Mies on ihan outo! Tarviin pikaista apua, pää hajoaa
Tulin tänään töistä kotiin niin mies innoissaan kertoi että me lähdetään ensi viikonlopuksi kylpylään. No joo, kiva idea ja kyselin että mistäs moinen yhtäkkinen ajatus. Mies sanoi että haluaa viedä meidät rentoutumaan pitkästä aikaa. Aloin miettimään ääneen olinko sopinut viikonlopulle mitään muuta erikoista (enkä ollutkaan, kunhan pohdin ääneen), niin mies hermostui. Hän menetti hetkeksi malttinsa ja tiuskaisi, että ensi viikonloppu on ainoa mahdollinen. Hän säikähti hieman omaa reaktiotaan ja selitteli jotain miksi justiin kyseinen viikonloppu. Vakuutteli, että kaikki on hyvin. Nyt loppuilta on mennyt aika vaivaantuneissa tunnelmissa.
Miten ihmeessä saisin selvitettyä mistä on kyse? Mies esittää että kaikki on hyvin, enkä uskalla tentata enää sen tiuskauksen jälkeen. Ja vielä se, että mies ei oikeastaan koskaan menetä malttiaan ja selittää asiat mulle tosi kärsivällisesti. Ei oikein edes tee mieli lähteä kun en ymmärrä mikä tässä mättää :(
Kommentit (17)
Elä lähde. Mies ottanee eron muutaman kuukauden sisään jos on älykäs.
hh kirjoitti:
Elä lähde. Mies ottanee eron muutaman kuukauden sisään jos on älykäs.
Miten niin? En todellakaan ärsyttävästi lytännyt ideaa. Ilmaisin ilahtumiseni ja olin vaan että "olikos mulla mitään viikonlopulle... no ei varmaan"
ap
No toinen halusi yllättää sut ja sinä oot laimeasti että "mistäs moinen idea ja onkos mulla jotain muuta..."
Vaikutat jotenkin hullulta joka kuvittelee ihan sekavia, ei tossa sun tarinassa ole mitään järkeä. Onkohan sulla miestä ollenkaan vai onkohan se mielikuvituksen tuotetta..
No kyllä muaki vituttais jos heti ensimmäisenä reaktiona aletaan miettimään onko jo muita suunnitelmia. Näyttäisit hieman kiitollisuutta ja esittäisit iloista.
Vierailija kirjoitti:
No toinen halusi yllättää sut ja sinä oot laimeasti että "mistäs moinen idea ja onkos mulla jotain muuta..."
En ollut laimea. Eikö ole normaalia miettiä onko muuta? Ja ihan sen takia että ne asiat voi siirtää tai perua, ei suinkaan siitä ollut kyse että olisin jäänyt kylpylästä pois. Minua säikäytti miehen äkkipikainen reaktio ja ehdottomuus että juuri ensi viikonloppu. Minä en vängännyt ajankohdasta, mutta ihan kuin mies olisi jo valmiiksi hyökännyt ja puolustellut ajankohtaa. Sitä en ymmärrä
ap
Vierailija kirjoitti:
Aikoo kosia?
Ollaan jo kihloissa :/ Eikä muitakaan merkkipäiviä nyt tiedossa. Synttäritkin molemmilla kesällä
ap
Onko mies tulossa mukaan? Jos onkin jotain muuta menoa ja esittää, että sairastuu tms. ja jättää tulematta viime hetkellä
No en tunne miestäsi, mutta sanoisin, että joskus on ihan normaalia reagoida vähän oudosti.
Ihmisten ajatukset toimivat joskus kummallisesti ja tulee pieniä oikosulkuja jos asiat eivät suju suunnitellusti. Jos asia oli hänelle tärkeä ja siksi vahingossa ärähti, mutta tajusi sitten itsekin ettei ollut syytä niin antaisin olla.
Olisko miehellä voinut olla mielessä kosinta? Synttärijuhlat, johon kutsuttu muita? Jokin muu iso yllätys? Ei välttämättä ole edes viemässä sua kylpylään vaan johonkin muualle, mutta on keksinyt peitetarinan ettei yllätys paljastu?
Oa kirjoitti:
Onko mies tulossa mukaan? Jos onkin jotain muuta menoa ja esittää, että sairastuu tms. ja jättää tulematta viime hetkellä
Niin, kyllä ihan yhteisestä reissusta nyt puhui. Juuri tämän haluaisin tietää, että onko tässä taustalla jotain ihmeellistä. En koskaan ole nähnyt hänen leimahtavan kuten nyt. Miksi ihmeessä reagoi noin?? Selvittäisin kun tietäs miten. En tiedä että olisi missään hämärässä mukana, kaverit tavallisia
ap
Vierailija kirjoitti:
No en tunne miestäsi, mutta sanoisin, että joskus on ihan normaalia reagoida vähän oudosti.
Ihmisten ajatukset toimivat joskus kummallisesti ja tulee pieniä oikosulkuja jos asiat eivät suju suunnitellusti. Jos asia oli hänelle tärkeä ja siksi vahingossa ärähti, mutta tajusi sitten itsekin ettei ollut syytä niin antaisin olla.
Tääkin on totta. Eihän tässä mitään robotteja olla. Jospa annan asian olla ja ootan hyvillä mielin viikonloppua.
ap
Sekä mun mies että minä itse saatetaan vaikuttaa aika normaaleilta ja innostuakin jostain asiasta myös huonona päivänä, mutta tuollainen pieni ärähtäminen saattaa yllättäen tulla pienen asian vuoksi ja sitä toki pahoitellaan. Ei keltään voi vaatia täydellisyyttä.
Jotain tossa on takana. Ei muuten olis tollee tiuskassu. Mitä lie meinaa. .
Miehesi kuuluu sinun tietämättäsi bandidokseen tai muuhun motskarikerhoon ja tietää että sieltä ollaan tulossa perimään velkoja tuona viikonloppuna, joten miehen on pakko järjestää teidät silloin pois kotoa. Pistä nyt miehesi selkä seinää vasten ja pakota hänet tunnustamaan. Jos hän ei itse kerro, kannattaa soitella hänen kaverinsa, työnantajansa ja työkaverit läpi, josko joku heistä suostuisi kertomaan asiasta.
Suunnitellut tappavansa sut siellä, lavastaa onnettomuuden tms.