Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bruttotulosi, jos värjäät hiuksesi itse?

Vierailija
14.03.2016 |

itselläni brutto 3400,- eikä taloudesta tee erityisemmin tiukkaa, mutta en vaan henkisesti pysty maksamaan yli satasta värjäyksestä kampaajalle. Oon sit kai pihi. Olen toki kokeillut kampaamoväriä, enkä huomannut eroa kotiväriin. Eikä tää tukka ihan törkeä voi muidenkaan mielestä olla, sillä minulta kysellään usein että olenko aito blondi. Lsäksi inhoan juurikasvua, joten värjään sen pois kerran kuussa, säästän siis yli tonnin vuodessa!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjään myös kotona, en vain koskaan ole tyytyväinen kampaamoiden tuloksiin ja täten en halua maksaa tästä. Ei se tuloista ole kiinni.

Pidän kampaamokäyntiä myös muutenkin epämukavana, on kiusallista istua yli kaksi tuntia ihmisen kanssa jota ei tunne ollenkaan. Tässä toinen syy miksi en käy kampaajalla.

Vierailija
2/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun bruttotuloni ovat 0e, mutta mies tienaa tolkuttoman paljon. 

Värjään tummaksi indigohennalla ja minusta olisi kamalaa viettää se 4h jossain muualla kuin omassa kylpyammeessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää ollenkaan joten lasketaanko sekin? Värjäisin kampaamossa, jos raskisin, itse en värjää, koska olen tumpelo. 2700. Kulut on tosin aika isot, sillä pitkä työmatka. 

Vierailija
4/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2400, mutta ei mulla ole varaa värjätä kotonakaan.

Vierailija
5/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän sellaista suoraväriä, mitä ei myydä Suomessa kotitalouksiin, joten kampaamossa on käytävä. Siinä on pienempi allergiariski. En kyllä värjäisi kotona vaikka sitä myytäisiinkin marketeissa. Sen verran sottaista puuhaa ko värillä värjääminen on. Lopputulos on aina ollut mahtava kampaamokäynnin jälkeen. Siitä maksan ihan mielelläni pari kertaa vuodessa. Olen opiskelija ja säästän aina kampaamokäynteihin. 

Vierailija
6/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 6400 (kuulostaa paljolta mutta on nettona tietysti jotain kolmosella alkavaa). Syyni värjätä tukkani itse liittyvät enemmän kampaajalla käymisen inhoamiseen kuin suoranaisesti rahaan. En kaipaa elämääni sitä aikataulusäätämistä, ja lisäksi kampaajalla käyminen on minusta kiusallista. En tykkää istua siellä joku mönjä päässäni kaikkien katseltavana ja vastailla kampaajan kyselyihin ties mistä aiheista.

Värjään sen verran lähelle omaa sävyä ettei kotivärjäys tunnu mitenkään riskiltä. Joskus voi mennä yli puoli vuotta ennen kuin tunnen tarvetta värjätä uudelleen.

Vierailija
7/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3800€. Miksi käyttää rahaa sellaisen, josta saa kohtuullisen tuloksen kotonakin.

Nim. Poistan itse tikit

Vierailija
8/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää hiuksiani, mutta vastaan silti. Minun tuloni ovat 40 000€/v., enkä käy edes kampaajalla. Itse tasaan hiuksia muutaman kuukauden välein. Sen verran pihi olen minä. Mieheni tulot 70 000€/v., ja minä leikkaan hänen hiuksensa kuukausittain.

Vierailija
9/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden tuloista keskiarvolla 3750€/kk (joskus vain tonni ja toisinaan 5000-6000€/kk)

Ei ole halua käydä 3-4 viikon välein kampaajalla ja maksaa juurikasvun värjäyksestä ~100e. Varaa kyllä olisi, mutta hukkaan se raha tavallaan menisi kun saman lopputuloksen saan 10-15€ tehtyä itse.

Vierailija
10/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4020+95 /kk

Parturit ei ole enää auki ilta 22 jälkeen, kun mulla on aikaa istua väri päässä. Kerran olen värjäyttänyt parturissa...ei ollut yhtään sen kummempi kuin markettivärilläkään.

Vierailija
11/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1900

Kampaamon väri ei kestä kauempaa kuin kaupan väri. Mulle ei tule koskan tyvikasvua. Väri kuluu pois.

Vierailija
12/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiani ei ole koskaan värjätty. Äitini on parturi-kampaaja ja hän leikkaa hiukseni. Bruttotulot 2300.

Vierailija
13/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutto saman verran kuin aloittajalla - ja hennaan.

Vierailija
14/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000€. Värjään itse mustaksi 5 vk välein.

Vierailija
15/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot noin 40 000e ja värjään välillä hiukseni itse. Viimeksi värjäsin kuukausi sitten ja tänään ostin uuden paketin taas niin laitan sen huomenna. Sitä ennen kävin aika tarkkaan kuuden viikon välein kampaajalla ja kulmien kestovärin ja muotoilun kanssa keikka maksoi aina noin 150 e. Rahasta ei ole kiinni, senhän takia töissä käyn, että saan sillä itsellekin jotakin. Menisin nytkin kampaajalle, mutta en ehdi sinne asialliseen aikaan, joten on helpompi värjätä itse. Leikkaukset ja kulmat saa ammattilainen kyllä tehdä tästä eteenpäinkin. Täysin tyytyväinen en omaan värjäykseen ole, se on tylsä ja itse tuherretun näköinen, mutta menköön.

Vierailija
16/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500e/kk.

Kahden kuukauden välein kaupanväreillä hiuskasvun. Tykkään kyllä istua kampaajalla mutta käyn siellä vain hiustenleikkuussa ja kampauksissa jos tarve. Toki jos väriä vaihdan,teen värinpoiston ja ensivärjäyksen kampaamossa ja sit vaan ylläpidän kaupanväreillä.

Vierailija
17/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2760 enkä värjää ollenkaan.

Vierailija
18/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vuosia raidoittanut itse ja joskus vedän jotain väriäkin; aina markettituotteita. Bruttotulot 7900€/kk. Kampaajalla käyn leikkauttamassa hiukset noin 2kk välein.

Vierailija
19/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 120000 vuodessa. En ole käynyt kampaajalla noin neljään vuoteen. Leikkaan itse (netin ohjeiden mukaan) ja värjään itse. Säästän rahaa, mutta varsinkin aikaa, kun ei tarvitse käkkiä kampaamossa vaan voin värit päässä tehdä omia juttuja kotona.

Vierailija
20/23 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4300 brutto ja värjään kerran kuussa itse. En tosiaan raaskisi laittaa joka kuukausi satasta kampaajaan :)