Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aknearpien poisto kasvot/selkä (laser ym.)

Vierailija
15.03.2016 |

Moi! Onks kellään kokemusta aknearpien poistosta muualla kun kosmetologilla? Onko kukaan kokeillut Cityklinikan Twilight laseria? Haluaisin kuulla teijän kokemuksia kaikesta :) itsellä pahat arvet ja olis kiva jos sais ees helpotettua tätä jotenkin

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopean googlailun perusteella maitohapon molekyylit ovat isompia kuin salisyylihapossa, joten se ei välttämättä ärsytä ihoa yhtä paljon. Ilmeisesti turvallisuustaso on sama. Siitä siis saattaa olla apua, jos jossain ihonhoitotuotteessa on käytetty maitohappoa. En ole varma uskaltaisinko käyttää pelkkää happoa.

Vierailija
22/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai vaikutti mainokselta?no voivoi.kuule mulla on aika paljon kokemusta ja mulla ei ole maitohaposta mitään pahaa sanottavaa,mainitsin kyllä että se herkistää ihon.ja siis on toikin että kun neuvoo niin sanotaan, että nokun se vaikutti mainokselta?mene itse kyseisen nettikaupan sivuille lukemaan niistä hapoista,niin tiedät että olen oikeassa.ja jos sieltä sivulta tilaa,niin siellä on tarkat toimintaohjeet ja minähän neuvoin että tca:ta ei kannata tilata, mutta maitohappo on turvallinen.uskoisin myös salisyylihapon olevan,mutta se on enemmänkin finneille.eikä oikeuta alapeukutteluun,kun tulen tänne vaivalla pitkiä viestejä vääntämään!voithan sä tietty jos pelottaa, niin kysyä vaikka ihotautilääkäriltä hapoista.diamondsecretissä ei ainakaan ole mitään pelottavaa :D enkä lukenut uutista,se on varmaan se tcajuttu, siitä pojasta whatever

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suosituksia kenelläkään minkämerkkisen rollerin kannattaa tilata? Kiitti. :) 

Vierailija
24/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko suosituksia kenelläkään minkämerkkisen rollerin kannattaa tilata? Kiitti. :) 

http://shop.owndoc.com/product-list.php?owndoc-dermarollers-pg1-cid59.h…

Täältä kannattaa tilata! Sieltä myös kannattaa ostaa puhdistukseen klooripitoinen jauhe.

t. 5

Vierailija
25/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis kuka taas alapeukuttaa!nyt menee jo yli!siis en jatkossa neuvo teitä äpäröitä yhtään!ei helvatti,miten vähän kiitollisuutta ihmisillä.hyi helvetti,ootte oksettavia!oikeesti jos ootte noin mielisairaita ja arvostatte toisten ohjeita noin vähän niin panutte suorta tietä helvettiin!nyt kerro kuka olet alapeukuttaja!?joku läskikö?

Lopeta jo, tainnut vähän happoja imeytyä aivoihinkin. 

Vierailija
26/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä kannattaa tilata! Sieltä myös kannattaa ostaa puhdistukseen klooripitoinen jauhe.

t. 5

Kiitos linkistä! Kannattaiskohan mun tilata esim. 1(tai 1.5) ja 2 mm:n neuloilla kun muutama arpi on aika syvä. :( 

Vierailija
27/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tehty ihoakaremiassa sarjana glycopeel-happokuorinta. Ei suurta vaikutusta, eli en suosittele varsinkaan jos on syviä ja punaisia arpia. Pari päivää sitten tehty dermapen-neulaus, itse en halunnut aloittaa neulaamista vaan kokeilen ammattilaisella ensin, ja jos on tehokasta, niin ylläpitoon hankin ehkä oman rollerin (vaikka tela on kuulemma vähemmän tehokas, mut sattoi vaan yrittää myydä tätä hoitoa etten tekisi itse kotona rollerilla). Tuloksia odotellessa.

Mut neulaus oli ainakin sen verran kivuliasta, että en tekis kovin pitkillä ilman puudutusainetta, mulla ei sattunut mut oli kyllä tosi epämiellyttävää puudutteenkin kanssa.

Vierailija
28/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista neulausjutuista sanotaan muuten että ne itse käytettävät rollerit saattavat jättää ihoon enemmän jälkeä kuin kosmetologin tekemä hoito sillä neulakynällä. 

Vierailija
29/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan en tiedä, kuinka paljon hoitajan puheessa oli myyntipuhetta, mutta dermarollingissa neulat tulevat viistosti, mikä saattaa aiheuttaa iholle vaurioita vs. Kynällä neulaus, jossa neulat tulevat kohtisuoraan. Kuitenkin rollaus toimii joillakin ilmeisesti ihan hyvin, mut veikkaisin, että paremmin ns. ikääntymistä vastaan tehtävissä hoidoissa, kun ei ole selkeitä kuoppia ihossa.

Vierailija
30/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 5

Kiitos linkistä! Kannattaiskohan mun tilata esim. 1(tai 1.5) ja 2 mm:n neuloilla kun muutama arpi on aika syvä. :( 

Sanoisin että 1.5mm on maksimi kun kasvoja rollaat. Rollaustahan pitäisi jatkaa sen 20x ja rolleri vaihdetaan n. 10 kerran jälkeen (kestää siis 10-12kk), joten jos ostat ensin 1mm neulan ja jos näyttää siltä että syvimpiin ei ole tehonnut riittävästi, niin ostat uudeksi 1.5mm neulaisen?

t. 5

Vierailija
31/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoakatemiass olen käynyt ja voin suositella. Käy siellä juttelemassa ihotautilääkärin kanssa vaihtoehdoista. Varmasti saat ihosi paremmaksi.

Vierailija
32/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa kuinka pian voi kokeilla tuota mikroneulausta Roaccutanin lopettamisen jälkeen? :)

Vierailija
33/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan sanoa kuinka pian voi kokeilla tuota mikroneulausta Roaccutanin lopettamisen jälkeen? :)

Odottaisin ainakin pari viikkoa, kunnes iho on kunnossa (ei hilseile, yleinen roan haittavaikutus) ja tuoreiden finnien päältä ei saa rollata myöskään.

t. 5

Vierailija
34/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottaisin ainakin pari viikkoa, kunnes iho on kunnossa (ei hilseile, yleinen roan haittavaikutus) ja tuoreiden finnien päältä ei saa rollata myöskään.

t. 5

No kannattaa nyt hiukan pidempään odottaa. Mulla ainakin meni iho niin ohueksi ja heikoksi ja punoittavaksi, että kesti oikeestaan useita kuukausia ennen kuin alkoi tulla sitä vahvuutta takaisin. Ohut iho voi arpeutua. 

Vierailija
35/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hemmetissä tilatko dermarollereita netistä, niillä voi saada enemmän tuhoa aikaan kuin hyötyä. Itse olen mikroneulauskoulutuksen käynyt, ja kouluttaja näytti meille kuvia netistä löytyvistä rollereista. Osassa esim. neulan päässä oli pienen pieni koukku, joka ihosta noustessaan repäisee ihoa. Itse en tilaisi. T. Kosmetologi

Vierailija
36/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis kuka taas alapeukuttaa!nyt menee jo yli!siis en jatkossa neuvo teitä äpäröitä yhtään!ei helvatti,miten vähän kiitollisuutta ihmisillä.hyi helvetti,ootte oksettavia!oikeesti jos ootte noin mielisairaita ja arvostatte toisten ohjeita noin vähän niin panutte suorta tietä helvettiin!nyt kerro kuka olet alapeukuttaja!?joku läskikö?

Välimerkin jälkeen tulee väli. Vaikutat lukihäiriöiseltä.

Vierailija
37/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Intracelissa. Odotan yhä ihon muuttuvan paremmaksi, hoidosta nyt 2 kk.

Vierailija
38/39 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin toukokuussa cityklinikalla, siellä tehtiin se fraxel ja twinlight laseri. Maksoi reilusti tonnin. Olin tosi kivulias toimenpide, seuraavana päivänä hoidosta naama oli kunnon hedelmäkakku. Sitä onneks kesti vaan noin 2-3 päivää. Kaiken sen tuskan jälkeen oli vaa tosi punanen iho (tehtiin siis vain posket ja leuka) . Luulin jo hetkellisesti että alkaa tässä parantumaan iho ja palautumaan, nyt mennyt 5 kk hoidosta ja naama kukkii finneistä ja punanen ku """""""". Siis ihan kunnon akne alkoi. En osaa sanoo johtuuko laserista vai mist mut rahat meni kankkulankaivoo. Mulla kun ei oo koskaan ole edes näin laajaa aknea ollut. Nyt pelottaa mitä nää finnit tulee tekemään. Ja mainittakoon vielä, että ne laserin rajat näkyy edelleen. Olen menossa ens viikolla jälkitarkastukseen, katotaa mitä ne siellä sanoo. Ahdistaa ihan sikana et tässä kävi näin. Tsemppiä sulle ja toivottavasti saat ihon kuntoon. Oon ite kärsiny huonosta ihosta 13 vuotta, tulispa tänää se 64 millii eurojackista niin lähtisin jenkkeihi huippukirurgille hoitaa ihoni. :)

Vierailija
39/39 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 2 vuotta sitten Mehiläisen ihotautilääkärillä kuorinnassa, ja vuosi sitten Plastic Surgery Centerissä laserissa. Tulos: arvet poskissa näkyvät entistä enemmän, lisäksi ihoni on paikoin pigmentoitunut pilalle. En suosittele kenellekään. Suojaudui auringolta, silti kävi näin.

Masentaa pirusti. Mutta silti olisin valmis vielä kokeilemaan jotain..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän