Olin aluksi Axl Smithin puolella, enää en ole
Puolustin aluksi kiivaasti Axl Smithiä, ennen kuin tajusin kuinka iljettävästi ja järjestelmällisesti hän on käyttänyt näitä naisia hyväkseen. Nyt harmittaa se kuinka syyllistin uhreja ja puolustin tätä tekopyhää virnistelijää. Haluan pahoitella asiaa, uhrit eivät ole syyllisiä mihinkään. Voimia kaikille tapauksen uhreille, teistä välitetään!! Ei anneta rikollisen voittaa.
Kommentit (56)
Tukea uhreille myös täältä, elämä jatkuu vaikka luottamus toisiin ihmisiin koki varmaan kolauksen. Ukko esittää julkisesti maailmanparantajaa ja oikeesti on noin kylmä...
Tukea av-mammoille, jotka on tämän kauhean skandaalin todellisia uhreja. Varmasti monelta mammalta meni yöunet kun kiiltokuvapoika paljastui panomieheksi jolla ollut satoja naisia. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen entistä enemmän Axln puolella. Selvästi hänellä on jonkin sortin pakkomielle, jolle ei itse ole voinut mitään. Ei sellaista ihmistä pidä kivittää hengiltä. Rikoksesta pitää rangaista, mutta ei pidä mennä ylilyönteihin.
Kuka on uhannut tappaa? Niimpä, ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen entistä enemmän Axln puolella. Selvästi hänellä on jonkin sortin pakkomielle, jolle ei itse ole voinut mitään. Ei sellaista ihmistä pidä kivittää hengiltä. Rikoksesta pitää rangaista, mutta ei pidä mennä ylilyönteihin.
Kuka on uhannut tappaa? Niimpä, ei kukaan.
Se on 'niinpä', eikä 'niimpä'. LOL.
T: Äikän ope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"– Useimmiten hän pyysi luokseen syömään tai katsomaan elokuvaa. Ja sen jälkeen valvoimme aina todella myöhään, ja siksi jäin usein hänen luokseen yöksi, yksi nainen sanoo.
– Hänen kanssaan oli todella helppoa puhua ihan kaikesta ja hän halusi olla aina tukenani. Hän osaa käsitellä naisia ja hän saa ihmiset luottamaan itseensä todella nopeasti. Hän on hyvin taitava puhuja."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001138093.html
Toivottavasti tämä ihmispeto lukitaan ikuisesti jonnekin pimeään tyrmään. [sarkasmia]
Siis pidätkö tuota luottamuksen kalastelua jotenkin lieventävänä asianhaarana? Jos jotain niin sehän vain pahentaa asiaa.
Kuulostaa ihan normaalilta suhteelta, olkoon sitten vakipanoilua tai mitä hyvänsä. Tuo kuvaamisesta kiihottuminen on sitten omalukunsa kun on laitonta kuvata salaa, josta varmaan jotkut sakot napsahtaa, mutta ihan turha "kohua" pikku jutusta ja näistä "uhreista".
---
Joo, eiköhän ole korkea aika keskittyä taas Ikiksen uhripoikaulinoihin.
Perseestä miten joku trolli syyttää just uhreja monessa ketjussa. Jos on rikoksen kohteeksi joutunut, siitä saa ja pitääkin ilmoittaa poliisille.
Ei kukaan normaali lämmin ja empaattinen mies tee tollasta mitä Axl teki. Ja vuosien ajan...hyi helkkari.
Asiaa! Toivottavasti uhrit jätetään rauhaan, se joka on rikoksen tehnyt kantaa siitä myös vastuun.
Ei tartte Axlin ettiä enää tv: stä töitä
Joku trolli joo tuolla jossain ulisee kun rikollinen jää kiinni, sitä sai mitä ansaitsee
Tsemppiä uhreille, oikeus toteutuu!
Samoilla linjoilla ap:n kanssa, tottakai naisillakin on oikeus kertoa omat versionsa jos kerran Axlkin sai kertoa oman empatianhakuversionsa. Turhaan syytellään huomionhakuisiksi, Axlhan se tässä rikoksen teki.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on oikeudentajuisia, puolustetaan yhdessä uhreja. Täältäkin tsemppiä naisille, jotka joutuivat Axlin kynsiin. Uhri ei ole syyllinen.
En ymmärrä; oletteko te niin hirveän epävarmoja uhrien syyttömyydestä, että täytyykö teidän sen takia lynkata Axl? En siis ole mitenkään hänen tekojensa puolella, mutta minulle ei ole mitenkään epäselvää, etteivätkö kuvatut naiset ole kaikkeen täysin syyttömiä ja Axl syyllinen, että mun täytyis erikseen lyödä somessa Axlia.
Samoilla linjoilla ap:n kanssa. Ja tottakai uhreillakin on oikeus kertoa omat versionsa julkisesti kun kerran Axlkin sai oman nyyhkysepitteensä kertoa. Oikeus tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan normaali lämmin ja empaattinen mies tee tollasta mitä Axl teki. Ja vuosien ajan...hyi helkkari.
Eihän tuollainen kuvaaminen satuta niitä "uhreja" paitsi nyt kun siitä revitään otsikoita. Median ja verenhimoisen yleisön uhreja ovat sekä Axl että nuo naiset.
Jos tyyppi esiintyy Unicefin hyvän tahdon lähettiläänä, voisi odottaa hyvää tahtoa ja muiden kunnioitusta muussakin elämässä. Onneksi hyviä juontajia on paljon, rikollista ei tarvita.
Ainakin termi "tehdä akselit" eli salakuvata tuli käyttöön ja vielä kerran :Jankjankjank. Jankutijank. Wänkwänkwänk. Jankutijankjankjank.
Tyyppihän on elänyt järjettömän monimutkaista kaksoiselämää ties kuin monet vuodet. Valehdellut kymmenille naisille suut ja silmät täyteen, ja esittänyt heille jotain unelmien poikamiestä. Jopa suuttunut joillekin naisille jos epäillyt että näillä on muita. Samaan aikaan itsellä ollut kalenterin sivut täyteen ahdettuna tapaamisia eri naisten kanssa. Kuinka tuollaista kulissia ja jatkuvaa roolin vetämistä jaksaa? Ei taida olla hänen elämässään mitään aitoa. tietääkö hän edes itse kuka on? Yksinäisyydessään on sitten myhäillyt videokokoelmansa kanssa, ja ilmesesti jotain vallan tunnetta saanut siitä. mitään muuta hänellä ei sitten ole ollutkaan.
Jännä miten rikosten uhrit saa syyt niskoille niin monessa paikassa. Voimia uhreille, ette te yksin ole!
Onko näitä aloituksia pakko tehtailla? Tulee akselinrasvaa jo korvista ulos.