Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sinkkuopiskelijat saa seksiä?

Vierailija
14.03.2016 |

Jos esim baareissa ei syystä tai toisesta nappaa/ole kiinostusta? Sitä sanotaan että nainen saa milloin haluaa mutta ei se niin helppoa ole. Jos laittaa nettiin ilmoituksen, niin ei se tunnu oikealta, kuin olis maksullinen. Toisten ilmoituksiin ei oikein uskalla vastata, ei sitä tiedä kuka siellä oikeasti on ja millaisilla asioilla. Ei tiedä mihin soppaan sitä joutuu jos semmoisiin lähtee. Vastaako naiset edes koskaan noihin vai saako miehet huhuilla tyhjille seinille? Tinderistäkään en ole koskaan edennyt kenenkään kanssa tälle asteelle. Tuntuu myös nololta sanoa että etsii myös yhdenillanjuttuja/seksiseuraa jos joku kysyy millä mielellä on liikenteessä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle netti ainakin ihan ajanhukkaa. Baarit ei kiinnosta ja eipä oikein muualta irtoa. Haluaisin ihan vakituisen tapailusuhteen, missä voisi tehdä muutakin yhdessä kuin harrastaa seksiä. Olen sitten ollut ilman, kun ei ole mitään löytynyt :/

Vierailija
2/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä kysymys, mistä muualta kuin baarista? Itse mietin sitä juuri viikonloppuna kun ei jaksa lähteä illalla, että eikö sitä seuraa löydy mistään päivällä? En löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada seuraa, mutta ei huvita sitä hakea mistään ja nolottaakin? Voi mennä hankalaksi. Ehkä joku tulee kotoa hakemaan vielä, kun vähän aikaa odottaa.

Vierailija
4/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kotoa hae mutta kyseessä onkin kysely, onko muita mahdollisuuksia kuin baari, tai hyväksi havaittuja keinoja.

Vierailija
5/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kotoa hae mutta kyseessä onkin kysely, onko muita mahdollisuuksia kuin baari, tai hyväksi havaittuja keinoja.

Miksi et kokeile nettiä? Naisena saat varmasti seuraa, kun ei siellä juurikaan ole naisia. Itse annoin periksi, kun ei siellä miehenä saa seuraa.

Vierailija
6/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei ainakaan saa seksiä mistään

Vierailija
7/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koulussa joku nainen ei tee aloitetta ja kiinnostu, niin sit se on hankalaa. Ainoa keino ehkä baarit ja opiskelijabileet. Myös Tinderiä moni käyttää, mutta myös turhaksi todennut. Itsehän vetelen suosiolla handuun.

Vierailija
8/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Olen mies ja opiskeluaikana oli helppo saada seksiä. Opiskelijabileet, baari, kavereiden bileet... Nyt Tinder on aivan parasta.

Vierailija
9/19 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnalla jotain pervoklubia, joka järjestää bileitä? Sieltä luultavasti löytää myös seksiseuraa, kun kyselee. Ilmapiiri on luultavasti muutenkin sellainen, ettei Ap:lle iske nolous niin helposti.

Vierailija
10/19 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäkö oppilas saa seksiseuraa, toisilta oppilailta.

Vierailija
11/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esim baareissa ei syystä tai toisesta nappaa/ole kiinostusta? Sitä sanotaan että nainen saa milloin haluaa mutta ei se niin helppoa ole. Jos laittaa nettiin ilmoituksen, niin ei se tunnu oikealta, kuin olis maksullinen. Toisten ilmoituksiin ei oikein uskalla vastata, ei sitä tiedä kuka siellä oikeasti on ja millaisilla asioilla.

Noh, sitä saa baareista, netistä ja monesta muustakin paikasta, jos uskaltaa tuoda toiveensa esille. Mutta toki jos sitä ei uskalla mistään hakea, niin ei se seksikumppani välttämättä ihan vain sattumalta tule ovelle kolkuttelemaan. Ja hyvä niin, eikö vain? Kannattaa luopua ennakkoasenteista nettideittailua kohtaan. Nykyään se yleinen ja hyväksytty tapa etsiä niin elämänkumppania kuin seksiseuraa. Eli rohkeasti vain kokeilemaan. ;)

Vierailija
12/19 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Olen mies ja opiskeluaikana oli helppo saada seksiä. Opiskelijabileet, baari, kavereiden bileet... Nyt Tinder on aivan parasta.

"Kavereiden bileet" kertoo kaiken oleellisen. Oot nähtävästi komea ja sosiaalisessa arvossa, joten ei ihmekään

Vierailija
13/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitun vittu nyt.... Meet kämpästä ulos kaupungille ja katteet sieltä jonkun hyvän kissan ja pyydät kahville. Siinä se ei deittailu mitään ydin fysikaa ole. Vähän luottamusta itseensä olet oma ittes ja jos tulee pakit ei se maailmaa kaada uuta kättelemään vaan.

Vierailija
14/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitun vittu nyt.... Meet kämpästä ulos kaupungille ja katteet sieltä jonkun hyvän kissan ja pyydät kahville. Siinä se ei deittailu mitään ydin fysikaa ole. Vähän luottamusta itseensä olet oma ittes ja jos tulee pakit ei se maailmaa kaada uuta kättelemään vaan.

AP taitaa haluta miehen eikä kissaa

Vierailija
15/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään... ainakaan miehenä.

Vierailija
16/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole opiskelija, mutta olen sinkku. Seksiä saan Tinderistä ja netistä. Naiselle se on suht helppoa tai ainakin itse olen kokenut sen sellaiseksi, kun ilmaisen mitä haluan ja heittäydyn rohkeasti mukaan. Toki pitää olla varovainen!

Vierailija
17/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole opiskelija, mutta olen sinkku. Seksiä saan Tinderistä ja netistä. Naiselle se on suht helppoa tai ainakin itse olen kokenut sen sellaiseksi, kun ilmaisen mitä haluan ja heittäydyn rohkeasti mukaan. Toki pitää olla varovainen!

....olen tuo sama kirjoittaja!

Moni mies sanoi, että netti ajanhukkaa, kun ei sieltä löydä naista seksiin. Ok, voi olla sitäkin. Itse olen saanut monia kymmeniä viestejä miehiltä, about 10 on ollu sellasii, että viestit herättäny kiinnostuksen. Tehny mieli ehdottaa jokaiselle, että tutustutaan paremmin ja nähdään, mutta en halua mtn soppaa niin monen miehen kanssa vaan luottamuksellista seksiä yhden kanssa ;)

Vierailija
18/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene nallekarkit tasan :(

Vierailija
19/19 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin yliopistolla ja paljon tehtiin ryhmä- tai paritöitä. Hakeudu kiinnostavan kurssikaverin (miehen) pariksi ja siinä sopivassa saumassa kun teette tehtävää, niin rohkeasti yllätät kurssikaverisi kertomalla tarpeestasi. Tuskin kieltäytyy. Itselleni silloinen kurssikaveri teki niin ja siitä sitten pikaiselle panolle.

t. avulias mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi