G:Erosi syyt lyhyesti? Kumpi jätti?
1-3 syytä eroonne, ei romaaneja, vaan mieluummin vaikka ranskalaisin viivoin, niin helpompi kaikkien lukea?
Kommentit (49)
Minä jätin, koska mies halusi muuttaa sekä minun ulkonäköni että luonteeni aivan erilaiseksi eli mikään minussa ei kelvannut hänelle. Hän suorastaan luennoi minulle siitä, miten minun piti muuttua. Vihaisesti. Hän oli myös silmittömän mustasukkainen.
- välteltiin riitaa niin tehokkaasti, että lopulta ei ymmärretty toisiamme juurikaan ja oltiin ihan uuvuksissa kun sellainen väistely syö ihmistä
- kaksi lamaa siihen päälle vei loputkin voimat, eroan viime kädessä taloudellisesta pakosta
- rakastuin toiseen, jonka kanssa osataan ainakin riidellä ja talous on järjestettävissä edes jotenkin
Minä jätin.
- Petin ja rakastuin toiseen mieheen.
Vaimo petti lyhyen ajan sisällä useamman miehen kanssa ja halusi erota. Seksiä ja läheisyyttä hän ei avioliiton alun ja sitä edeltäneenä parin vuoden seurustelun ajan jälkeen kanssani halunnut, vaikka oli ollut siihen kovin tyytyväinen aiemmin. Eron syy lienee syyllisyyden tunne, vaikka hän sen ilmaisi että "minua ahdistaa".
Mies jätti. Ilmoitti "käyneensä seikkailemassa" ja aikovansa tavata tätä ihmistä jatkossakin. Uusia tapaamisia oli jo sovittu.
En ole kertaakaan vastannut "pärjäätkö? Miten menee"-kyselyihin tai ilmoitellut uutta osoitettani. Meillä ei ole yhteisiä lapsia joten ei tarvitse olla missään tekemisissä
Jätin nuoruuden poikaystävän, koska hän valehteli ja oli ilkeä luonteeltaan.
Minä jätin monta kertaa, mutta vasta kahden vuoden päästä mies tajusi muuttaa pois.
Mies mm:
-jäi kiinni muiden tapailuista
-valehteli
-pihtasi
-oli etäinen ja itsekäs
-aiheutti henkisiä traumoja ja fyysisiä vammoja
-oli väkivaltainen
-antoi tappouhkauksia
Siinäpä ne painavimmat syyt. Voisin toki jatkaa listaa loputtomiin.
1. suhteessa minä jätin, mies kävi kotona vain nukkumassa ja syömässä, muut ajat oli jossain.
2. suhde: mies jätti, löysi toisen. Palattiin myöhemmin yhteen, tällä kertaa minä jätin koska mies oli edelleen yhteyksissä toiseen naiseen.
3. suhde: minä jätin. Miehellä oli pieni muna (mikropenis), seksielämä on aivan toivonta räpellystä. Muutenkin oli tosi tylsä ja suorastaan roikkui minussa.
Nämä on siis olleet nuoruusaikojen seurustelusuhteita.
Nainen petti:
-työkaverin kanssa
-yhteisen ystävämme miehen kanssa
- ja pahinta oman veljeni kanssa ( välit poikki lopullisesti ) perinnönjaossa lakimies hoitaa
- kaikkien miehien kanssa tyttöjenilloissa ja bileissä yms
- hän oli kevytkenkäinen hepsankeikka joka antoi pillua kaikille jotka muistivat sitä pyytää
- hän oli seksi addikti, ja on varmasti vieläkin
- onneksi se on nykyään helvetin iso ja lihava 2:den lapsen WT äippä :)
- hän vahingoitti minua henkisesti tosi pahasti ja tuhosi myös välini veljeeni lopullisesti
-onneksi sain selville millainen hän todellisuudessa on, kaikki eivät ikinä saa ( sääli )
-juuri hänen kaltaisiaan naisia on paljon, moni ei vaan jää kiinni koskaan.
Minä jätin
- nainen liian yhdyntäkeskeinen
- vaati saada fellaationsa päivittäin
- muun ajan tuhlas siivoamiseen ja kodinhoitoon
- en jaksanut enää
tämä on siis ihan faktaa.
haluaakos kiinalaisparturiyrittäjä kuinkas pitkäksi aikaa raastupaan pitkään jatkuneesta häirinnästä. tuosta on jo rikoslaissakin aika paljon kohtia,
- yrittää jättää - huom. kustannuspaikkansa lähikorttelissa nimellä huutamalla miesasiakasta (??!!) - "minä jätän sinut" huutelee muutenkin miesasiakkaan nimellä pimeänkin aikaan koska ei kestä pävänvaloa (onkohan sitä sattunut joku oma sekoilu?))
- sitten vielä seurailee, huutelee vaihteeksi "minulla ei ole ketään muuta ..." etunimellä, katsotaa aitiopaikalta ulvovan naikkosen läpijuoksua Kampissa, postitalolla ja moness muussa paikassa,
- seuraava numero sekoilussa on solvaaminen ja jatkohuutelut "minulla on toinen", "olet liian vanha/väärä"
Yhtäläillä voimme hankkia OIKEAN vaikkapa saksalaisen paimenkoiran terävine hampaineen kertomaan ettei ole edes kysytty seuraksi (jotkut arvoisat lukijat voinevat arvata miksi), ja toisaalta ... miksi kertoisimme jollekin tälläiselle ettei ...
näitä kun lukisi, huutelisi varmaankin jotain mielisairaaksi hädissään.
Minä jätin, suhde kesti 9 vuotta.
- En kokenut saavani tarvittavaa tukea, kun olisin sitä tarvinnut.
- Olimme liian erilaisia, panostimme aivan eri asioihin ja halusimme eri asioita.
- Mies oli pitkään työtön, ei ollut tyytyväinen mihinkään. Kun mies pääsi töihin, silloinkin vain valitti.
- Hyvä kun osasi lamput vaihtaa, kaikki työt jäi myös aina viikoiksi lojumaan jos en niitä hoitanut.
- Hän katkeroitui, eikä minustakaan enää ollut mukavaksi kumppaniksi. Olimme molemmat vain ikäviä toisillemme ja satutimme molemmat toisiamme. Aloin kokea myös tunteita muualle.
Päätin, että oli parempi antaa molemmille mahdollisuus elää haluamaansa elämää kuin pakottaa pysymään suhdetta kasassa. Joskus on parempi mennä erilleen ennen kuin päätyy satuttamaan toista (/tai itseään) pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä jätin
- nainen liian yhdyntäkeskeinen
- vaati saada fellaationsa päivittäin
- muun ajan tuhlas siivoamiseen ja kodinhoitoon
- en jaksanut enää
WUT? Sait suikkarin päivittäin ja päätit, että ei, tätä en kestä?
Minä jätin - petti, väkivaltainen, käytti salaa aineita
Minä jätin.
Mieheltä sain:
henkistä väkivaltaa
vähättelyä
nöyryytystä, myös muiden ihmisten läsnäollessa.
Jättäminen ja lähteminen oli elämäni paras päätös.
Toisen kanssa en ollut onnellinen ja toisella ei ollut minkäänlaista elämänhallintaa.
häirikkönaikkosen korvien välissä kirjoitti:
tämä on siis ihan faktaa.
haluaakos kiinalaisparturiyrittäjä kuinkas pitkäksi aikaa raastupaan pitkään jatkuneesta häirinnästä. tuosta on jo rikoslaissakin aika paljon kohtia,
- yrittää jättää - huom. kustannuspaikkansa lähikorttelissa nimellä huutamalla miesasiakasta (??!!) - "minä jätän sinut" huutelee muutenkin miesasiakkaan nimellä pimeänkin aikaan koska ei kestä pävänvaloa (onkohan sitä sattunut joku oma sekoilu?))
- sitten vielä seurailee, huutelee vaihteeksi "minulla ei ole ketään muuta ..." etunimellä, katsotaa aitiopaikalta ulvovan naikkosen läpijuoksua Kampissa, postitalolla ja moness muussa paikassa,
- seuraava numero sekoilussa on solvaaminen ja jatkohuutelut "minulla on toinen", "olet liian vanha/väärä"
Yhtäläillä voimme hankkia OIKEAN vaikkapa saksalaisen paimenkoiran terävine hampaineen kertomaan ettei ole edes kysytty seuraksi (jotkut arvoisat lukijat voinevat arvata miksi), ja toisaalta ... miksi kertoisimme jollekin tälläiselle ettei ...
näitä kun lukisi, huutelisi varmaankin jotain mielisairaaksi hädissään.
Nyt ei kyllä saanut mitään selvää.
Minä jätin. Mies kiinni äidissään, mies muuttui väkivaltaiseks ja löysi toisen naisen.