Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka kerta kun nainen tuli juttelemaan baarissa ja tuputti vielä numeronsa!

Vierailija
14.03.2016 |

Oon tällainen ylikiltti miellyttäjämies, jolle naiset ei yleensä anna juuri minkäänlaista huomiota. Paitsi viime perjantaina... Oli ollut todella huono viikko töissä, ja lähdin perjantai-iltana yksin baariin. Tarkoitus oli nimenomaan yksin vetää ihan jäätävät kännit.

Siinä kun istuskelin, niin nätti nuori nainen tuleekin yllättäen kysymään, että saako istua samaan pöytään. Mua otti päähän koko juttu; halusin kerrankin nimenomaan olla vaan rauhassa ja juoda. Nainen jatkoi juttelua, ja kohteliaisuudesta juttelin takaisin, vaikka koko ajan toivon vaan että lähtis nyt pois siitä. Nainen myös hivuttautui koko ajan lähemmäksi ja oli selvästi koko ajan kiinnostuneempi minusta. Lopuksi kun sanoin, että "nyt täytyy mennä" (todellisuudessa toiseen baariin jatkamaan rauhassa yksin juopottelua), niin sehän tuputti väkisin numeronsa mulle.

Huhhuh :D Täytyy näköjään ottaa jatkossa vähän eri mielentila päälle kun menee keskusteleen naisille.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut maksullinen?

Vierailija
2/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita siihen numeroon tai lähetä joku iloinen viesti. Turha valittaa ainakaan yksinäisyydestä jos nyt jäät vain mököttämään yrmynä tylsimyksenä.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut maksullinen?

Ei ollut.

-ap

Vierailija
4/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit.

Vierailija
5/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku koira tuossa on haudattuna. Ehkä se on mies tai narkomaani.. tai hullu!

Vierailija
6/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän samankaltaiselta kuin mitä kävi mun ja nykyisen mieheni kanssa. Ehkä se kiinnostavuus onkin osittain siitä ettei toisesta paista epätoivoinen naisenhimo.

Vierailija
7/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon käynyt elämäni aikana kolme kertaa baarissa, ja viiminen kerta nyt uutena vuotena oli kyllä viiminen niitti. ikää nyt 32.

Ekalla kerralla kaksi muijjaa tuli arvuuttelemaaan, että panisinko jompaa kumpaa. En tosiaan pannut, lähdin kotiin.

Toisella kertaa otettiin jo perseestä kiinni ja lopulta kielikin oli jo tungettu huulieni ympärille. Irtauduin otteesta ja lähdin kotiin.

Ja kolmannella kerralla joku elämäänsä kyllästynyt yh-täti alkoi kyselemään, että tulisitko tuuppaamaan? en tullut, lähdin kotiin.

Mikä saakeli siinä on, että ei baarissakaan saa viettää hauskaa iltaa ilman ahdisteluja. Enkä tosiaan ole mikään Aksl smith, joten rajansa kaikella! Ja ei, en edes näe syytä valehdella tästä teille.

Vierailija
8/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänelle, nimitä häntä huoraksi ja lisää, että hän sekaantuu yleensä vain jännä- tai alfamiehiin.

Siten osoitat hänellesi olevasi (ns.) kiltti mies.

Vierailija
9/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostan vielä, etten ollut tyly tai vähäsanainen, mutten tippaakaan epävarma tai jäissä (kuten yleensä vastaavassa tilanteessa), koska en halunnut seuraa siinä mielentilassa

-ap

Vierailija
10/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;)

Nyt vaan sitten laittamaan viestiä ja sillee....

Vierailija
11/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin joskus naiset lähestyy, tuntuu aika oudolta alkuun kun ei ole tottunut siihen. Ja onhan se mukava kun sen muutaman kerran kymmenessä vuodessa ihan nainen tekee aloitteen. 

Naiset on ilmeisesti niin tottuneet hommaan, että eivät ymmärrä kuinka hämmentävältä tilanne voi miehestä tuntua. 5 vuotta saat olla ihan rauhassa illasta toiseen, niin että kukaan ei edes vilkaise sinua, kyllä sitä melkein pelästyy kun joku kerrankin lähestyy.

Vierailija
12/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jurmukka kirjoitti:

oon käynyt elämäni aikana kolme kertaa baarissa, ja viiminen kerta nyt uutena vuotena oli kyllä viiminen niitti. ikää nyt 32.

Ekalla kerralla kaksi muijjaa tuli arvuuttelemaaan, että panisinko jompaa kumpaa. En tosiaan pannut, lähdin kotiin.

Toisella kertaa otettiin jo perseestä kiinni ja lopulta kielikin oli jo tungettu huulieni ympärille. Irtauduin otteesta ja lähdin kotiin.

Ja kolmannella kerralla joku elämäänsä kyllästynyt yh-täti alkoi kyselemään, että tulisitko tuuppaamaan? en tullut, lähdin kotiin.

Mikä saakeli siinä on, että ei baarissakaan saa viettää hauskaa iltaa ilman ahdisteluja. Enkä tosiaan ole mikään Aksl smith, joten rajansa kaikella! Ja ei, en edes näe syytä valehdella tästä teille.

Älä viitsi valehdella.

Ikisinkkumies

Vierailija
13/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Kerran menin töiden jälkeen vitutuspäissään baariin töiden jälkeen väsyneenä villapaita päällä, niin eiköhän kohta joku kottarainen istunut samassa pöydässä tenttaamassa miksi olen baarissa villapaita päällä. 

Sinkkumies

Vierailija
14/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän samankaltaiselta kuin mitä kävi mun ja nykyisen mieheni kanssa. Ehkä se kiinnostavuus onkin osittain siitä ettei toisesta paista epätoivoinen naisenhimo.

Ruokaakaan ei kannata antaa nälkäiselle vaan jollekin kylläiselle sialle. Inhottavaa jos miehellä on inhimillisiä tarpeita.

Vierailija
15/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tainnut lähestymiset mennä aika vuorotellen. Joskus on mulle tultu juttelemaan ja joskus olen itse jutellut ensin. Koitan kuitenkin katsoa aika tarkkaan milloin ja miten viitsii alkaa keskustelun kun en mitään seuraa ole etsimässä.

Vierailija
16/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtui varmaan siitä että olit vihaisen näköinen > jännämies

Vierailija
17/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi valehdella.

Ikisinkkumies

Olen leskimies, ja tulen aina olemaan. Yritän arvostaa ihmisiä ja nauttia elämästäni, mutta muiden röyhkeys ja ylimielisyys menee usein yli ymmärrykseni, siinä maailmassa missä elän ei ole enää tilaa pahoille ihmisille.

En tiedä miten tänne eksyin, joten anteeksi jos aiheutin mielipahaa.

Vierailija
18/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman jutun, että naiset kiinnostuu jos olet pahalla tuulella. Kai se viestii jonkinlaisesta itsevarmuudesta jos on vitutus päällä.

Vierailija
19/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaakaan ei kannata antaa nälkäiselle vaan jollekin kylläiselle sialle. Inhottavaa jos miehellä on inhimillisiä tarpeita.

Voihan sitä himoita, mutta ei sen tarvi olla epätoivoista. Siitä vain tulee sellainen mielikuva, että tuo haluaa pildeä ja dumppaa sitten. Viehättävää on se, että joku voi vain keskustella vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ilman, että vaatii siitä jotain lisäpalkkiota.

Vierailija
20/20 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tahdo olla kellekään mikään inhimillisten tarpeiden tyydyttäjä. Kun kerran itsekin vain hengailin vuosia ihan rauhassa ilman mitään hoppua, oli ihan luontevaa että muhun kolahti mies joka oli samantyyppinen rento chillailija eikä epätoivoinen tarpeiden tyydyttäjän etsijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän