Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa kunnollisen naisen?

Vierailija
15.03.2016 |

Axl kohun takia on paljastunut yksi ryhmä naisia, johon en halua tuhlata aikaani. Tuskin nämä kaikki uhrit oli stereotyyppisiä kanoja. Mistä löytää ja tunnistaa kunnollisen naisen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kunnollinen nainen? :D 3/5 Eiköhän tähän joku tartu.

Meinaat että et edes tiedä? Huh huh. Onnea elämääsi.

xD Onko sen kunnollisen naisen ja miehen määritelmä eri? Mulla olis tässä aika hyvä määritelmä: Ihminen, joka ei satuta käytöksellään muita ja ajattelee muutakin kuin omaa napaansa.

Tommonen olisi musta aika siisti ja kunnollinen tyyppi.

Vierailija
22/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä, tai mua, tunnistaa muuten kuin puhumalla asioista. Mitä nyt kukakin pitää kunnollisena, mutta ilmeisesti ainakin ap voisi kysyä multa "oletko harrastanut irtosuhteita?" ja vastauksen perusteella toteaisi, että olen kunnollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap!

Minä pidän itseäni kunnollisena -haluaisin vain tietää mitkä ovat sinun kriteerisi "kunnolliselle"?!

Olen nainen, joka saisi varmasti seksiseuraa halutessaan. Olen kuitenkin valinnut odottaa ihmistä, joka on luotettava ja sen arvoinen, että uskallan olla hänen kanssaan oma itseni niin vällyjen välissä kuin toisaallakin. 

Oletkin kunnollinen nainen. Itsekin haluan harrastaa seksiä vasta naisen kanssa jonka tunnen kunnolla ja jota rakastan. Ja haluan myös, että tämä nainen on samoilla linjoilla tässä asiassa kanssani

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi