Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se hetki kun tajuat, että trollaus on karannut lapasesta täällä

Vierailija
14.03.2016 |

Ei jaksa enää edes naurattaa, kaikkiko täällä on trolleja nykyään. Taitaa olla aika etsiä joku toinen keskustelufoorumi. Kai niitä muitakin on, tämä touhu on mennyt ihan pelleilyksi.

Kommentit (25)

21/25 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on eräänlainen some:n kuumemittari. Itse en harrasta facebookkia joten täältä näen heti mitä kaikkea järkyttävää maailmalla ja Suomessa on kulloinkin tapahtunut vai onko mitään tapahtunut. Suomi24:n maailman menoa - palstalla on aina 41 astetta kuumetta joten se ei kelpaa indikaattoriksi.

22/25 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollin mahdollisest tiedostamaton motiivi on luultavasti yleensä se, ettei elämässä enää vaan tapahdu mitään jännittävää. Keskustelupalsta on turvallinen paikka etsiä sitä "jännitystä elämään" anonyymisti, kotisohvalta.

Onhan tässä jännitystä kerrakseen! En mitään paljon tämän hurjempaa uskaltaisikaan kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollirikas kasvualusta johtuu ihan vain mammoista. Ei ole niin typerää trollia, joka ei niihin menisi lävitse. Siksi tästä on tullut tällainen yleinen aloittelevien trollien treenipaikka, jossa nekin voivat tuntea olonsa onnistuneiksi ottaessaan ensiaskeliaan kyseisessä itseilmaisun tyylissä.

Itseilmaisun tyyli??? JOskus olen miettinyt kuinka vahingollista tuollainen trollaaminen on tekijälleen. KOkea itsensä muiden yläpuoliseksi? Manipuloida muiden tunteita? Kukakohan haluaisi tyttö/poikaystäväkseen ihmisen joka harrastaa tuollaista? Millainen on trollin omakuva ja identiteetti? Onkohan nämä meidän trollit samanlaisia kuin MTVn näyttämät Catfish it? Yhtä säälittäviä?

Mikä oli todistettava.

Vierailija
24/25 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa trollit yhtään, hauskojahan ne ovat. Enemmän mua ärsyttää provo- ja trolliepäilijät, joiden on pakko pistää epäilyksensä jakoon; luullen että muut ei ole hoksineet.

Vierailija
25/25 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa trollit yhtään, hauskojahan ne ovat. Enemmän mua ärsyttää provo- ja trolliepäilijät, joiden on pakko pistää epäilyksensä jakoon; luullen että muut ei ole hoksineet.

Joskus minuakin ärsytti provohuutelijat, mutta nyt olen huomannut, että joskus ap lakkaa kirjoittelemasta kun hänet on huomattu. Ja ketju pian kuolee.

Trollit elää takuulla tosi ankeaa elämää. He ovat yksinäisiä, erakoituneita, eikä heillä tapahdu mitään hyvää. En usko, että onnellinen ihminen kokisi tarpeellisena notkua täällä, keksiä valheellisia juttuja ja kiusata toisia mielinmäärin. Keskustelupalstoja on fiksumpia, joissa provoja ei ole. En kerro niitä tässä, ettei nuo pohjasakat mene pilaamaan niitä.