Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin sitten ihastumaan työkaveriini

Vierailija
14.03.2016 |

Olemme molemmat varattuja ja aluksi minusta oli hauskaa vaan flirttailla työkaverini kanssa. En ollut ihastunut, kunhan kaipasin jotain piristystä arkeen. Viime viikolla työkaverini muuttui jostain syystä viileäksi minua kohtaan ja alkoi selvästi välttelemään minua. Minäkin päätin ottaa häneen etäisyyttä. Ja samalla huomasin, että ajattelen häntä jatkuvasti. Nyt en saa häntä mielestäni ja sydämeni särkyy, kun ajattelen, että joudun olemaan hänestä pari viikkoa erossa (hän on lähdössä reissuun). Minusta tuntuu, että mies oli aiemmin minuun ihastunut, mutta on ilmeisesti saanut kuoletettua tunteensa, kun karttelee nykyään minua.Kertokaa, please, vinkkejä miten pääsen tästä ihastuksesta eroon?!?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sää olet se joka kyseli miksi mies on välillä lämpee ja yhtäkkiä kylmä!Määhän arvasin että siinä on jotain kummaa!!Jätä nyt vittu se varattu mies rauhaan ja unohda koko juttu!!Ihastuksia tulee ja menee!Nyt kun ajoissa lopetat unohdat koko asian parissa päivässä!

Vierailija
2/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on loihtinu omassa päässään suhteen joka ei ole totta. Creepyä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalla (n.400 työntekijää) muutamalla naisella oli samoja houreita. Yksi kuvitteli olevansa suhteessa mieheen joka jutteli hänelle töissä.

Mies

Vierailija
4/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin asia on kun työpaikkaromanssi loppuu ja joutuu sit silti joka päivä näkemään työpaikalla! Varsinkin jos itse on lopettanut jutun ja tyyppi riivaa joka päivä! Lopeta alkuunsa koko juttu!

Vierailija
5/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sää olet se joka kyseli miksi mies on välillä lämpee ja yhtäkkiä kylmä!Määhän arvasin että siinä on jotain kummaa!!Jätä nyt vittu se varattu mies rauhaan ja unohda koko juttu!!Ihastuksia tulee ja menee!Nyt kun ajoissa lopetat unohdat koko asian parissa päivässä!

En oo kysellyt? Oon nyt yrittänyt yli viikon olla hänestä kaukana, mutta tuntuu, että ikävä vaan kasvaa 😕. Kuvittelin juuri niin, että etäisyyden pitäminen auttaisi asiaa, mutta tässä on nyt tainnut käydä toisin päin..

Ap

Vierailija
6/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on loihtinu omassa päässään suhteen joka ei ole totta. Creepyä !

Öö, en oo loihtinut mitään suhdetta.. Ollaan flirttailtu toistemme kanssa joku puolisen vuotta työpaikalla ja kuvittelin, että se olisi vaan harmitonta flirttailua, mutta nyt huomaan ihastuneeni..

Ap

Vierailija
7/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisit varatun miehen rauhaan ja keskittyisit siihen omaan mieheesi.

Vierailija
8/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hoitaa ongelman.

Vierailija
9/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that. Ratkaisu on aika.

Vierailija
10/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Been there, done that. Ratkaisu on aika.

Kuinka kauan sulla meni ihastuksen laimenemiseen? Toista on vaikea unohtaa, kun nähdään kuitenkin väkisin töissä 😕..

Ap

Vierailija
11/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen nyt. Pakota itsesi ajattelemaan jotain muuta. Aika auttaa. Yritä hakea flirttiä elämääsi omalta mieheltäsi.