin ja on jo ennestäänkin exän kanssa sotkuja selvittelemättä todella paljon, että hiphurraa vaan sille "onnekkaalle" tytölle, joka tuon "saaliin" saa... Olen onnellinen jo ensimmäisessä jaksossa pudonneiden naisten puolesta, he kaikki ansaitsevat parempaa!!
Koska tää on kuvattu? Tietääkö joku, ovatko vielä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on kyllä harvinaisen paska pätselöri. Toi nyt on sille "vaan hyvännäköiselle" aika kivasti sanottu, et pleijasin vaan kun oli hyvä runko!
Makuja on monia. Sekä Jenni että Jenny ovat mielestäni kauniimpia kuin Nina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoo, ketä ihmetyttää ohjelman nimi? En ymmärrä miksei sitä ole voitu vaan suomentaa, kun kuitenkin jenkkiversiokin on pyörinyt meillä Unelmien poikamies - nimellä, eikä Bachelorina.
Jos ei ero ollut vielä selvä eivät halunneet korostaa sinkkuutta? Aika ällö pätselöri mun makuun. Ne on vaan ettineet jonkun hyvännäköisen ja rikkaan, mitä siitä jos on omahyväinen (jotta nainen pysyy MUN matkassa ja voi vastata MUN vaatimuksiin ei voi olla ihan tavallinen) ja lapsia edellisestä liitosta ja ilmeisesti nyt sitten huonot välit eksäänkin... Tai ehkä se olikin se "unelmien" jota eivät kehdanneet käyttää, nythän toi on vaan bachelor=poikamies...
Mistä ihmeestä sä oot saanu päähäs että se on rikas? Vuositulot oli jotain 80k, siitä sitten kulut pois niin eipä jää paljoa käteen...
Tammi-helmikuussa kuvattu. Tiedän, kun yksi naisista on tuttuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sä oot saanu päähäs että se on rikas? Vuositulot oli jotain 80k, siitä sitten kulut pois niin eipä jää paljoa käteen...
No eniveis "hyvätuloinen""toimeentuleva" mikä vaan. Toi muuten näytti jossain ilmeeltään ihan hottis-Tommilta, yyh..
Onkohan näissä formaateissa käynyt koskaan niin, että kiintymystä unelmien poikamieheen/poikamiestyttöön ei ole syntynyt? On ikään kuin aina päässyt eteen päin mutta tunne on jäänyt yksipuoliseksi ja lopulta tuleekin valituksi. Miksi on automaatitnen käsitys että tunne on molemmin puolinen? Voiko tulla kilpailuvietti, että haluaa voittaa vaikkei oikeasti edes välitä toisesta?
No sitä mäkin oon joskus ihmetellyt. Kovastihan tuossa on sitä romanttista kulissia ympärillä, yritetään houkutella edes jotain tunnetta esiin. Ja ainakin jossain Bachlorette-versiossa pari äijää ihan selvästi halusi vaan voittaa, varmasti naisillakin ollut niin.
Juha on edelleen yhdessä Jennin kanssa
Ei tässä kukaan sitä ihmettele, että 37-vuotiaalla miehellä on lapsia, vaan ne naiset ketä tähän on laitettu tarjolle tälle pätseloorille. Naiset ei tiedä kenet ovat saamassa, eikä noin nuoret lapsettomat naiset oikeasti halua tuonikäistä eroavaa miestä, jolla on lapsia. Tämä on niinpäin ihan nurinkurinen tilanne. Olisivat laittanu samanikäisiä samassa elämäntilanteessa olevia naisia, jos tuommoisen miehen halusivat tähän laittaa. Tässä naisia vedätetään ihan kympillä ja sit on vielä nuo miehen muut jutut, jos erokaan ei selvä. Mitenkähän tää asia mitenkään menis läpi, jos tilanne toisinpäin? Nainen 37, kaksi lasta. Ero epäselvä, etsii mieluiten alle kolmikymppistä miestä. Lööpit repis juttua joka lehdessä. :-D
Se tumma Jenni ON kauppatieteiden maisteri.