Eniten mua ihmetyttää salakuvauskohussa se, että...
miksi niin monet naiset lankeavat tuollaisiin julkkiksiin ja "julkkiksiin". Jos joku nainen on ns. tavis tai ei-minkään-näköinen, niin eivät kaikki miehet heti kuolaa julkisuuden perään. Sen sijaan monet naiset ovat valmiita ties mihin hyvänsä, jos mies on julkkis. Siitäkin huolimatta, että mies olisi ns. tavis tai ei-yhtään-minkään-näköinen.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
miksi niin monet naiset lankeavat tuollaisiin julkkiksiin ja "julkkiksiin". Jos joku nainen on ns. tavis tai ei-minkään-näköinen, niin eivät kaikki miehet heti kuolaa julkisuuden perään. Sen sijaan monet naiset ovat valmiita ties mihin hyvänsä, jos mies on julkkis. Siitäkin huolimatta, että mies olisi ns. tavis tai ei-yhtään-minkään-näköinen.
Paljon mielenkiintoisempi elämä, kuin jollain taviksella. Todistetusti pärjääjä. Varmaankin kykenee jatkossakin pärjäämään ja olemaan mielenkiintoinen, eikä saamloidu jonnekin sohvaan. Näin siis ihan yleisellä tasolla syitä, miksi itse voisin kiinnostua julkisuudessa olevasta henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua suomalaiset naiset itkee? Ite menivät panemaan ja osa myös pettämään:) Täällä on monet aina sanoneet, että yhden yön suhteet eivät ole terveen ja normaalin ihmisen toimintaa. Olen samaa mieltä. Eikö näiden naiset vanhemmat ole opettaneet moraalia jälkikasvulleen? Ei oikeasti seksisuhteet ole normaalia vieraiden kanssa.
Miten niin pettämään? Odotan mielenkiinnolla vastaustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista suurin osa on tyhmiä lampaita, rahan ja maineen perään. Eihän muuten Harkimolla ja sillä sdp:n mulkosilmäleuattomalla helsinkiläisnilkillä olisi yhtään naista koskaan. Kelpaako vastaus?
Siitä voi olla montaa mieltä kumpi on tyhmä, se nainen joka ulkonäöllään saa miehen polvilleen ja miehen rahat jne. vai se mies. Ei naiset tekisi noin elleivät itsekin siitä hyötyisi. Joillekkin voi ollaa ihan unelma huolehtia vain ulkonäöstään, bilettää, käydä illallisilla ja pitää hauskaa toisen kustantamana, välillä tietenkin miehelle raajoja levittäen. Ja naisetkin yllätys yllätys nauttivat seksistä, ettei se mikään tappio ole todellakaan. Miehet tän toiminnan naisille mahdollistaa, ja se voi olla naisen osalta hyvinkin laskelmoitua ja fiksua. Kylmääkin. Ja hyväntahtoinen rikas mies on siinä se jota vedetään kuin pässiä narussa :)
Miksihän prostituutiosta aina puhutaan naisten hyväksikäyttönä? Pitäisiköhän siinäkin alkaa puhumaan miesten hyväksikäytöstä.
No huh.. Siksi koska prostituoidut naiset ovat yleensä pakotettuja siihen. Se on ihmisoikeusrikos ja hyväksikäyttöä. Ne pakotetut naiset eivät haluaisi tehdä sitä mitä tekevät. Eri asia ne naiset jotka on vapaaehtoisesti prostituoituja, ja se on eritin erittäin pieni osa kaikista maailman prostituoiduista. Ne naiset on itse valinneet ammattinsa ja harjoittavat sitä yleensä itsenäisesti, ollen itse päätäntävallassa asiakkaistaan ja siitä miten työnsä tekee. Ja siinäkin miehet tietävät olevansa tekemisissä prostituoidun kanssa ja ostavat vapaaehtoisesti heiltä palveluja, eli ei mitään hyväksikäyttöä tapahdu.
Tuossa edellisessä viestissäni antaneeni esimerkin mukaan voisi puhua jollain tapaa miehen "hyväksikäytöstä", jos mies luulee sinisilmäisesti suhteen pohjautuvan rakkaudelle, mutta ei millään tavalla rikollisesta toiminnasta. Ilkeää ehkä, muttei laitonta.
T. 18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon mielenkiintoisempi elämä, kuin jollain taviksella. Todistetusti pärjääjä. Varmaankin kykenee jatkossakin pärjäämään ja olemaan mielenkiintoinen, eikä saamloidu jonnekin sohvaan. Näin siis ihan yleisellä tasolla syitä, miksi itse voisin kiinnostua julkisuudessa olevasta henkilöstä.
Ai että kuinka somaa. Kyllä tuo julkisuus on tämänkin kirjoittajan tainnut aivan lumota. Useita julkisuuden henkilöitä tuntevana voin kertoa, että aivan tavallisia ihmisiä hekin ovat. Ainoa missä eroavat, että ovat julkisuudessa. Pärjäämisellä, mielenkiintoisuudella, sammaloitumisella ja julkisuudella ei taas ole toistensa kanssa juuri mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini jo vuosikymmenien ajan on julkisuudessa vahvasti pyörivä ihminen. Ei mun mielestä hänen elämänsä ole yhtään mielenkiintoisempi kuin muidenkaan kavereitteni, ehkä jopa päinvastoin. Pärjääjä kyllä, jos rahallisesti ajatellaan, mutta erittäin paljon tukea mielenterveytensä eteen tarvitseva. Erittäin mukava ihminen, mutta normielämässä aivan eri persoona kuin julkisuudessa. Ja viihtyy tosi hyvin siellä sohvan nurkassa, kiroaa pakoallisia menoja kaikenmaailman kissanristiäisiin. Ja vaivaantuu saamastaan huomiosta vastakkaiselta sukupuolelta. Aviopuolisonsa ei ehdottomasti halua samaan myllyyn mukaan, vaan pysyy aina kameroiden ja lehdistön saavuttamattomissa.
No nyt on saumaa tytöillä nousta kansan tietoisuuteen/seiskaan keekoilemaan. Tuxutin on varattu, Kalinainen pursunnut itsensä ulos kärkikahinoista, Martina ja Fingerroosi jo vanhoja mammoja ja Cheynne pelasi itsensä pussiin Junon ansiosta.
Salarakas-taivaalla ei lentele kuin joku yksinäinen haaska. Kivaa kun tulee monta kerralla, niin saa jännittää kuka ketäkin pan...Saisivat olla Axulle kiitollisia pintaliitoon nostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää lähinnä se, miksi niin monet naiset antavat itsestään selviä tuntomerkkejä medialle ja menevät vielä vapaaehtoisesti roskamedian väelle juttelemaan tästä. Vähintään Axl tietää varmasti, ketkä kaikki ovat juorunneet. Ehkä muidenkin kuin asianomaisten on helppo tunnistaa ihmiset, vaikkei nimiä kerrottaisikaan. Itseäni ainakin pelottaisi, että Axl vielä kostaa jonain päivänä.
Eli miksi pitää kertoa yksityiskohtaisesti julkisuuteen missä ja milloin on tavattu, monta kertaa tapailtu jne. Eikö tämänkin olisi voinut jotenkin ympäripyöreämmin ilmaista?
Hienoa kuitenkin että uskaltavat puhua julkisesti vaikeasta asiasta. En silti arvosta tätä roskalehdistön yksityiskohdilla mässäilyä yhtään. Ei pitäisi olla mitään väliä esim. sillä missä Axl on nuo naiset tavannut ja milloin.
Alapeukkujen määärästä pääteltiin taas että joku täällä puolustaa axln tekoa. En todellakaan tarkoittanut sitä. Tarkoitukseni oli vain ihmetellä, miksi meille jutun ulkopuolisille henkilöille pitää kertoa esim. "tapasimme vuonna xxxx siellä ja siellä, nussimme sen jälkeen xx kertaa". Eikö riittäisi esim. tieto siitä että oli yksi Axln hoidoista, salakuvausta tapahtui jne. Itseäni ei ainakaan kiinnostaisi avautua keltaiselle lehdistölle yksityiskohdista. Eiköhän riitä että poliisi ne tietää.
Tinder on ainakin Helsingissä on tuonut julkkikset ihan kenen tahansa tavis-tytön saataville, jos on vaan itsellä ulkonäkö kunnossa. Tietenkin se peli on aika suoraa, eli juuri tapaamiset miehen kotona. Ei sitä kautta mihinkään julkkisbileisiin pääse tai ihanille illallisille. Ymmärrän silti sen kiusauksen kokeilla, vaikka seuraisikin pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ainakin Helsingissä on tuonut julkkikset ihan kenen tahansa tavis-tytön saataville, jos on vaan itsellä ulkonäkö kunnossa. Tietenkin se peli on aika suoraa, eli juuri tapaamiset miehen kotona. Ei sitä kautta mihinkään julkkisbileisiin pääse tai ihanille illallisille. Ymmärrän silti sen kiusauksen kokeilla, vaikka seuraisikin pettymys.
Kimppakivoihin pääsee toki.
Näinkö ap luulet. Onko sinulla omakohtaistakin kokemusta siitä, miten miehet kuolaavat tavis-naisjulkkisten perään?
Minulla on. Olen toimittaja, ja juontanut tv:ssä. Ihan käsittämätöntä palautetta sain vielä yli nelikymppisenä. Ja siis huom, olen hyvin asialähtöinen ja aivan tavallisen näköinen - ja silti tuli ehdottelua ja PALJON.
Nyttemmin olen jo viisikymppinen, tuosta on muutama vuosi aikaa. Enää ei tarvitse juontaa, mikä on hyvä.
Mutta siis: älä ap puhu paskaa. Myös miehet kiihottuvat julkkiksista.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö ap luulet. Onko sinulla omakohtaistakin kokemusta siitä, miten miehet kuolaavat tavis-naisjulkkisten perään?
Minulla on. Olen toimittaja, ja juontanut tv:ssä. Ihan käsittämätöntä palautetta sain vielä yli nelikymppisenä. Ja siis huom, olen hyvin asialähtöinen ja aivan tavallisen näköinen - ja silti tuli ehdottelua ja PALJON.
Nyttemmin olen jo viisikymppinen, tuosta on muutama vuosi aikaa. Enää ei tarvitse juontaa, mikä on hyvä.
Mutta siis: älä ap puhu paskaa. Myös miehet kiihottuvat julkkiksista.
Miehet nyt kiihottuvat mistä vaan ja mielellään panevat, oli julkkis tai ei :)
Mitä naiset näkee Axlissä? Beats me, mutta tää on taas naisia syyllistävä aloitus. Miks ihmiset ajattelee, että nää naiset ois jotenkin vähemmän kunnon naisia sillä, että ne on käyneet peuhaa Axl kotona. Tuskin ne on niin Axl perää olleet tai sen julkisuuden perään, koska eihän kukaan näistä monista kymmenistä oo seiskan sivuilla itkenyt, salasuhteestaan Axliin. Siis eihän kukaan oo pihahtanutkaan ennen ku ne videot paljastu.
Ei tavii edes olla julkkis, mutta joillakin vaan käy flaksi vaikka ei istukkaan mihinkään perinteiseen missi/malli/uheilija muottiin.
Mä en todellakaan, kyllä allekirjoita Ap:n väitettä siitä, että miehet ei harrastaisi seksiä julkisuuden takia.
No siis tässä tapauksessa ehdottomasti Axel on syyllinen, ei oo mitään syytä ees spekuloida muuta! Ei sillä ole mitään väliä minkä takia naiset on sen kanssa ollu, miksi olisi?? Ainoa rikos on se seksiaktien salakuvaaminen ja naiset on sen rikoksen uhreja. Edellinen viestini ei liittynyt tähän keissiin vaan vastaus tuohon että naiset ois yleisesti jotain tyhmiä lampaita.
T. 18