Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielletty Rakkaus OFFICIAL

Vierailija
14.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (615)

Vierailija
581/615 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo etukäteen että tuossa on kyse jostain tuollaisesta koska harvoinpa tämmösiä radikaaleja ikäerosuhteita näkee.. Oli kyse sitten heterosta tai homoista. vaikka tuo äiti on mitä on niin eihän se silti pidä siitä että oma poika seurustelee vanhan miehen kanssa. Suhde on todella outo kieltämättä.

Vierailija
582/615 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myönnettävä että oli ahdistava tunnelma tässä jaksossa. Ei voi verratakaan siihen viime vuonna olleeseen homopariin jotka oli mukavia ja symppiksen oloisia joilla oli terve parisuhde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/615 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ttua? "Aluks olin biseksuaali, sitten homo."

Kivasti taas ruokitaan stereotypiaa, että homoudessa on kyse huonosta isäsuhteesta.

Ei se mikään stereotypia ole

Vierailija
584/615 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ihme Hemmo tuo Jari!

Vierailija
585/615 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aivan liikaa hyvin jyrkkiä ja tuomitsevia kommentteja molemmista miehistä, useimmat varmasti heterojen kirjoittamia. Itse homomiehenä olen pitkälti eri mieltä heidän suhteestaan, enkä näe siinä Jukan hyväksikäyttöä Jarin puolelta vaan että Jukka aivan vapaaehtoisesti on valinnut Jarin seurustelukumppanikseen ja se, että nuori homopoika oikeasti tykkää paljon itseään vanhemmista miehistä, on homopiireissä aika yleistä ja toki, osa varmasti etsii eräänlaista isähahmoa, jos ei ole koskaan saanut rakkautta omalta isältään tai se on puuttunut kokonaan, mutta eihän sekään ole kiellettyä täysikäiseltä.

Olen itse nähnyt monia homosuhteita läheltä, enkä nähnyt tuossa mitään kritisoitavaa, molemmat työssä käyviä ihmisiä ja omaa rahaa tienaavia toisin kuin ne ostetut thaipojat, joita suomalaiset miehet tuovat tänne lomiltaan ja jotka ovat täysin riippuvaisia isännistään kiristyksen partaalle asti.

En nähnyt Jukkaa Jarin vankina tai alistamana vaan aidosti hänen kumppaninaan ja käsittääkseni hän on vapaa tekemään omia ratkaisujaan ja vaikka lopettaa suhteen, jos hän kokee tarvetta siihen. Jukan äidin ei kannata paljoakaan arvostella Jaria, että Jari seurustelee Jukan kanssa, varsinkin, kun tiedetään, mitä tarjottavaa äidillä on pojalleen ollut ja äitinä olisin itse iloinen, että pojalla on nyt turvallinen olo ja että joku on hänen rinnallaan.

T. Sinkku homomies

Vierailija
586/615 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten ällötti kun antoivat koirien olla sohvalla ja sängyllä, muutenkin aika slummissa kerrostalossa asuivat

Vierailija
587/615 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa juontajan jatkuva arvostelu.

Jukalla todennäköisesti on fas ja sekakäyttö jättänyt jälkensä. Vauriot aivoissa, ainakin osa saattaa vielä korjaantua, riippuen nykyisistä elintavoista. Valitettavan useasti ainakin omat ystäväni jotka käyvät näissä trancebileissä jne käyttävät aika värikkäästi kaikkea mitä tarjolla on.

Kuvio kaiken kaikkiaan erittäin tyypillinen homopiireissä. En pidä pahana.

Jukan äiti oli surullista katsottavaa. Aivan kuin omani, ennen kuin hakattiin hengiltä.

Vierailija
588/615 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samiki sai miehiltä keppiä hehehehe :Dd

Minkkinen tekee naismaisen vaikutelman ja oli selvästi innoissaan tästä jaksosta

Vierailija
589/615 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kyllä pakko sanoa, että vaikka kyseessä olisi ollut heteropari mutta asetelma olisi ollut tämä sama niin aivan yhtä ahdistavalta tuo suhde vaikutti. Jotenkin pelottavaa, että joku voi nähdä tuollaisen parisuhteen tasapainoisena ja myönteisenä. Tai sitten katsottiin eri jaksoa. Minun telkkarista tuli muiden suuhun sanat puhuva, manipuloiva ja epänormaalin paljon kosketteleva mies.

Vierailija
590/615 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukalle täytyy kyllä nostaa hattua että hän on valinnut kumppanikseen aikuisen miehen eikä mitään keskenkasvuista tytön hupakkoa. Ei siinäkään olisi ollut mitään pahaa jos hän olisi valinnut jonkun oman ikäisen pojan. Mutta pääasia on kuitenkin se että sukupuoli on oikea. Ihailen suuresti tätä paria <3.

Vierailija
591/615 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin muutkin. Vanhempi mies vaikutti kovin ohjailevalta, nuorempi haki vastausta häneltä vähän väliä katseellaan kun juontaja jotain kysyi. Puheesta ei saanut selvää. Jotenkin kylmät väreet tuli, eikä mitenkään hyvällä tavalla.

Toi Minkkinen vai mikälie on myös miehiin päin, bisse kai. Loistaa kyllä kilometrin päähän. Jotenkin todella ärsyttävä juontajana, ei vaan ole sellainen symppis ollenkaan.

Vierailija
592/615 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut tuon Jukan pari kertaa ja aivan normaalin ja fiksun oloinen se on, hauska tyyppi. En ole vielä tuota jaksoa katsonut, mutta heitän villin veikkauksen, että tuo Jariin turvaaminen haastattelussa ja täällä analysoitu vässykkämäisyys ja mikä lie fasista tai päihteidenkäytöstä johtuva vajaaälyisyys on hyvinkin voinut johtua ihan vaan jännityksestä. En nyt tietenkään heidän suhdettaan tunne enkä sen toista osapuolta, mutta vähän realiteettia kehiin, ihan luonnollista olla vähän hukassa kun on kameraryhmä haastattelemassa ja tuijottamassa.

Vierailija
593/615 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jukka oli ihan kuin tuon Jarin puudeli. Siinä se istui omistajan kainalossa rapsuteltavana.

Vierailija
594/615 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kolmekymppisen vakisuhteessa elävän homonkin näkökulmasta näytti aika karmivalta. Ei miltään ihanalta rakkaustarinalta näyttänyt tää. Toki tuollaisen taustan omaava nuori tarvii vahvan ja turvallisen kumppanin, mutta sellaisen voi kyllä löytää ihan omastakin ikäluokasta. Tai sitten isähahmona voisi toimia tuollainen vanhempi tyyppi kaveripohjalta. Jo tuon ohjelman perusteella näkee, että ei ihan tasaveroinen suhde ole.

Toivottavasti Jukka joskus tajuu etsiä omaa ikäluokkaa olevan hepun. Hirvittää vaan, että miten tuon äijän suojista pystyy mihinkään lähtemään. :|

Vierailija
595/615 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo pelkkä ikäero mun mielestä ole mikää ehdoton mahdottomuus, jos molemmat on tavallaan samalla tasolla. Mutta tässä kun toinen on selvästi alisteisessa asemassa. Mihis tuollainen poikanen äijän luota lähtee itsenäisesti elämään, kun selvästi tarvii jonkun vahvan tukipilarin.

Vierailija
596/615 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli symppis pari.Täysikäisiä ja vapaita tekemään mitä haluaa.Olen ollut aika homofobinen nainen mutta ohjelma muutti käsitykseni täysin.Ei kyllä ällöttänyt tms niinkuin jotkut kommentoi.Enemmänkin ällötti jotkut kommentit.Mielenkiintoista, että jos puhutaan Dannysta ja tyttöystävästä ni suurin osa/lähes kaikki,sanoo että heidän oma asia,aikuisia ihmisiä ja heillä eroa 50v.Miksei siis J ja J saa tehdä mitä haluaa.Mitä samin jatkuvaan morkkaamiseen tulee: Eikö pitäisi hyväksyä ihmiset sellaisina kun ovat.Sami on mitä on ja that's it. Minusta on mukava lisä tv' kuluneisiin vakiokasvoihin.Melkein alkanut tykkään enemmän kuin annosta:) Antaa kaikkien kukkien kukkia,niin Jukan Jarin kuin Saminkin:-)

Vierailija
597/615 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

annosta eli tarkoitin Annista :)

Vierailija
598/615 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavalta vaikuttaa tämän illan pariskunta, thaimies näyttää hyvältä isältä ja oikeasti rakastuneelta.

Vierailija
599/615 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi viisas ja fiksu tuo Noora, harmi vaan, että joutuu kohtaamaan niin paljon ennakkoluuloja urpojen suomalaisten taholta.

Vierailija
600/615 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tolla naisella on liimattu käsivarteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä