Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1614)

Vierailija
1021/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että käytän käytännössä koko ajan tukipohjallisia kengissäni. Koska lättäjalat. Varsinkin ne tukipohjalliset ovat niin epämiehekkäät.

Vierailija
1022/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä jotka tunnen luulet että oon lehmän hermoinen. Mikään ei hetkauta. Oikeasti olen äärimmäisen ahdistunut ja kotioloissa jos suutun huudan ihan hulluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutan tyyneltä ja rauhalliselta keski-ikäiseltä tantalta.

Oikeasti olen rauhallinen siksi, että olen pohjimmiltani äärimmäisen väkivaltainen. Suuttumukseni on sokka irti ja berserkkiraivoa. Opin nuorempana kantapään kautta tappeluissa. Luojan kiitos olin nuorena kilttinä pidetty rilli- ja lettipää hyvästä perheestä, niin kukaan ei uskonut millainen olen eikä tullut seuraamuksia.

Se hyvä puoli tässä on, että minun ei paljon tarvitse pelätä: jos tunnen olevani fyysisesti uhattuna, se berserkkiraivo nousee sieltä ja pitää kyllä minusta huolta. Olen huomannut, että paatuneimmatkin pahikset pelkää vaahtosuisia raivopäitä. Kamalinta/hyödyllisintä tuossa on se, että kykenen silti ajattelemaan täysin rationaalisesti, kaikki moraaliin ja sen sellaiseen viittaava vaan on poistunut. Joten vahinko toiselle ihmiselle voisi sitten olla sen mukaista.

Aikuisiällä tämä on palvellut minua mm. niin, että olen lopettanut kahden narttukoiran tappelun ottamalla kumpaakin niskasta kiinni ja nostamalla ilmaan -malamuutteja. Normaalissa tilassa koordinaationi, saati voimani, eivät riittäisi siihen että nappaan vikkelää koiraa niskasta ja nostan yhdellä kädellä ilmaan.

Niin joo, ja joutessani elättelen kaikenlaisia väkivaltafantasioita. Palstan säännöt ei luultavasti salli kertoa niistä tarkemmin, mutta olen usein miettinyt, että olisin aika tavalla tehokkaampi toimessani kuin nykyiset amok-juoksijat tai "tellolistit".

Vierailija
1024/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomana vain yksin. Nykyään. Koska lihava. Naisia olisi tyrkyllä usein. Mutta ei vaan kehtaa. Ainakaan tällä hetkellä. Aiemmin toki kehtasi. Siksi luulevat ja haukkuvat homoksi. Ennemmin puutteessa ja haukuttuna kuin syvästi häveten.

Vierailija
1025/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, harrastin meidän koiran kanssa seksiä, vaikka en ole edes kiinnostunut koirista sillä tavalla. Olen kiinnostunut hevosista, mutta niiden kanssa en vielä toistaiseksi ole päässyt hommiin, mutta kunhan tulee sopiva elämäntilanne, aion hankkia oman hevosen. Tämä suuntautumiseni ei todellakaan kuulu kellekään.

Vierailija
1026/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro koska en halua kenenkään saavan sitä selville.

Vierailija
1027/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

räkä kirjoitti:

Pidän rään syömisestä. Illalla kun kukaan ei huomaa kaivan nenästä kuivunuta räkää ja syön sen.

älä huijaa itseäsi, sen kyllä muut ovat huomanneet, eivät vaan kehtaa sanoa asian ällöttävyyden vuoksi.

Vierailija
1028/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän hyvin keskiluokkaista elämää, eikä kukaan lähipiiristä tiedä, että nuoruudessa syyllistyin rikoksiin. Todella koviin rikoksiin, joista jos olisin saanut tuomion, olisin yhä vankilassa.

Vierailija
1029/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta. Olen monta kertaa jonkun aivan älyttömän vihaa, tietämättömyyttä, empatiakyvyttömyyttä ja ilkeyttä pursuavan ketjun jälkeen päättänyt, etten koskaan enää palaa tänne, ja silti parin viikon jälkeen täällä ollaan. En ymmärrä miksi enkä koskaan kehtaisi kenellekään myöntää.

Sama. Lisäksi trollaan ihan kauheasti. En tunnu voivan sille mitään, mutta mitä polarisoituneempi ja vihaisempi ketju, sitä enemmän minä lyön bensaa liekkeihin.

Aloitan myös ketjuja, joissa yritän saada muut kehumaan itseäni, esim. haukkumalla kuvitteellisena henkilönä jotakuta kaltaistani.

Vierailija
1030/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä, 13-14 vuotiaana, panin samanikäistä miespuolista kaveriani takaapäin peppuun.

Useamman kerran, olin aina itse aloitteelinen.

En kenellekään suostu tunnustamaan teini-iän homoiluja

Vierailija
1031/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies42v kirjoitti:

Teininä, 13-14 vuotiaana, panin samanikäistä miespuolista kaveriani takaapäin peppuun.

Kaverisi on kuitenkin muistellut tuota ihan avoimesti useamman ihmisen kuullen.

Vierailija
1032/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin teini, harrastin meidän koiran kanssa seksiä, vaikka en ole edes kiinnostunut koirista sillä tavalla. Olen kiinnostunut hevosista, mutta niiden kanssa en vielä toistaiseksi ole päässyt hommiin, mutta kunhan tulee sopiva elämäntilanne, aion hankkia oman hevosen. Tämä suuntautumiseni ei todellakaan kuulu kellekään.

Raiskasit koiran. Se kuuluisi ainakin eläinsuojelulle.

Hevonen on sen verran iso, että siinä voi teloa itsensä pahasti. Lykkyä tykö. 

Vierailija
1033/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko täällä tunnustaa rikoksia ilman että poliisit tulee ovelle? Kaverin puolesta kysyn

Vierailija
1034/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww sua mussunmussun eikö radioaalloilla saa infoa... Pikkanen pössönakki. Äitis oli sekasin kun sua teki.

Vierailija
1035/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies42v kirjoitti:

Kaverisi on kuitenkin muistellut tuota ihan avoimesti useamman ihmisen kuullen.

Toivottavasti ei,

t: se sama kaverin panija

Vierailija
1036/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pystyn ajatuksella vaikuttamaan toisen ihmisen kehoon.

Vierailija
1037/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin muistaakseni aiemminkin tähän ketjuun heroiinin käytöstäni.

Taas on pitkä duuniputki takana ja edessä pitkä viikonloppu.  

Kaikki valmiina - piikit, lusikat.

Kaikki on niin kauniisti aseteltu, kuten myös koti tiptop - siivottu.

Punaviini ja levysoitin.  Ruokaakin ostin jääkaappiin, vaikka en tod. näk. pariin - kolmeen päivään syökään.

Oluttakin ostin janojuomaksi. 

Tähän kaatui juuri orastava parisuhde -kerroin naiselle "tavastani" relata aika ajoin - ei hyväksynyt.

En kuitenkaan aio jättää tätä rakasta tapaani.  Olin nytkin paria piikkiä vajaa 3 kuukautta käyttämättä - Joulun chillaan punaviinillä ja tammikuussa Intiassa taas ränni. Sitten taas duunia ja lenkkeilyä.

Vierailija
1038/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kasvissyöntiä, seksuaalivähemmistöjä, aborttia ja muiden maiden ihmisten auttamista ilman, että Suomen oma talous ja julkisen puolen pyörä menisi ihan juntturaan. Olen aika vihreä arvoiltani, mutta myöskin sitä mieltä, että suomalaisten veroja hyysätään nykyään ihan liian holtittomasti sinne sun tänne.

Olen myöskin sitä mieltä, että koko ajan päätään nostava kansanvaellus etelästä pohjoiseen tulee aiheuttamaan meille kusiset paikat, ellei aleta ottamaan oikeasti tiukkoja linjauksia siitä, kuka tänne saa tulla vaan istuskelemaan ja sylkemään kattoon vuosikausiksi meidän verovaroillamme.

Vierailija
1039/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin oikein miettiä, mutten keksi mitään isompaa. Olen joskus toivonut jotain pahaa toiselle ja se on tapahtunut.

Vierailija
1040/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskasit koiran. Se kuuluisi ainakin eläinsuojelulle.

Hevonen on sen verran iso, että siinä voi teloa itsensä pahasti. Lykkyä tykö. 

Jos pitää syyllistä etsiä niin ennemmin se koira "raiskasi" minut. Miespuolisia siis molemmat, minä ja koira. Koira oli päällä ns. aidossa doggystylessä. Hevosten kanssa osaan kyllä varoa, mutta kiitos nyt kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi