Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras markettishampoo

Vierailija
14.03.2016 |

Löytyykö marketeista hyviä shampoita? Olen tottunut kampaamotuotteisiin, mutta sen verran kalliita ne on, että voisin kokeilla kaupan tuotteitakin. Mammat, kertokaa suosikkinne!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän päinvastoin. Olen aina käyttänyt markettishampoita, lähinnä Elvitalia, mutta joskus ostan kokeeksi jonkun kampaamoshampoon ja hoitoaineen. Yksikään kampaamoshampoo ei ole vielä sopinut minulle.

Pantenen sarja ei sovi mulle markettivärkeistä.

Vierailija
22/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L'Oréalin Elvita on mun lemppari ainakin värjätyille hiuksille (punainen pullo). On myös halpaa. Omistan paksut värjätyt hiukset, en tiedä miten toimii ohuille tai hauraille tai värjäämättömille hiuksille.

Tämä on tosi huono minun hennoille mutta suht runsaille luonnonkiharoille hiuksille. Ihan liiskaksi menee ja tukka jää limaisen tuntuiseksi vaikka miten huuhtelee. Jos käyttää vielä saman sarjan hoitoainetta, näky on jo aivan lohduton. 

Four Reasonsin tuotteet on hyviä ja halpoja ja käy minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on värjätyt lasimaiset hiukset. Ongelmani on se, että kaikki shampoot ovat liian hoitavia. Joudun vaahdottamaan kahteen kertaan saadakseni hiukset puhtaiksi ja hoitoainetta en voi käyttää lainkaan, kun nuo pirun shampoot ovat niin hoitavia. Neuvokaa nyt ei niin hoitava hyvä perusshampoo minulle. Kohta alan pesemään tiskiaineella hiukset, ellei löyty hyvää hoitoaineetonta shampoota. Mielestäni shampoolla pestään ja hoitoaineella hoidetaan. Nyt on vähän torta på tortan, kun hoitavan shampoon lisäksi käytetään vielä hoitoainetta. En halua pestä hiuksiani päivittäin, vaan noin joka kolmas päivä. Päivittäinen pesu vain, jos olen hionnut paljon myös päänahasta.

Vierailija
24/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ennen shampoot ja hoitoaineet kampaamoista 15-25e/kpl. Vaihdoin markettituotteisiin enkä huomannut mitään eroa, paitsi että hinta on 10x halvempi. Esim. Bio Richin tuotteista olen tykännyt ja hintaa on noin 2e/kpl. Myös XZ ja Dove ovat olleet hyviä.

Vierailija
25/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lacto Line on paras shampoonkorvike, kokovartalon hoitava pesuneste joka käy vauvojenkin kylvetykseen. Siinä ei ole mitään turhaa.

Vierailija
26/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natura Siberica Oblepikha -shampoo ja saman sarjan hoitoane, Tallinnan Prismassa 4-5 € / 400 ml pullo.

Vierailija
27/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lacto Line on paras shampoonkorvike, kokovartalon hoitava pesuneste joka käy vauvojenkin kylvetykseen. Siinä ei ole mitään turhaa.

"Siinä ei ole mitään turhaa"

Kemikaaleja pullo täynnä. Kannattaa maksaa vähän enemmän luomusta, kemikaaleilla kun on paljon haittavaikutuksia.

Vierailija
28/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa noissa markettituotteissa on isot määrät kemikaaleja. Juuri vähän aikaa sitten luin amppareiden kautta teinitytöistä jotka pistettiin kemikaalipaastolle. Jo lyhyt kuuri todisti että virtsanäytteissä oli vähemmän kemikaaleja.

Kosmetiikan kemikaaleilla on yhteys esimerkiksi syöpiin ja vaihdevuosien aikaistumiseen.

En muista millä sivulla siitä kerrottiin.

Vierailija
30/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno suomalainen sarja, itse käytän mustikka ja omena tuotteita.

Vierailija
31/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko Tigin bed head -shampoo? Noita kun saa nykyisin marketeistakin..

Vierailija
32/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän keltaista El Vital -sarjaa. Pesee hyvin mutta ei kuivata hiusta tai päänahkaa. Mulla on värjätyt ja aika ohuet ja helposti rispaantuvat hiukset. 

Tuohan on sama kuin se Kerastasen keltainen Nutritive (vai mikä se olikaan?) mutta vain halvemmassa purkissa ja pullossa :)

Lórealihan omistaa Kerastasen lisäksi myös paljon muuta kuten Lancomen joten siksi ne samat meikkivoiteet ja ripsarit ovat vaan edullisemman näköisissä pakkauksissa Lòrealilla.

Vierailija
33/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismoista ja muista S-kaupoista saa tosi ihanaa sulfaatitonta shampoota ja hoitoainetta nimeltä Oliivi 

http://lh-beauty.fi/product/sulfaatiton-oliivi-shampoo/

Vierailija
34/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivi -shampoo ja hoitoaine. Ihan mahtavat! Ei päänahka kutise, hoitoaineella siletä pehmeät hiukset ilman lätistymistä. Alle 4 euroa pullo! Sultaatittomia vielä. Ja kotimaisia.

Vierailija
35/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä shampoo kuiville, ohuille ja nopeasti rasvoittuville hiuksille + hilseilevälle päänahalle?

Vierailija
36/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun hiuksilleni (aika tavalliset suomalaiset, hiukan keskimääräistä tummemmat) paras löytö on ollut Cien Provitamin 2 in 1. Niin halpa että hävettää, mutta hiukset ja päänahka kiittävät.

Onko tässä silikonia?

Vierailija
37/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dove tuubeissa olevat shampoot ja hoitoaineet ovat ihania.