Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aknearpien poisto kasvot/selkä (laser ym.)

Vierailija
15.03.2016 |

Moi! Onks kellään kokemusta aknearpien poistosta muualla kun kosmetologilla? Onko kukaan kokeillut Cityklinikan Twilight laseria? Haluaisin kuulla teijän kokemuksia kaikesta :) itsellä pahat arvet ja olis kiva jos sais ees helpotettua tätä jotenkin

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskele mikroneulauksesta, ilmeisesti toimii aknearpiin yhtä hyvin kuin erilaiset laser-hoidot. Sitä voi tehdä myös kotona jos ostaa välineet.

Vierailija
2/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin fraxel laserissa Mehiläisessä kolme kertaa, ei oikeen juurikaan auttanut :( monta tuhatta maksaa tuo fraxel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueskele mikroneulauksesta, ilmeisesti toimii aknearpiin yhtä hyvin kuin erilaiset laser-hoidot. Sitä voi tehdä myös kotona jos ostaa välineet.

Kiitos! :) tarvii kattoa :)

Vierailija
4/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin fraxel laserissa Mehiläisessä kolme kertaa, ei oikeen juurikaan auttanut :( monta tuhatta maksaa tuo fraxel

Voi :( kuulostaapa kurjalle!

Vierailija
5/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaile tosiaan dermarollingista, toimiva ja hyvä tapa. Hoitoa pitäisi jatkaa n. 20kk mutta 3-4kk jo tulee näkyviä tuloksia. Voit rollata itse. 1-1.5mm pituiset neulat otsaan/poskiin, leukaan ja nenään lyhyemmät tai max 1mm.

Rollasin ex-poikaystäväni aknearpia aikoinaan, ja kyllä arvet tasoittuivat :)

Vierailija
6/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs plastiikkakirurgilla tehtävä kemiallinen kuorinta? Se kuulemma auttaa, ei kylläkään ole henkilökohtaista kokemusta.

Vierailija
7/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei auttanut tuo laser, rahaa vain paloi. :( Pitääpä googlia tuo kotihoito, masentaa nää kamalat arvet. 

Ja muakin kiinnostaa jos jollain on kokemusta tuosta kuorinnasta? 

Vierailija
8/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin maitohappoa netistä chemicalpeelshopista. Maksoi 45e toimituskuluineen ja muistaakseni tilasin lievimmän liuoksen. Olen ollut tyytyväinen ja ruma ihoni on melkein normaali nyt 10 käyttökerran jälkeen.pullo kestää kauan.eli sitä levitetään iholle ja se vaikuttaa pari minuuttia ja sit huuhdellaan. Parin päivän päästä iho hilseilee voimakkaasti ja uusiutuu.mitään verenvuotoa se ei aiheuta niinkuin tcahappo.se on turvallinen mutta toki iho herkistyy ja aurinkoa pitää vältellä ja rasvata paljon.minulla on myös diamondsecret tvshopista ja sillä voi hioa ihoa ja se on myös auttanut.kosmetologin hoidot ovat kalliita tuloksiin nähden.tcakuorinnan voi plastiikkakirurgi tehdä tietääkseni ja se uudistaa ihon sitten ihan kunnolla.

Vierailija
9/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin maitohappoa netistä chemicalpeelshopista. Maksoi 45e toimituskuluineen ja muistaakseni tilasin lievimmän liuoksen. Olen ollut tyytyväinen ja ruma ihoni on melkein normaali nyt 10 käyttökerran jälkeen.pullo kestää kauan.eli sitä levitetään iholle ja se vaikuttaa pari minuuttia ja sit huuhdellaan. Parin päivän päästä iho hilseilee voimakkaasti ja uusiutuu.mitään verenvuotoa se ei aiheuta niinkuin tcahappo.se on turvallinen mutta toki iho herkistyy ja aurinkoa pitää vältellä ja rasvata paljon.minulla on myös diamondsecret tvshopista ja sillä voi hioa ihoa ja se on myös auttanut.kosmetologin hoidot ovat kalliita tuloksiin nähden.tcakuorinnan voi plastiikkakirurgi tehdä tietääkseni ja se uudistaa ihon sitten ihan kunnolla.

Älä osta netistä mitä tahansa.

Vierailija
10/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermapen-hoidosta voi olla apua joillekin, mulle ei ollut. 

Vierailija
11/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava sivu tuo on ja happoa voi kotonakin käyttää.etenkin mietoja.

Vierailija
12/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku vinkata millanen rolleri on paras, niin paljon eri vaihtoehtoja näyttää olevan ainakin Amazonissa. Ja siis nimenomaan syvien arpien siloitukseen. 

Vierailija
13/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma teillä on happoja vastaan kun pitää alapeukuttaa?pikkasen typerää ja noloa kun toinen neuvoo ja kertoo parhaimmat keinot niin eipä oteta kuuleviin korviinsakaan.siis en voi ymmärtää,mulla on vuosien kokemus huonon ihon hoidosta.jatkossa en jaa mitään vinkkejä.

Vierailija
14/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja diamondsecretistä vielä sen verran että läheiset näki jo yhden kerran jälkeen ihossa merkittävän muutoksen.

Vierailija
15/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologeista tai lasereista ei ole mitään apua, rahat kankkulan kaivoon. 

Vierailija
16/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka oikeesti alapeukuttaa kokoajan?ootteko oikeesti noin häiriintyneitä.

Vierailija
17/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma teillä on happoja vastaan kun pitää alapeukuttaa?pikkasen typerää ja noloa kun toinen neuvoo ja kertoo parhaimmat keinot niin eipä oteta kuuleviin korviinsakaan.siis en voi ymmärtää,mulla on vuosien kokemus huonon ihon hoidosta.jatkossa en jaa mitään vinkkejä.

Mikä vitun ongelma alapeukuttajalla on.mun kanssa turha väitellä näistä asioista ellet oo ihotautilääkäri

Vierailija
18/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään keskustelu jooko asiallisena :) kaikki vinkit tervetulleita! Lisää tulemaan vaan :) ap

Vierailija
19/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää onko joku käynyt Helsingissä Cityklinikassa taikka Ihoakatemiassa jossakin arpihoidossa? Ap

Vierailija
20/39 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme syytä:

1. Sun viesti oli tosi epäselvästi kirjoitettu ja vaikutti mainokselta.

2. Ei kannata rohkaista ihmisiä tilailemaan netistä mitään happoja, ennen kuin he ovat ehtineet perehtyä asiaan itse.

3. Tämä uutinen: http://www.iltalehti.fi/terveys/2015060919833988_tr.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä