nettideitin käytös??
olen tapaillut muutaman kerran syömässä nettideittiä ja olen aivan ihastunut häneen. välillämme tuntuu olevan jotain, mutta emme vielä ole puhuneet muusta kuin tapailusta. deitti on vielä silloin tällöin deittisivulla online, mutta kun menen sinne online, hän vähän ajan päästä onkin offline. Pidämme siis puhelimella yhteyksiä. Kuka selittää miksi mies häipyy netistä kun mä menen sinne? onko se vaan sattumaa, vai mitkä ketunhännät hänellä on kainalossa? Tuntuu, että en jaksa enää koko nettiä, haluaisin jättää jo muut tyypit välistä pois, mutta onkohan kyseessä joku nettiriippuvainen tms.. en taida uskaltaa jatkaa koko juttua enää.
Kommentit (4)
Hän ei ole samalla tavalla ihastunut suhun, vaan jatkaa yhä etsintää. Tyhmäkin tän tajuaa.
aivan.. viesti ymmärretty... täytyy siirtyä eteenpäin. AP
No jos olette vasta tapailuvaiheessa niin on ihan tavallista, että kumpikin on vapaa tapailemaan muitakin. Jos tutustuu ihmisiin vain yksi kerrallaan, niin sen "oikean" löytämiseen menee 100 vuotta. Sitten jos kumpikin on sitä mieltä, että nyt kolahti ja tapailusta siirrytään seurusteluun, siinä vaiheessa otetaan deittiprofiilit pois.
Kummallisia nämä ihmisten käsitykset siitä, että vieraasta ihmisestä tulee jotenkin omaisuutta heti ensitreffeistä.
Nettideitti on roolipeli, hae joku elävä.