Vierasta miestä vai ei?
Mieheni kanssa meillä on todella hyvä luottamuksellinen ja keskusteleva suhde. Seksikin on loistavaa.
Mies kuitenkin on nyt halunnut antaa minun luvallisesti kokeili toista miestä, vaikka en ole itse asiaa pyytänyt. Häntä kiihottaa minun nautintoni (ei siis varsinaisesti aisankannattajuus, vaan nimenomaan mun nautintoni) ja haluaisi, että kokeilisin, vaikka ei painosta.
Olemme puhuneet todella paljon asiasta, miettineet voisiko se vaikuttaa suhteeseemme, tulisiko mustasukkaisuutta, jne. Ajatus tuntuu kiihottavalta, mutta myös pelottavalta. Mitä jos se toinen mies on ihan leimipano verrattuna meidän seksielämäämme, olisiko ollut vaivan arvoista? Mitä jos syntyykin ihastus, vaikka kyseessä olisi vain yhdenillan juttu? Pitäisikö se tehdä kahdestaan vieraan miehen kanssa vai kenties jopa kolmestaan (sandwich tuntuisi kiihottavalta ajatukselta)? Ja sitten se että mulla on hiukan ehkä omalaatuinen maku ja pidän lyhyistä n. 165-175cm miehistä, jotka ovat hoikan jänteviä ja mielellään vielä karvaisia. Mitä jos minä olisin sen miehen mielestä pettymys, kun olen kokoa XL, tiimalasi enkä mikään fitnessmimmi. Ottaisi aika koville, jos en yhdenillanjuttuun kelpaisi.
Kannattaisikohan kokeilla vai antaa asian vain olla ja tyytyä aviomiehen kanssa vain kahdenkeskisiin fantasioihin, joissa dildo näyttelee toista miestä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan löydetty muutama nettikanava, josta etsiä seuraa. Erityisesti yksi komistus on noussut joukosta esiin. Nyt ollaan jo puhuttu puhelimessakin kaikki kolme. Alan olla jo aika kiimassa asiasta. Olis mahtavaa saada kahta komea miestä ja innokasta kyrpää yhtä aikaa.. ;)
Ap
Millainen tuo mies on?
Mitä kanavia olette käyttäneet kun olette löytäneet kunnon vonkaleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan löydetty muutama nettikanava, josta etsiä seuraa. Erityisesti yksi komistus on noussut joukosta esiin. Nyt ollaan jo puhuttu puhelimessakin kaikki kolme. Alan olla jo aika kiimassa asiasta. Olis mahtavaa saada kahta komea miestä ja innokasta kyrpää yhtä aikaa.. ;)
Ap
Millainen tuo mies on?
Millainen tuo mies on?
25 cm seisokissa aaah mikä vinkakale. Paksuus oli silmiinpistävän suuri. En saanut silmiäni irti.ja aaaaah mikä työntö kun kulli upposi sisääni voi sitä ihanuutta. Laukesin parin työnnän jälkeen ja uudestaan ja uudestaan sillä sessio kesti jonkin aikaa kun kyrpä pysyi kovana kauan. Tässä käy pelkään pahaa että mieheni kyrpä ei pian enää kelpaa....
Hän ei kyllä hyväksy.....
Siis ap kirjoitti äskeisen viestin 26.
ap
Vierailija kirjoitti:
25 cm seisokissa aaah mikä vinkakale. Paksuus oli silmiinpistävän suuri. En saanut silmiäni irti.ja aaaaah mikä työntö kun kulli upposi sisääni voi sitä ihanuutta. Laukesin parin työnnän jälkeen ja uudestaan ja uudestaan sillä sessio kesti jonkin aikaa kun kyrpä pysyi kovana kauan. Tässä käy pelkään pahaa että mieheni kyrpä ei pian enää kelpaa....
Hän ei kyllä hyväksy.....
Ilman kumiako nussitte?
Näköjään monta "Ap":tä yrittää esiintyä minuna. Herää kysymys miksi ihmeessä?
Foorumit, mitkä löydettiin ovat löydettävissä Googlella: Seksitreffit, Xperience United ja Finswingers.
Tämä namu, jota ajateltiin kokeilla on 28-vuotias ja siis minua 9 vuotta nuorempi, salilla käyvä ja hyvän näköinen mies, joka tykkää kurvikkaista ja itseään vanhemmista naisista. Eikä olla vielä tavattu. Tässä ruuhkavuosissa täytyy vähän sovitella aikatauluja.
Mutta keskinäinen seksielämämme mieheni kanssa on jo pelkästä suunnittelusta saanut melkoisen piristysruiskeen. ;)
Muitakin potenttiaalisia miehiä (ja pareja) on kontakteissa.
Ap
Ei tietenkään ilman kumia. Ei vieraiden kanssa. Kyrpä oli sitä luokkaa ettei kumi haitannut.
Ap
Suosittelisin olla kokeilematta sillä perusteella, että asia on sinulle merkityksellinen ja siinä on tunteet pelissä. Etukäteen ei tiedä mitä on seurauksena. Jos asia olisi teille molemmille yhdentekevä, niin mikä siinä sitten.
No päädyttiin nyt sitten, että yhden miehen kanssa on treffit toukokuussa. Innolla odotamme molemmat. Vähän kuin odottaisi huvipuistoretkeä. :D
Ap
Tsemppiä ja onnea matkaan ap. Vietä loistelias tuokio ja nauti!! Ja muista ne kumit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi sinun tuntevasti itsesi sen verran, että tiedät, menisitkö ihastumaan satunnaiseen panoon vai et? Pystytkö ylipäänsä harrastamaan seksiä ilman tunteita/kiintymistä? Itselleni ei ole tullut mielenkään ihastua muihin miehiin, vaikka seksiä onkin. Se nyt vaan on ihan kristallin kirkas juttu, että rakastan miestäni. Tottakai muu mies voi olla miellyttävä, mutta ei siinä mitään ihastusta kerkeä syntymään, varsinkaan, kun meillä ei suudella muita.. Ja jos syntyisikin pieni ihastus? Se ei vedä vertoja rakkaudelle eikä sille tarvitse mitään tehdä. Tuskin näet koko tyyppiä enää.
Se, harrastatko vieraan kanssa seksiä miehesi kanssa/läsnäollessa vai ihan yksin, kannattaa varmaan varmistaa mieheltäsi. Mikä on hänestä paras?
Kannattaa etukäteen vaikka netissä jutella ja vaihtaa kuvia, jotta kaikki osapuolet tietävät kenet ovat tapaamassa ja että jokainen miellyttää ulkoisesti jokaista, eipä tarvitse sitä sitten miettiä.
Mun mies on halunnut erikseen antaa mulle luvan vaikka tavata jonkun miehen kahdestaan, mutta mä en halua. Mulla on paljon turvallisempi olo, jos on rakas mies on mukana ja osallistuu myös. En niin luota toisiin miehiin, mitä jos hän yrittäisi vaikka kahden kesken pakottaa mut johonkin sellaiseen, mitä en halua? Ja haluan, että se olis meidän yhteinen juttu eikä mikään erikseen tehtävä.
Ap
Unohda koko juttu, et pysty siihen. Et pysty luottamaan itseesi, joten kaikki muut ihmiset on vaarallisia. Siitä seuraa pettymys, vaikka muut jutut onnistuiski.
Nyt on sovittu treffit tosi kivan miehen kanssa, jonka tapasimme kahvilla. Juteltu ja kirjoiteltu on paljon ja lähetelty kuvia ja pieniä videoita. Oma mies on niin kiimassa jo etukäteen, että kerran päivässä seksiä ei riitä, vaan neljästikin on lauennut samana päivänä. :D Tämä on kivaa ja tosi jännittävää. Yhtä pariskuntaakin ollaan jututettu netissä ja voi olla, että kokeillaan nelistäänkin. Jännä huomata, että sitä voi olla samaan aikaan ihastunut yhteen ja syvästi rakastunut toiseen. Ennen tätä luulin, että ihastus ja rakastuminen toteutuvat aina yhdessä ihmisessä tai ovat toisensa poissulkevia. Vähänpä tiesin!
Mies, jonka tapaamme on yksin asuva ja eronnut. Avioliitto kuulemma päättyi seksin puutteeseen. Hän kertoi hakeneensa eros yritettyään kaikki temput saadakseen vaimon innostumaan ja elettyään seksittömässä liitossa kaksi vuotta. Järkyttävän surullista. Eihän siinä yleensä ole oikeasti kyse varsinaisesti pillun puutteesta, vaan siitä että saa tuntea olevansa haluttu, toivottu, saada hellyyttä, saada koskea ja nähdä miten toinen nauttii kosketuksesta. Sääli, että on paljon naisia (ja jonkin verran miehiäkin), jotka eivät tätä näe. Tästä syystä meillä mieheni kanssa on seksiä lähes joka päivä. Haluan, että hän tuntee olevansa haluttu ja tietää, että rakastan häntä kehollani ja mielelläni.
Ja koska rakkaudenmaljamme on täysi ja ylitsevuotava, voimme hyvin tuottaa iloa ja nautintoa myös jollekin kolmannelle ja toki nauttia myös samalla itse.
-Ap
Meidän lauantain seksitreffit sen yhden miehen kanssa peruuntui, koska mies sairastui.
Päätimme, että emme masennu tästä ja koska olimme jo aiemmin huomanneet swingeri -sivustolta mainoksen lauantai-illan seksibileistä, ilmoittauduimme ja suuntasimme sinne.
Ilta oli kiva. Paikalla oli yli 100 henkeä. Tuli juteltua monien mukavien ihmisten kanssa, katseltua pariskuntien ja ryhmien seksiä ja tietenkin harrastimme myös itse seksiä "julkisesti". Ensin vain kahdestaan. Loppuillasta harrastimme suljettujen ovien takana kimppakivaa toisen pariskunnan kanssa.
Eli nyt voi jo sanoa olevansa swingeri. :D Mutta se yksinäinen mies aiotaan tavata myös, kunhan aikataulut antaa myöten. Mutta en kuitenkaan oo välttämättä mikään bileihminen ja tykkään kyllä enemmän puuhailla kaikessa rauhassa yksityisesti kuin keinua katosta panokeinussa kaikkien nähtävänä. ;)
Mieheni kanssa koetaan, että ollaan tässä hienossa seikkailussa yhdessä. Ja turvaseksistä huolehdittiin tietysti!
Ap
Meilläkin samat mietteet. Minusta ihan täysin vieras on ongelma. En haluaisi sisääni ketä tahansa. Mieheni voisi suostua siihen että olisin hänen ja jonkun tutun kanssa yhtä aikaa. Minua taas kiihottava enemmän olla yksin ns tutun kanssa. Mieheni kiihottuu siitä myös kovasti kun näkee minun kiihottava. Vaikea asia toimia niin että kukaan ei loukkaannu
Ap