Kielletty Rakkaus OFFICIAL
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Äähäää mä en kestä!!! Anni vetää hyvin ja ammattitaidolla. Ei anna näkyä jos ihmetyttää noitten jutut.
Kyllä sitä aina yllättyy millaisia hiihtäjiä tässä maassa on....
Ei vedä Anni hyvin. Kömpelöä analyysiä, typeriä kysymyksiä ja rasittava tyyli.
Luuleeko tekevänsä ohjelmaa teineille?
On TODELLA vaikea uskoa, että mies on nelikymppinen ja nainen parikymppinen eikä toisinpäin! :O
Jotenkin reppanan oloinen tuo nainen...
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten toi Anni on voinut edes suomipopilla sitten julkisesti kauhistella tätä pariskuntaa kun ohjelmassa esittää ymmrtäväistä. En mäkään mun asiakkaita hauku julkisesti miten ne on retardeja tms..
Annillaki on lapsi elätettävänä ;)
Kuka täysijärkinen äiti vie 15-vuotiaan tyttärensä kanssa treffeille 37-vuotiaan miehen kanssa? Ja sitten sanoo vielä heti et tosta haluan vävyn itselleni? Voi jumalauta.
Juontaja on ihan liian "radiomainen" televisioon. Noi sen reaktiot "eikä!!" jne ei sovi yhtään
Ahahaha täälläkin kuoltiin nauruun Mirannan "laululle" ja varsinkin puiston penkki -jutulle :D tää koko porukka huutaa wt, ei oo kellään ihan inkkarit kanootissa.
"Hyvin sanottu. Kippis." Nyt on juontajalla vankkaa ammattiosaamista.
Vierailija kirjoitti:
Toi tiskiallas????? Apua!!
Ja SE on ainoa asia joka sua järkyttää tässä..?
Olenko ainoa ketä ahdistaa tän katsominen ihan hirveesti? Oksettavaa.
Tapailen tällä hetkellä 36-vuotiasta miestä (olen itse 40 v) ja olisin täysin järkyttynyt jos hän asuisi vielä kotonaan ja kuvittelisi olevansa joku fantasiahenkilö!
Anni on ohjelmassa oikein asiallinen ja kohtelias, mutta minusta hänellä on välillä aika pöyristynyt ilme (ja ihan syystä). Tai en tiedä, onko ihan perusilmeeltään tyrmistyneen näköinen, kun en ole häntä aiemmin ruudussa juuri nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten toi Anni on voinut edes suomipopilla sitten julkisesti kauhistella tätä pariskuntaa kun ohjelmassa esittää ymmrtäväistä. En mäkään mun asiakkaita hauku julkisesti miten ne on retardeja tms..
Joo ei ihme miksi Mirannakin oli aluksi varautunut häntä kohtaan. Kuin kiusaaja, ensin voittaa luottamuksen kaivaakseen arkaluontoisia asioita. Sitten esittää myöhemmin vasta todellisen mielipiteensä. Inhottavaa toimintaa.
Juontaja ei ole kovin ammattimainen, yrittää liikaa kaveerata noiden kanssa heittäytymällä liian rennoksi. Ei ole sen asia.
Mirannan meikit ja kulmakarvat ja tyyli ovat kauheit, yleensä 22-vuotiaat tajuavat jotain tyyliasioista mutta tämä ei. Jarkkis taitaa olla vilpittömän rakastunut kun hyväksyy Mirannan ulkonäön ja jutut. ja päinvastoin!