Kielletty Rakkaus OFFICIAL
Kommentit (615)
Mun mielestä toi mies vaikuttaa symppikseltä :) Mukavan oloinen, vaikkei kaikki inkkarit kanootissa taida ihan olla kun 15veen kanssa alkanu aikoinaan seukkaan.. Mut muuten jees olonen tyyppi :)
Onko ton muijan isästä mitään tietoa? Muistan lukeneeni vaan pelkästä äidistä. Ettei vaan olis jotain daddy issues juttuja mirannalla :D
Äähäää mä en kestä!!! Anni vetää hyvin ja ammattitaidolla. Ei anna näkyä jos ihmetyttää noitten jutut.
Kyllä sitä aina yllättyy millaisia hiihtäjiä tässä maassa on....
Facebookin perusteella likka käyttää alkoholia edelleen aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miten mukava 15v voi olla ikäistään kypsempi?
Eivät kaikki nuoret ole samalaisia. Osa on paljon lapsellisempia, osa taas jo 15-vuotiaana hyvinkin kypsiä. En silti hyväksy noille henkisesti vanhemmille nuorillekaan seurustelusuhdetta reilusti itseään vanhemman kanssa.
Nuo Maaret Kallion parisuhdeluennot on niin huvittavia, ihan kuin paperista suoraan lukisi ja vielä tuollaisella "asiantuntijaäänellä".
Vierailija kirjoitti:
Nuo Maaret Kallion parisuhdeluennot on niin huvittavia, ihan kuin paperista suoraan lukisi ja vielä tuollaisella "asiantuntijaäänellä".
Mietin, että inhotaanko tuota siksi niin paljon, kun on niin aneeminen puhuja :D
Anni vetää kyllä hyvin siihen nähden, että on tosiaan suomipopilla ilmaissut ettei tajua tätä pariskuntaa yhtään, on sairasta tai jotain sen suuntaista.
Hyi tätä puistonpenkkikohtausta :/
Kuolin nauruun tolle puiston penkki-kohtaukselle
Jarkkis on kyllä oikeesti tosi symppis. Just semmonen viattoman olonen. En usko kyllä hetkeäkään että olis ees ajatellut mitään pedofiilijuttuja.
Toi tyttö (tai nainen) on sit taas asia erikseen, kyllä Jarkkis sais jonkun täyspäisemmänkin.
Tuo mies itsekkin tunnusti, että käyttäytyi kuin teini vielä 38v eikä kukaan normaali sen ikäinen asu enää kotona! Järkyttävää! Ja vielä kehtasi "angstata" Mirannan vanhemmille. Mitähän he olivat siitä mieltä. Eivät nähtävästi mitään kun vaan kannustivat tyttöä. Kyllä minä ainakin pitäisin huvin outona sitä, että teini ikäisen lapsen TEINI kumppani alkaisi minulle kiukuttelemaan saati sitten 38v ÄIJÄ! Oksettaa.
Mä en ymmärrä miten toi Anni on voinut edes suomipopilla sitten julkisesti kauhistella tätä pariskuntaa kun ohjelmassa esittää ymmrtäväistä. En mäkään mun asiakkaita hauku julkisesti miten ne on retardeja tms..
Äiti ei edes heti tyrmännyt ajatusta .. Ziisus oikee VUODEN ÄITI
Oikeesti missä on ollut lastensuojelu?