Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko tilanteessani? Mies ehdotti exäänsä lapsemme hoitajaksi loman ajaksi

Vierailija
14.03.2016 |

Olemme miehen kans lähdössä huhtikuussa reissuun kahdeksi viikoksi. Lapsemme piti mennä hoitoon kummitätinsä luo siksi aikaa, mutta terveyssyistä hän ei voi ottaa lasta. Nyt mieheni sitten ihan pokkana ehdotti, että hänen työttömänä oleva exänsä ottaisi lapsen mielellään. Tunnen tämän exän ja hän on kiva nainen, mutta ajatus on tosi outo. Mielipiteitä?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suostuis. Ties mitä tekis kateuksissaan lapsille.

Vierailija
2/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, voihan mies sille ihan pikkuriikkisen verran maksaa sitten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njooh, miksei jos exään voi luottaa.

Vierailija
4/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAhdeksi viikoksi lomalle ilman lasta? Okei.

Vierailija
5/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njooh, miksei jos exään voi luottaa.

No mielestäni häneen voi luottaa, tai en ainakaan tiedä miksei voisi. Hän oli joskus tarhassa töissä ennen kuin lähti opiskelemaan muuta, joten lapsista on kokemusta.

ap

Vierailija
6/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikänen lapsi? Miksei, jos mies pitää tätä naista luotettavana.

Vierailija
7/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi ei lähde mukaan lomalle?

Vierailija
8/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika lapsessa on kun sitä ei oteta mukaan matkalle?

Vierailija
9/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pieni , mummoni hoiti minua ja samalla mun tätipuoltani joka oli minua vuotta nuorempi. Eli isoisä teki vanhoilla päivillä uuden kumppanin kanssa lapsen ja ex:ä hoiti. Eikä siinä ollut mitään outoa, hyvin meni ja minulla seuraa.

Itse tiedät ja tunnet ihmisen , sen mukaan teet päätöksen.

Minä en jättäisi lastani kahdeksi viikoksi.

Vierailija
10/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Isä omalle lapselleen hoitajaksi ehdottaisi, ellei tietäisi luotettavaksi hyväksi hoitajaksi. Vaikka onkin ex, eron syyt ihan jossain muualla kuin lasten kasvatuksessa.

Vierailija
11/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on 5-v. Tuskin mies olisi ehdottanut epäluotettavaa ihmistä, joten ei kai siinä. Joku ihmetteli kahden viikon lomaa, no me joskus harvoin tehdään "parisuhdeloma" kahdestaan. Usein totta kai lapsen kanssa. Lapsi on joskus kesäisin ollut pari viikkoa mummolassaan, jos on jouduttu molemmat olemaan töissä. Ei siis jää ensimmäistä kertaa hoitoon moneksi yöksi.

ap

Vierailija
12/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi ja onko lapsella sisaruksia siellä eksän luona? Ja onko lapsi tuttu miehen eksän kanssa?

Ja mitä mieltä se eksä itse mahtaa olla...tai, siis, onko häneltä vielä edes kysytty...

Vierailija
13/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko ajattelitte laittaa oman lapsenne kahdeksi viikoksi lapselle vieraan ihmisen hoidettavaksi?

Ihan sama kuhan joku vaan ottaa hoitaakseen, että te pääsette kahdeksi viikoksi kahdestaan? Ohhoh.

Vierailija
14/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa viisivuotiasta tenavaa on kyllä paska nakki, suoraan sanoen...

Mahtaakohan tuohon kukaan edes suostua. Itse en suostuisi.

Vierailija
15/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi lasta kahdeksi viikoksi edes isovanhemmilleen muutoin kuin hätätilanteessa.

Vierailija
16/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei ole koskaan ollut tuolla exällö hoidossa, voi kahden viikon yökyläily olla tuon ikäiselle kyllä aikamoinen painajainen. Hoitajasta puhmattakaan. Eikö stä kahdenkeskistä aikaa voisi viettää pienemmissä pätkissä? Tuo on lasta kohtaan julmaa.

Vierailija
17/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on 5-v. Tuskin mies olisi ehdottanut epäluotettavaa ihmistä, joten ei kai siinä. Joku ihmetteli kahden viikon lomaa, no me joskus harvoin tehdään "parisuhdeloma" kahdestaan. Usein totta kai lapsen kanssa. Lapsi on joskus kesäisin ollut pari viikkoa mummolassaan, jos on jouduttu molemmat olemaan töissä. Ei siis jää ensimmäistä kertaa hoitoon moneksi yöksi.

ap

Itse kyllä siirtäisin matkaa tai miettisin voiko lapsi lähteä mukaan kuin laittaisin vieraalle hoitoon.

Vierailija
18/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo taas

Vierailija
19/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin 5v. :n vieraan ihmisen hoitoon vain jos olisi äärimmäinen pakko. Miltä sinusta tuntuisi asua kaksi viikkoa vieraan ihmisen nurkissa? Ja nyt kyseessä vielä lapsi, joka varmasti vieraassa paikassa ikävöi vanhempiaan.

Vierailija
20/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä. Ex on lapselle tuttu ja joskus on siellä käynyt leikkimässä heidän lapsensa kanssa, mutta ihan totta kyllä ettei se paikka ole läheskään niin kodinomainen kuin mummula missä lapsi on paljon ollut. Taidamme viedä mummulle ja papalle nytkin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi