Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön joka päivä karkkia

Vierailija
15.03.2016 |

Olen syönyt viimeisen kuukauden melkein joka päivä 200-300g irtokarkkeja. Ostin eilen illalla niitä ja 7x Mars-jätskipakkauksen (niitä aika pieniä), ja olen jo syönyt kaiken. Olenko ainoa? Ylipainoa ei silti ole, 165/57.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kuinkakohan epäterveellistä tämä on?

Vierailija
2/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ajan ja iän myötä alkaa tuntua. Itse pystyin 27 vuotiaaksi about, elää noin, sitten alko nousta paino ja tuli oireita diabeteksestä. Nyt ok kun paremmat tavat.

Jos olet jo vanhempi niin en tiedä...ei varmaan kovin terveellistä. Vie oikeaa nälkää ja voi tulla puutostiloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä ihan tavallistakin ruokaa ja paljon hedelmiä. Noiden ohella hirveästi karkkia. Ap

Vierailija
4/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat menee.

Vierailija
5/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön päivittäin karkkia. Usein korvaa niillä ruoka-annoksia. Ei terveellistä, tiedetään.

Vierailija
6/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön myös liian paljon karkkia. Eilen ostin salmiakkipussin 180g ja lakupussin 400g. Vielä puolet molemmista jäljellä. Viime viikolla meni kaksi Sirkusaakkospussia ja irtokarkkipussi. :)

Vierailija
7/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle tule irtokarkkien runsaan syömisen jälkeen pahoinvointia / kuvotusta / heikotusta / väsymystä? Itselleni tulee ainakin noita kolmea viimeksi mainittua aina, kun olen syönyt nopeasti (n. tunnin sisällä) enemmän kuin 100 g irtokarkkia.

Mm. maitosuklaasta sitä ei yleensä tule, onneksi. Johtunee siitä, että maitosuklaassa on mukana runsaasti rasvaa ja proteiinia, jotka hidastavat sokerin imeytymistä vereen.

Irtokarkit ovat pelkkää sokeria ja lisäaineita, siksi ne aiheuttavat verensokerin rajun kohoamisen ja romahduksen -> heikotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi