Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pysäytän miehen holtittoman rahankäytön?

Vierailija
14.03.2016 |

Olen itse kussut raha-asiani joskus nuorena ja ottanut siitä opikseni. Vanhat velat on maksettu ja lasken nykyään todella tarkkaan, että tuloni ovat suuremmat kuin menoni. Olen oikeastaan todella nuuka. Tiedän että velkaantuminen on helpompaa kuin niistä veloista eroon pääseminen.

Olen aina pitänyt miestäni melko järkevänä raha-asioiden kanssa, mutta nyt hänellä meinaa lähteä homma hanskasta. On ollut "pakko" hankkia kaikkea uutta velaksi ja nyt osamaksuja alkaa olla jo liikaa. Todellisuudessa kyse ei ole ollut mistään välttämättömistä hankinnoista. Ehdotin että mies laittaisi nyt paperille tulonsa ja menonsa, mutta hän on kuulemma laskenut, että rahat riittävät. Aina kun otan hänen rahankäytön puheeksi, hän hermostuu tai suuttuu.

Miten saisin ukon uskomaan, että kaikkea haluamaansa tavaraa ei ole pakko saada heti? Joku ihmeen kulutusvimma hänelle on nyt iskenyt ja näyttää siltä, että mies on sokaistunut omalle toiminnalleen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule nyt sitten sinäKIN kertomaan, että yhteiset rahat meillä perheenä on ja kaikki sillä yhteisellä tilillä.

Vierailija
2/2 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän mun mieheltä. Olen naimisiinmenoa harkinnut, mutta valitettavasti tuon rahankäytön vuoksi en uskalla. Vielä kuitenkin on kaikki asialliset maksut maksanut ajoissa

Itse olen hyvin tarkka rahoistani ja säästän myös pahan päivän varalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi