Miksi Axl ampuu koko ajan uudestaan itseään jalkaan?
Miksi koko epätoivoine damage control-video käsitteli Axlia, Axlin tunteita, Axlin yksityisyyttä, Axlin turvallisuutta, Axlin mielikuvitusystävää.
Axl ei jättänyt edes tähän videoon, vaan on tykännyt facesivullaan jonkun elämämkoululaisen ulinasta, jonka pointti on se, miten ei saa tuomita ja ei oo niin vakavaa ja oikeastaanhan Axl on jopa syytön, se uhri tässä.
Miksei Axl viimein seivaa sitä persettään, palkkaa kunnon pr-henkilöä, laadi UHREJA käsittelevä ja UHREJA kunnioittava ja heiltä anteeksipyytävä video?
Axl vikisee somemyllystä, mutta heittää vaan lisää löylyä lakkaamatta. No hyvä Jumala, tee sitten jotain! Pyydä anteeksi (videolla pyysi "yleisesti" ei uhreilta), myönnä tekosi karmeus (kertoi mm. kuinka uhreilla ei ole "hätää"), myönnä itsesi paskuus ("mä en nää itseäni hirviönä tai rikollisena". No poliisi näkee, se kertoo jo jotain.)
Lopeta se uhriutumisviestien julkaisaiminen miten et "valitettavasti voi" ja miten "vetäydyt" tehtävistäsi. Myönnä suoraan, että tuli fudua koska sikailin.
Toi kiemurtelu ja itsensä korottaminen on käsittämätöntä. Siinä vasta ihminen joka istuu perse paljaana muurahaiskekoon kerta toisensa jälkeen, joka kerta suoraa "voi perkele kun sattuu, nyt ottaa kipeetä,ai jumalauta"-huutoa karjuen.
NO NOUSE YLÖS SIELTÄ!
Kommentit (36)
Mua ärsyttää niin suunnattomasti av-mammojen into diagnosoida ihmisille kaiken maailman sairauksia jonkun tällasenkin asian takia. Se, että Axl teki mitä teki, EI tarkoita että hän on narsisti. Annatte naurettavilla kaikkitietävillä kommenteillanne itsestänne yhtä tyhmän kuvan mitä Axl on antanut itsestään. Koittakaa ihan oikeasti ymmärtää: se, että toimii itsekkäästi, EI tarkoita automaattisesti että ihminen on narsisti. Voi huhhuh sanon minä. Sinäkin joka ketjun alussa kehuit kirjoittaneesi tänne jo vuosia sitten arvelevasi että Axl on narsisti. Haluatko jonkun mitalin vai mikä oli kirjoituksesi pointti? Mistä skään tiedät yhtään mitään tai pystyt kenenkään sairauksia diagnosoimaan jonkun youtube-videon perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän puhutaan, sitä enemmän jää ihmisten mieleen, ja kohun vaimennuttua ja miesmuistin unohdettua sopan Axl porskuttaa edelleen julkisuudessa. Siistiiiii.
Se Piidör-ystävä oli kyllä jutun helmi. Onneksi toimittajat pystyvät ja viitsivät edes tuon tasoiseen tutkivaan journalismiin.
Ei oo sunkaan ajatusmaailmasi "tutkiva" journalismi kovin korkeella tasolla. Ei oo mun mielestä kovinkaan laadukasta journalismia kysyä vaan maikkarin työntekijöitä muistaako kyseistä henkilöä, kun luultavasti Axl on ihan tunnistamisen vuoksi kutsunut henkilöä väärällä nimellä. Tätä ketjua lukiessa kyllä huomaa miten te uskotte KAIKEN mitä media teille suoltaa. Jos Iltalehti olisi ollut Axl puolella niin tekin olisitte ja kilpaa täällä kääntäisitte asian toisin päin :D Mä olen myöskin sitä mielt, että tahditon teko Axl:lta, mutta omaan silti hitusen kriittistä medialukutaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän puhutaan, sitä enemmän jää ihmisten mieleen, ja kohun vaimennuttua ja miesmuistin unohdettua sopan Axl porskuttaa edelleen julkisuudessa. Siistiiiii.
Se Piidör-ystävä oli kyllä jutun helmi. Onneksi toimittajat pystyvät ja viitsivät edes tuon tasoiseen tutkivaan journalismiin.
Ei oo sunkaan ajatusmaailmasi "tutkiva" journalismi kovin korkeella tasolla. Ei oo mun mielestä kovinkaan laadukasta journalismia kysyä vaan maikkarin työntekijöitä muistaako kyseistä henkilöä, kun luultavasti Axl on ihan tunnistamisen vuoksi kutsunut henkilöä väärällä nimellä. Tätä ketjua lukiessa kyllä huomaa miten te uskotte KAIKEN mitä media teille suoltaa. Jos Iltalehti olisi ollut Axl puolella niin tekin olisitte ja kilpaa täällä kääntäisitte asian toisin päin :D Mä olen myöskin sitä mielt, että tahditon teko Axl:lta, mutta omaan silti hitusen kriittistä medialukutaitoa.
Omituista. Koko viestisi on outo. Minkä muun "puolella" iltalehti olisi voinut olla? Tarkoitatko näkökulmaa, joka julkaistiin iltalehdessä? Erinomainen kirjoitus muuten, täsmälleen sitä mitä olin itse miettinyt.
Itse pohjaan näkemykseni Axlin itse lataamaan videoon, Axlin facebooksivuun ja Axlin itse laatimiin "tiedoituksiin".
Otan viestisi niin, että sinä itse pohjaat luultavasti hyvinkin vahvastu tunteesi uutisiin. Tai et lue niitä lainkaan, kun lapsellisesti luulet toimittajien penkoneen juttua pelkällä Peterin nimellä.
Ole itse oma tutkiva journalistisi. Ole hyvä ja etsi tietoa Ruotsissa eläneestä miehestä, joka vangittiin väkivaltaisesta raiskauksesta, oli työkseen mediassa ja lopulta kuoli ilmeisesti alkoholin (sivu)vaikutuksena. Juttua pitäisi 100% varmuudella löytyä, koska kyseinen Piidör menetti Axlin mukaan työnsä kohun takia.
Työn iloa!
ps. muodostin oman mielipiteeni sinä iltana kun katsoin Axlin videon. Suosittelen sullekin, ettet tarvitsisi ulkopuolista tekijää kertomaan mitä mieltä olla rikoksista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä samainen jantterihan on aikaisemmin muun muassa vaatinut Googlea poistamaan kuvan Haluatko miljonääriksi -ohjelman jaksostaan, jossa ei tiennyt maanosia. Way to go.
No jos se hävetti niin paljon niin mitenköhän nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituista. Koko viestisi on outo. Minkä muun "puolella" iltalehti olisi voinut olla? Tarkoitatko näkökulmaa, joka julkaistiin iltalehdessä? Erinomainen kirjoitus muuten, täsmälleen sitä mitä olin itse miettinyt.
Itse pohjaan näkemykseni Axlin itse lataamaan videoon, Axlin facebooksivuun ja Axlin itse laatimiin "tiedoituksiin".
Otan viestisi niin, että sinä itse pohjaat luultavasti hyvinkin vahvastu tunteesi uutisiin. Tai et lue niitä lainkaan, kun lapsellisesti luulet toimittajien penkoneen juttua pelkällä Peterin nimellä.
Ole itse oma tutkiva journalistisi. Ole hyvä ja etsi tietoa Ruotsissa eläneestä miehestä, joka vangittiin väkivaltaisesta raiskauksesta, oli työkseen mediassa ja lopulta kuoli ilmeisesti alkoholin (sivu)vaikutuksena. Juttua pitäisi 100% varmuudella löytyä, koska kyseinen Piidör menetti Axlin mukaan työnsä kohun takia.
Työn iloa!
ps. muodostin oman mielipiteeni sinä iltana kun katsoin Axlin videon. Suosittelen sullekin, ettet tarvitsisi ulkopuolista tekijää kertomaan mitä mieltä olla rikoksista.
Annan vielä edellisen loistavan viestin perään vielä sen verran vinkkiä, että alias Peter ei välttämättä ruotsalainen, vaikka siellä tapasivat. Kuka tietää vaikka olisi Saksan MTV:n kollega. Mutta kerro sitten, kun löydät!
Vierailija kirjoitti:
Olisi alunperinkin kannattanut sanoa, että on tämän casen myötä vasta tajunnut, että on seksiriippuvainen ja addiktoitunut kuvaamiseen, ja on nyt hakenut itselleen hoitoa, jotta paranisi. Pyytää jokaiselta naiselta anteeksi, että ovat joutuneet kokemaan tämän kaiken ja on äärimmäisen pahoillaan kaikeasta pahasta mitä on heille aiheuttanut.
Alkuperäistä mokaa, eli salakuvaamista, täydentää vielä moka näillä tiedoilla keksitystä Peteristä, ja sitten vielä tämän uhriutuminen.
Jenkeissä kaikki pettäjät ilmoittavat aina olevansa seksiriippuvaisia ja hakeutuvansa hoitoon, koska sairaalle ihmisille tulee enmmän ymmärrystä ja sympatiaa, kuin pelkälle k-päälle. Siellä tietysti onkin PR-henkilöt näitä juttuja miettimässä.
Just näin. Paljon jenkkejä morkataan, mutta damage controlin ja pr-temput ne kyllä hanskaa.
Uhreilta pyydetään aina anteeksi, vedotaan sairauteen tms. lieventävään seikkaan, ollaan katuvia ja nöyriä, luvataan tulevaisuudessa tehdä suuri parannus ja ihmiset taas ylpeiksi. Tunnustusten vilpittömyys on eri asia, mutta silti. Julkinen anteeksipyyntö on aina tärkeää. Axl myös lietsoi omia fanejaan näitä naisia vastaan.
Se mua tässä hämmentääkin, että Axl latasi videon 9.3 (naistenpäivänä lol. 😂😂 Hyvää naistenpäivää, tässä keksitty raiskaustapaus jossa syyllistän uhrin, kerron salakuvaneeni naisia seksin aikana ja syyllistän heidät siitä ja lopuksi pönkitän perätön raiskausväite-myyttiä entisestään, enjoy ladies! T. Axl) vaikka oli kuvannut sen 2. päivä tms.
Noin kauan oli aikaa pohtia videon sisältöä, ja toi on lopputulos? Eikö oikeasti tullut mieleen kääntyä ammattilaisen puoleen?
Olis nyt edes ihan alkeellisimman nyrkkisäännön hanskannut eli sen, että ihmisey tykkäävät ja ymmärtävät helpommin kun myönmät reilusti virheesi.
Jenkeissäkin noita tarinoita riittää, missä entinen pahis on tehnyt parannuksen.Niille on oma yleisönsä.Axl olisi voinut vaikka alkaa kerätä rahaa tukinaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työn iloa!
ps. muodostin oman mielipiteeni sinä iltana kun katsoin Axlin videon. Suosittelen sullekin, ettet tarvitsisi ulkopuolista tekijää kertomaan mitä mieltä olla rikoksista.Annan vielä edellisen loistavan viestin perään vielä sen verran vinkkiä, että alias Peter ei välttämättä ruotsalainen, vaikka siellä tapasivat. Kuka tietää vaikka olisi Saksan MTV:n kollega. Mutta kerro sitten, kun löydät!
Totta, näin. Itse googlasin ruotsiksi, englanniksi ja jopa suomeksi. Toki saattaa olla, että Piitöör on vaikka pakistanilainen ja työskenteli Thaimassa, mutta sitten Axl voisi tulla sen nimen kanssa julkisuuteen. Voisi tulla kyllä toisaalta heti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä samainen jantterihan on aikaisemmin muun muassa vaatinut Googlea poistamaan kuvan Haluatko miljonääriksi -ohjelman jaksostaan, jossa ei tiennyt maanosia. Way to go.
Tälläisen tyypi käsiin nää suu vaahdossa Axlia puolustaneet ja uhria poliisille menosta sättineet halusivat uskoa kaikkein arinta ja mahdollisesti tuhoisinta materiaalia, mitä ihmisestä oikeastaan voi edes kuvata.
Toistan: Axlin päätä paijaneiden koska "ei se näyttänyt niitä kenellekään" ja "meni omaan käyttään" henkilöiden silmissä ihminen, joka ei tiedä Euroopan olevan maanosa on kyvykäs pitämään tuota (vasten tahtoa) kuvattua tulenarkaa materiaalia.
Mä en nukkuis öitäni kovin hyvin.
Käykääpä Akselin facesivulla.
En varmaan ikinä ole lukenut niin useita "voimia ❤❤"-tekstejä.
Myös "Axl olet hyvä mies" oli aika kova.
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta Minttu Virtanen on poistattanut netistä tähtityttökuviaan, jossa kellii karhuntaljalla
Ja sä tiedät tän..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta Minttu Virtanen on poistattanut netistä tähtityttökuviaan, jossa kellii karhuntaljalla
Jos nyt spekuloidaan, että Axlilla olisi ollut oikeasti voimakas epäluuloisuus siitä, että joku seksikumppani yrittää lavastaa hänet raiskaajaksi, niin hänen paljastumisensa olisi luultavasti vahvistanut hänelle psykologisesti, että pelko joutua kärsimään seksikumppanin tekemän ilmiannon takia oli aiheellinen.
Jos hän olisi kertonut itselleen vuodesta toiseen tätä tarinaa, että videot ovat turvallisuuden takia välttämättömät, niin se ajatus aivan varmasti jatkaisi elämäänsä uudessa tilanteessa, jossa on hänen mielestään tapahtunut lähes sen kaltainen petos mitä hän alunperin pelkäsikin. Hän näkee itsensä vain uhrina tässä.
Tämä siis olettaen, että yksi iso syy kuvauksiin tosiaan olisi Axlin epäluuloisuus ja pelko että hänet lavastetaan rikolliseksi.
Voi hyvänen aika. Luovutan.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta google ei poista mitään netistä, ainoastaan hakutuloksista niin, että ko sivu ei siis tule googlen hakutuloksiin, netissä sivu edelleen on, ellei sivun ylläpitäjä itse poista.
En lähde diagnosoimaan narsistiksi, mutta aika vahvasti itsekeskeinen persoona saa olla, kun ei yhtään pysty näkemään tilannetta uhrin kannalta, vaan kaikki on minäminäminäminäminäminä. Aika huonot verkostot myös, luulisi että tuttavapiirissä olisi joku viestintäasiantuntija, joka olisi voinut vähän antaa vinkkejä.
Olisi rehdisti myöntänyt kaiken, sanonut tehneensä videot vain itselleen ja että ne on hyvin suojattu, mahdotonta hakkeroida ja että ymmärtää tehneensä väärin, on seksiriippuvainen ja hakee apua. Kaikki tämä hyvin nöyränä, jonkin aikaa hiljaiseloa ja vuoden-parin päästä kukaan ei välttämättä muistaisi mitään. Ehkä jatkossa voisi toimia myös jossain tämän teemaisessa järjestössä keulakuvana (tietysti vain, jos oma ongelma olisi oikeasti takanapäin ja toiminnan vakavuus ymmärretty) ja saisi sympatiaakin.
Nyt hän vaikuttaa todella itsekeskeiseltä ja röyhkeältä tyypiltä, joka ei ymmärrä tehneensä väärin eikä edes ymmärrä että ne naiset ovat uhreja, ei hän itse. En näe miten hän tuosta suosta voisi enää nousta ainakaan Suomessa pidetyksi julkisuuden henkilöksi. Ehkä voi paeta muutamaksi vuodeksi Thaimaahan tai Maltalle tai mitä näitä paikkoja nyt onkaan, ja sitten joskus aikanaan palata vähin äänin Suomeen media-alalle johonkin taustalle.