Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle: oletko koskaan ollut feikkisaikulla töistä?

Vierailija
15.03.2016 |

Tänne voi avautua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oma työmoraali ei moista anna tehdä, vaikka kieltämättä joskus tekisi mieli.

Vierailija
22/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä moraali teilläkin on? Miten edes olette saanet töitä? Varmaan on ihmisiä, jotka ei kusettaisi jos saisi edes töitä. Muistan jutun missä käsiteltiin asia, että kuinka paljon teidän laisenne ihmiset maksaa yhteiskunnalle.

Ensin katsotaan työnantajan moraali.

Jatkuvat, toistuvat palkanalennukset.

...en ole vielä ollut kertaakaan turhaan pois, mutta kyllä monet alkoivat heti ottaa sair,päiviä, kun tämä mammutinkokoinen firma tai "firma", osin valtion omistaja, lähti never-ending kusetukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 vuotias ja yhden kerran olen saikuttanut, vaikka olin oikeasti terve. Olin silloin 20 vuotias ja Linnanmäellä töissä.

Vierailija
24/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
25/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Vähän kyllä tekisi mieli, koska en ole ollut kipeänä 8 vuoteen ja muut ovat vähintään viikon tai kaksi vuodessa. Jos minulle tulee flunssa, niin se osuu aina viikonlopulle.

Vierailija
26/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Yksinyrittäjänä saan rahaa vaan tehdystä työstä. Kasvattaa työhaluja kummasti, halusi tai ei.

Vierailija
27/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli niin paha krapula että oli pakko ilmottaa töihin olevansa migreenissä. Siis olihan ne oireet aika täsmääviä, oksennus lenti ja päätä särki ihan helvetisti.

Vierailija
28/28 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä moraali teilläkin on? Miten edes olette saanet töitä? Varmaan on ihmisiä, jotka ei kusettaisi jos saisi edes töitä. Muistan jutun missä käsiteltiin asia, että kuinka paljon teidän laisenne ihmiset maksaa yhteiskunnalle.

Hmm. Aikamoinen nettomaksaja yhteiskunnalle kyllä olen, lapsettomana 4500 euroa kuussa tienaavana sinkkuna... Ja työnantajanikin tuntuu kovasti arvostavan minua työntekijänä osaamiseni ja joustavuuteni takia, ja sitä asiaa ei yhtään muuta se että jos joskus harvoin olen pari päivää pois "flunssan" takia kun olen ihan väsy. Toisaalta sitten kun projektit on kiireisessä vaiheessa, voin tehdä viikonloputkin palkatonta työtä, tai yötä myöten, vaikka en ylempänä toimihenkilönä saa siitä mitään lisärahaa kuukausipalkan päälle. Ja ihan ketä vaan työtöntä ei tilalleni voi ottaa, koska tarvitaan teknisen alan akateeminen koulutus ja pitkä kokemus vaativista projekteista alan teollisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi