Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin yksinäinen että itkettää :(

Vierailija
15.03.2016 |

Yksinäisyyskohtaukset iskee välillä tosi kovaa, ja asiaan vaikuttaa varmaan se kun erosin poikaystävästä vähän aikaa sitten. En meinaa kestää

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
2/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä maksaisin ison summan jos pääsisin joskus olemaan yksin oikein huolella.

Yh+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tuntuu, että sitä kaipais juttuseuraa tai vaikka ihan vaan kahville tai jotain. Mun kohdalla on niin, että tiettyjen asioiden takia paljon kotona ja tuntuu, että seinät kaatuu päälle.

Vierailija
4/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt. Täällä on vaikka kuinka monta keskusteluketjua, heittäydy rohkeasti juttelemaan,  siinä se yksinäisyys unohtuu. Voimaannu ja tsemppiä. :)

Vierailija
5/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen voi olla vaikka olisi lapsia tai sukulaisia. Parisuhde on eri juttu.

Kannattaa deittailla ja sopia kivoja juttuja kavereiden kanssa tulevaan, joita voi ajatella heikolla hetkellä!

Itse haaveilen uudesta onnesta ja mietin ihania hetkiä tulevan rakkauden kanssa. Joskus oikein uppoudun ja olen varma että pian jonain päivänä saan kokea sen kaiken!

Joskus tulee itku ja pitää vaan kestää sen hetken yli. Juon myös joskus iltaisin lasin viiniä :D

Vierailija
6/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin empaattisempi puolestasi, jos olisin edes_joskus_saanut poikaystävän. Anteeksi.

t. Nainen 27v, aina yksin, kun ei jännämiehet mulle kelpaa

Vierailija
7/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävi mielessä, ettei ole ketään kenelle sanoa heippa, eikä kukaan odota illalla kotiin.

Toisaalta helpotti, kun ajatteli ettei tarvi riidellä tai pettyä toiseen ihmiseen.

Vierailija
8/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kumminkin kavereita ja perhettä? Mene vaikka äidin hoiviin hetkeksi kun oikein paha mieli tulee. Mua jotenkin aina piristää äidin ja isän tohinat ja kinaamiset. Ovat jotenkin niin tuttuja ja turvallisia. :) 

Vierailija
9/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille <3 Tahtoisin deittailla, mutta olen liian ujo... En uskalla. Välillä inhoan itseäni yli kaiken. Miksen voinut riittää exälle! Itsetunto on palasina ja ärsyttää oma olemus... Eihän niin pitäisi ajatella, mutta lapsellisesti jopa haluaisin näyttää hänelle että menen eteenpäin ja käyn deiteillä. Hohhoijaa. Kaikkea sitä joutuu miettimään

ap

Vierailija
10/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laitoin kaverinhakupalstoille viestiä, mut mahtaakohan viestiä tulla takaisin päin. Mistäpäin oot ap? Mielelläni juttelen sun kanssa vaikka sähköpostitse, jos kiinnostaa.

3

Vierailija
11/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just laitoin kaverinhakupalstoille viestiä, mut mahtaakohan viestiä tulla takaisin päin. Mistäpäin oot ap? Mielelläni juttelen sun kanssa vaikka sähköpostitse, jos kiinnostaa.

3

Voi, se olisi kovin mukavaa :') Olen keskisestä Suomesta ja mulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen catcatlion@luukku.com  

ap

Vierailija
12/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

Voi, se olisi kovin mukavaa :') Olen keskisestä Suomesta ja mulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen catcatlion@luukku.com  

ap

Ok. Itse oon pk-seudulta. Voinhan mä sun kaa kirjoitella, kun mulla tätä aikaa on. Voit myös itse laittaa ilmoitusta annat & ellit- sivuille tai suomi24 noille ystäväpalstoille. Löysin tuollaiset :)

Vierailija
13/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

ap

Ok. Itse oon pk-seudulta. Voinhan mä sun kaa kirjoitella, kun mulla tätä aikaa on. Voit myös itse laittaa ilmoitusta annat & ellit- sivuille tai suomi24 noille ystäväpalstoille. Löysin tuollaiset :)

Kiitti vinkeistä! En tiennyt ainakaan tota Annat&Ellit sivua :)

ap

Vierailija
14/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, kun muut miehet ei vaan kiinnosta yhtään

Vierailija
15/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä, kun muut miehet ei vaan kiinnosta yhtään

No mua ei kiinnosta :( Enkä tiedä voiko koskaan enää löytyä yhtä kiinnostavaa kuin menettämäni tyyppi. Voisinpa unohtaa koko jutun

ap

Vierailija
16/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yksinäisempi kuin koskaan. Tapailin miestä, josta välitin todella, mutta tämä on jotenkin vetäytynyt taka-alalle. En enää jaksa tai kestä yhtään ihmissuhdepettymystä.

Vierailija
17/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutko 12 myös meille. Saat seurakseks pari kersaa. Meikä häipyy sit johonkin, missä ei ole vaarana, että kukaan tarvitsisi minua.

2

Vierailija
18/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös yksinäisempi kuin koskaan. Tapailin miestä, josta välitin todella, mutta tämä on jotenkin vetäytynyt taka-alalle. En enää jaksa tai kestä yhtään ihmissuhdepettymystä.

Selittikö hän miksi vetäytyi?

ap

Vierailija
19/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, koko elämä yksin. Ihastuksesta paljastui tänään että ylläripylläri-tyttöystävän lisäksi on muitakin säätöjä. Myönnän että emotionaalisesti menin lankaan vaikka mitään ei tapahtunutkaan. Hyvin se mua vedätti. Mut oikeesti naurattais jos ei itkettäis - 30+ mittarissa, ei ikinä poikaystävää, ja näköjään jokainen mies jonka tapaan on epärehellinen. Miten @$#&€ssa ihmiset pariutuu? Mistä ne aidot tyypit löytyy?

Vierailija
20/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivonkanttakin kiinnostaa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi