Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä pedofiileja on syytä varoa ja kertoa lapsille
18.02.2006 |
Itse jouduin lapsena jopa useamman pedofiilin uhriksi. Täällä n 30 000 asukkaan kaupungissa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Yksi kävi takapuoleen kiinni lätkämatsissa (painautui kiinni kalu kovana, olin 11v) ja toinen otti käsivarresta kiinni lähimetsässä, kun ulkoilutin pientä koiraamme. Pääsin karkuun, mutta traumoja jäi - vieläkään en pidä siitä, jos mieheni yrittää tehdä aloitteen käymällä käsiksi liian suoraan.