Kuinka paljon kavereita saa nähdä parisuhteessa?
Ollaan seurusteltu miehen kanssa kolmisen vuotta ja asutaan yhdessä. Aluksi vietettiin paljon aikaa kahdestaan luonnolisestikin. Nyt tuntuu että nuo miehen kaverit on menneet ihan totaalisesti edelleni. Mies näkee kavereitansa siis joka päivä ja usein kutsuu niitä meille syömään tai saunaan tai muuta. Ja tietenkin olettaa että minä teen ruuan kun opiskelijana minulla ei ole joka päivä edes luentoja ja mies käy töissä. En edes muista milloin olisimme miehen kanssa tehneet jotain yhdessä.
Kun joskus ehdotan että mennääkö vaikka paikkaan X, niin mies sanoo automaattisesti että "joo pyydän kaverin mukaan". Miestä ei tunnu millään lailla haittaavan se ettemme tee enää mitään kahdestaan. Enkä minä jaksa olla se joka ainoastaan haluaa viettää aikaa yhdessä.Joskus kun olen koittanut huomauttaa, että yhteistä aikaa on kovin vähän, niin mies on ihmetellyt että "miten niin, mehän asutaan yhdessä". Mutta kun se yhdessä asuminen on sitä että aamulla sanotaan huomenet ja illalla hyvät yöt ja siihen jää melkein päivän kahdenkeskeinen aika. En jaksaisi montaa kertaa viikossa katsella noita miehen kavereita täällä meillä. Ihan mukavia tyyppejä, mutta onhan tämä minunkin kotini ja olisi kiva että mielipidettäni edes kysyttäisiin kun tänne ihmisiä kutsutaan. Erityisesti ärsyttää se, kun kaverit tänne tulevat niin mies alkaa kohdella minua jotenkin ihan eri tavalla. On paljon kylmempi ja esittää "kovaa poikaa" jota ei vaimo pompottele.
Miehen mielestä olen vain kateellinen hänen ystävilleen kun jaan huomion heidän kanssaan ja meillä on ihan riittävästi yhteistä aikaa.
Onko teistä ihan ookoo että mies viettää kaikki illat kavereittensa kanssa?