Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön miksi et mene töihin?

Vierailija
15.03.2016 |

Mikä on kun ei työ kelepaa? Ja onko teidän työttömien sossurottien mielestä oikein että me työssäkäyvät joudutaan kärsimään leikkauksista teidän takia?Mol.fi siellä ties kuinka paljon työpaikkoja tarjolla mutta työttömille ei kelpaa jos ei ole hyvä palkka tai muuten mielekäs työ. Nyt työttömät ylös sieltä sohvalta lojumasta ja töitä tekemään.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole professorin koulutusta.

Lehtimyyjä(niitä haetaan aina) saa max 150e/kk, vaikka myisi 24h/vrk

En ole opettaja.

Monesta duunista saa vähemmän palkkaa mitä sossusta saan, ja työ vaatii energiaa(ruokaa), ja kuljetuksen, nämäkin maksavat.

Mä oon puhelinmyyjä ja saan kyllä 11,39 euroa/tunti + päälle muutaman satasen provikoita kuussa. Esim meillä on monta kertaa vuodessa paikkoja auki mutta ei tahdo olla hakijoita.

Linkki teidän firmanne sivuille ja sinne, missä tuo takuupalkka luvataan. Muuten ei todellakaan ole uskottava väite. Ilman linkkiä väite on pelkkää fuulaa.

No oon kanssa puhelinmyyjä (en tuo sama) mutta ihan huvikseen menin kattoo mollin sivuja, hesassa Eira Oy niminen firma etsii call center- ja ständimyyjiä takuupalkalla 15 euroa/tunti. Tän ettimiseen meni siis ehkä pari minsaa. Ja itsekin tienaan ihan ok nyt, paremmin kuin vaikka ennen kaupan kanssalla.

Vierailija
42/52 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole opettaja.

Monesta duunista saa vähemmän palkkaa mitä sossusta saan, ja työ vaatii energiaa(ruokaa), ja kuljetuksen, nämäkin maksavat.

Mä oon puhelinmyyjä ja saan kyllä 11,39 euroa/tunti + päälle muutaman satasen provikoita kuussa. Esim meillä on monta kertaa vuodessa paikkoja auki mutta ei tahdo olla hakijoita.

Linkki teidän firmanne sivuille ja sinne, missä tuo takuupalkka luvataan. Muuten ei todellakaan ole uskottava väite. Ilman linkkiä väite on pelkkää fuulaa.

Ihan varmaan esim operaattoripuolella monikin tienaa useamman tonnin kuussa puhelinmyynnillä. Se on sitten eriasia kenestä ko hommaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole opettaja.

No oon kanssa puhelinmyyjä (en tuo sama) mutta ihan huvikseen menin kattoo mollin sivuja, hesassa Eira Oy niminen firma etsii call center- ja ständimyyjiä takuupalkalla 15 euroa/tunti. Tän ettimiseen meni siis ehkä pari minsaa. Ja itsekin tienaan ihan ok nyt, paremmin kuin vaikka ennen kaupan kanssalla.

http://murobbs.muropaketti.com/posts/1715370767/

http://keskustelu.suomi24.fi/t/10696974/puhelinmyynti-kokemuksia-helsin…

Onko tuo nyt aivan OK firma?? Ei oikein kuullosta hyvältä.

Vierailija
44/52 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän todennäköisyys olis päästä lakifirmaan töihin putkiasentajan papereilla? Tai sairaalaan kirurgiksi? Opettajan töitäkin olis täällä. Mutta ei mun alalla. :D kaiken lisäksi opiskelen nyt amk:ssa, niin ei aika riitä.

Tätä mäkin olen miettinyt :D On se niin helppoa huudella anonyymisti palstalla "Menkää töihin!" Koskaan ne ei kuitenkaan kerro,missä on ne työt joihin voi vain "mennä"(minä olen kyllä hakenut satoihin työpaikkoihin tuloksetta).Vähän hankala hakea jotain kirurgin hommaa merkonomin papereilla,saati sitten että vain menisin sinne sairaalaan kirurgiksi niin kuin ap ilmeisesti odottaa työttömien tekevän.Tyhmä kysymys,miksi ei kelpaa.Kun se on nimenomaan niin päin,että minä en kelpaa työnantajille. Menisin tältä istumalta työpaikkaan,joka vastaa osaamistani ja josta saa palkan,jolla pystyy elättämään itsensä.

Vierailija
45/52 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska opiskelen. Haen kyllä kesätöitä, just laitoin neljään paikkaan hakemuksia, ja menen töihin jos saan töitä. Jos en saa töitä, niin lomailen. Niillä teidän työssäkäyvien rahoilla. Sossusta en ole koskaan hakenut mitään.

Vierailija
46/52 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sossusta mitään, ja enkä ole ikinä saanutkaan mitään sossusta, vaikka olen työtön nyt ja ollut välillä töissä ja välillä työttömänä nuorempanakin.  Harkinnaisen työmarkkinatuki-lain siinä muodossa ollessa voimissaan, niin että puolison bruttotulot vaikuttivat minun omaan henkilökohtaiseen työttömyysturvani suuruuteen, en minäkään saanut väliaikaisesti työttömänä tuon ko. lain voimassa ollessaan kymmenen vuoden aikana sentin senttiä työttömyysturvaa puolisoni tulojen vuoksi, joten tiedän kyllä millaista on olla ihan tuloton ja työtön, mutta minun onnekseni puolisollani on töitä piisannut, ja sen verran tuloja, ettemme sossun tukea ole tarvinneet tai miten sen ottaa, ehkä olisimme olleet siihen oikeutettujakin, mutta tulorajat on laadittu niin tiukille, että emme olisi mitään sossusta saaneetkaan. Tiesin sen kyllä aikoinani. ja meillä yhteiset lapsemme piti vielä elättää yhden palkalla. Repikäätte tästä työttömien haukkujat, että me olemme mukamas kuluerä tälle yhteiskunnalle oltu, ja ei pitänyt minun kohdallani paikkansa, ja eikä pidä vieläkään, mukomakin viissatanen kuussa, joka menee nyt kaikenmaailman hyvätuloisille lääkäreille jne., koska olen terveysvaivainen työtön, jota ei kuitenkaan lasketa eläkkeellekään.

Vierailija
47/52 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen postaaja hoida omat asiasi

Vierailija
48/52 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo röitä

Vierailija
49/52 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin pääsee nykyään vain reipas, sosiaalinen, nuorehko ekstrovertti joka on jo töissä tai juuri valmistunut/työttömäksi jäänyt.

Tai pakolainen.

Vierailija
50/52 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä tuo ap.

Vierailija
51/52 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä aikainen nivel sairaus joka rajoittaa paljon työntekoa.

Elikkäs käytännössä liian sairas töihin ja liian terve eläkkeelle.

Vierailija
52/52 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaakohan ryöhaluisilla ryöttömillä pikkuhiljaa kuppi kiristyä kun jotkut baronat tms alkavat valtion piikkiin palkata lukutaidottomia mamuja jonnekin duuneihin. Suomalaisella duunarillahan ei ole mitään väliä mutta olisihan se ihan rasismia jos abdullahille ei järjestettäisi mukavaa tekemistä.