Kielletty Rakkaus OFFICIAL
Kommentit (615)
Ei voi kyllä kuin nauraa näille pedofiliahysteerikoille. Nainen oli vuoden alle vuoden päässä suojaikärajasta eikä seksiä edes harrastettu, siinä laissa on vielö erikseen se maininta molempien henkisestä tasosta. Miksi ihmeessä ukko pitäisi laittaa vankilaan, ketä se hyödyttäisi kun nainen vielä aikuisenakin haluaa olla saman miehen kanssa? Olisi viisasta tuhlata rahaa vankilassa pitämiseen jonka jälkeen heti jatkaisivat yhdessä.
En tiiä, käy jotenkin sääliksi kumpaakin....
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon sydämmestäni ettei kukaan pedofiili tai mikä nyt onkaan efebofiili katso tätä. Tossa just toi sisko sano ettei lastensuojelu pitänyt tätä tärkeenä juttuna tutkia?! Anteeks nyt vaan, mutta muualla maailmassa mennään tälläsistä suhteista vankilaan esim. Brittifutari Adam Johnson. Hyi v*ttu.
Adam Johnsonin tapauksessa tyttö itse nosti sen syytteen. Tiedä sitten olisiko sekin painettu villaisella jos tyttö itse ei olisi aktivoitunut nostamaan syytettä.
Mä en usko että tää ketju tulee pysyy täällä kovin pitkään :/ Edellinenki poistettiin aika nopeesti.
Minä en oikein ymmärrä tätä vouhkaamista. Jos tuossa olisi ihan samanlainen mies, mutta hän olisi kymmenen vuotta nuorempi tai jos ikä ei olisi tiedossa, kaikki sanoisivat, että "voi miten ihana pari ja onpa ihanaa kun ovat löytäneet toisensa". Mies ei ole tehnyt naiselle mitään pahaa ja molemmat ovat vilpittömän onnellisen tuntuisia. Ymmärrän, että silloin aikanaan on ollut vastustusta, mutta miksi edelleen vastaanotto on tällainen, kun tiedämme, miten tämä tarina on edennyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi järkky tota juontajaa! "EIKÄ!" "AAAAII IHANAA!" tosi epäpätevältä vaikuttaa kun heittää noita tekopirteitä huudahduksiaan. Tosi feikki fiilis tulee... Ja mitä tuo Maaretin lässytys on? Jotenkin ei sovi tuohon ollenkaan, ihan kuin olisi vain leikattu pätkiä jostain toisesta ohjelmasta. Tosi huonosti toteutettu ohjelma ja jotenkin sairas kaikenkaikkiaan. Hyi.
Anni ei nimenomaan esitä mitään. On juuri tuollainen. Minä tykkään kyllä, mielestäni Anni on tässä tosi hyvä. Luonnollinen ja sympaattinen.
Miranna puhui tuossa lopussa kyllä aika paljon asiaa. Juuri sitä, että itsellä kävi hyvä tuuri, että Jarkkis oli juuri sellainen kuin oli sanonut olevansa ja Mirannahan tuossa moneen kertaan varoitti, että olisi voinut käydä huonostikin.
Anni veti kyl hienon yhteenvedon, upeeta shittiä ettenkö sanois.
"Toinen on yli-ikäinen, eiku siis yli-, tai no ikäeroo on aivan hirrveesti, mut onnellisilta ne näyttää."
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla niin tuomitseva. Oma tarinani on että kun 9vuotiaana ihastuin setääni penttiin niin oltiin niin tuomitsevia. Aiheutti suuria kärsimyksiä mutta en luovuttanut. 12 vuotiaana sitten aloitin salasuhteen hänen kanssaan ja nyt 20 vuotiaana meillä onkin jo 4 lasta ja molemmat ollaan tosi onnellisia. pentti on kohta jåämässä eläkkeelle mutta se vaan antaa meille enemmän yhteistä aikaa.
Oksensin näppäimistölle
Miranna kyllä vaikuttaa miestään vanhemmalta. On kyllä silti aika uskomaton ja oksettava tarina heillä.
Jarkkiksen facesta bongattua: koulunkäyntiavustaja Riihimäen kaupungilla..
Olivatko kumpikaan töissä, millä tollaiset ihmiset tulevat toimeen ja vielä syöttävät koko eläintarhansa. Mulle tuli paha olo ohjelmasta. huh huh
maria veitola olisi ollut hyvä juontaja tähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon sydämmestäni ettei kukaan pedofiili tai mikä nyt onkaan efebofiili katso tätä. Tossa just toi sisko sano ettei lastensuojelu pitänyt tätä tärkeenä juttuna tutkia?! Anteeks nyt vaan, mutta muualla maailmassa mennään tälläsistä suhteista vankilaan esim. Brittifutari Adam Johnson. Hyi v*ttu.
Muuten vaan "muualla" maailmassa on alempia suojaikärajoja kuin täällä. Itävallassa ja Ranskassakin olisivat voineet mennä vaikka heti sänkyyn ihan laillisesti.
Hei mietittekö tätä ikäeroasiaa jos kuvitellaan että pari tapaisi vaikka nyt vasta? Tai kuvitellaan että parinkymmenen vuoden ikäerolla tapaa aikuiset ihmiset, 30 ja 50 vuotiaat? Mun mielestä on outoa tavata teininä parikyt vuotta vanhempi mies ja alkaa seurustelee, mutta kahden aikuisen välillä ei ikäerolla ole merkitystä. Tuntuu että nää kommentit liittyy just tohon teinin ja aikuisen väliseen seukkaamiseen. Kyllä mua vähän hätkähdyttää lukea ja kuulla suuresta ikäerosta muiden parien kohdalla vaikka omassa suhteessa ei ikäeroa ole oikeastaan koskaan pohtinut tosissaan negatiivisesti. Eipä sitä sopivampaa kumppania osaa kuvitella ja nuorempana on kumpainenkin säheltäny ja sompaillu suhdedraamansa, jotta siksi meillä niin seesteistä onkin yhteiselo.
Mutta aika suloinen pari olivat!
Vierailija kirjoitti:
No, paremmin noilla menee kuin minulla ja miehelläni
Taitaa mennä paremmin kuin valtaosalla av-mammoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei Anni kyllä radiossa tätä pariskuntaa haukkunut missäänvaiheessa. Sanoi kyllä että oli suuret ennakkoluulot yms. Mutta myös että ne hälveni jonkinverran kun tutustui pariskuntaan. Ei kyllä hyväksynyt sitä että seurustelu alkanut kun tyttö oli niin nuori, mutta ei kyllä silti heitä haukkunut.
Jaajo ja perälä kyllä enempi naureskeli jutulle.
Näin se meni minunkin mielestäni.
Joka tapauksessa sairas suhde silloin alkaessaan. Nythän vaikuttivat kovin obbellisilta ja aikuisia ihmisiä molemmat, joten tehköön mitä tykkää. On se silti jotenkin häiritsevää, että noin vanha mies on omasta ja muiden mielestä kuin parikymppinen.
Kylläpäs on taas ilkeitä kommentteja :( Aivan ihana pari ja komea mies, kuin Brad Pitt.
Kiva että Annille jäi hyvä mieli.
Mulle ei.