G:Erosi syyt lyhyesti? Kumpi jätti?
1-3 syytä eroonne, ei romaaneja, vaan mieluummin vaikka ranskalaisin viivoin, niin helpompi kaikkien lukea?
Kommentit (49)
Minä jätin
-miehen agressiivinen käytös
Minä jätin, koska
- mies oli väkivaltainen, valehteli, petti, eristi, stalkkasi
Minä jätin.
Syyt:
- Se hemmo oli pölkkypää.
Mies jätti
-suutelin toisen miehen kanssa
Minä jätin
-mies kohteli huonosti
-tunteet laimeni
-en ollut onnellinen hänen kanssaan
Minä jätin. En jaksanut enää sitä, että mies vertaili minua jatkuvasti toisiin naisiin - erityisesti ulkonäköäni ja vartaloani. Itsetuntoni oli heikko miehen sanojen ja haukkujen takia, eikä minua arvostettu. Nyt lähes vuosi eron jälkeen tunnen olevani onnellisempi kuin ikinä ja pidän itsestäni tällaisena kuin olen.
Minä jätin
- mies ei opiskeluiden jälkeen työllistynyt, eikä tuntunut yrittävän täysillä työllistyäkseen
- oltiin seurusteltu 4v ja perheen yms perustaminen olisi tullut ajankohtaiseksi. En kuitenkaan osannut kuvitella/haaveilla yhteistä tulevaisuutta
- tunteet laimeni, intohimon puute
Minä jätin.
- liian nuorena naimisiin
- kasvoimme aikuisiksi
- kumpikin muuttui, mutta eri suuntaan
Minä jätin:
-ihastuin toiseen
-kaukosuhde oli juuri alkanut
-mies ei kosinut kuuteen vuoteen
-mies ei halunnut lapsia kuin vasta "sitten joskus"
-mies ja minä ei sovittu yhteen ollenkaan
Mä jätin.
Suurimpina syinä miehen alkoholinkäyttö, vihanhallintaongelma ja ainainen vikinä siitä kuinka työnteko on perseestä kun olisi paljon mukavampaa hakata tietokonepelejä kaiket päivät.
Yhteinen päätös
-ymmärsin ja pystyin vihdoin hyväksymään sen,että en koskaan halua lapsia
Vierailija kirjoitti:
Minä jätin. En jaksanut enää sitä, että mies vertaili minua jatkuvasti toisiin naisiin - erityisesti ulkonäköäni ja vartaloani. Itsetuntoni oli heikko miehen sanojen ja haukkujen takia, eikä minua arvostettu. Nyt lähes vuosi eron jälkeen tunnen olevani onnellisempi kuin ikinä ja pidän itsestäni tällaisena kuin olen.
Ihan samat syyt minullakin, sanasta sanaan.
Oliko mies T.?
Minä jätin
-mieheen ei voinut luottaa, ei pitänyt mitään lupauksiaan
-mies piti itsestäänselvyytenä
-ihastuin kovaa ja tajusin, ettei niin kävisi jos suhde olisi kunnossa, halusin korjata tilannetta monin keinoin, miestä ei kiinnostanut
Minä jätin, tai oikeastaan minä otin puheeksi eron ja se sopi meille molemmille.
Syitä:
- Mies lakkasi puhumasta. Istuttiin vaikka 2 tunnin ajomatka hiljaa, jos en itse aloittanut juttua.
- Mies käytti liikaa alkoholia. Ei usein ottanut, mutta aina ihan pönttö sekaisin kun otti.
- Mies oli nuuka. Hillosi omat rahansa pankkitililleen, minun kaikki rahat meni meidän elämiseen ja arkeen.
Minä olen jättänyt kaikki miehet kyllästymisen takia. Jospa nyt en kyllästysi nykyiseen??
-miehen alkoholisoituminen
-yritin saada hänet hoitoon, hänen mielestään ongelmaa ei ollut
-minä jätin tai oikeastaan kampesin hänet ulos kodistamme
Mies jätti. En pitänyt siitä, että hän vertaili koko ajan muihin naisiin ja kertoi, mikä minussa on vialla ja hän ei pitänyt siitä etten pitänyt tuosta vertailusta.
Mies jätti
- toinen nainen