Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1614)
Kun nykyinen määräaikainen työpesti päättyy, en tee enää ikinä töitä. Huom. ikinä. Ei koskaan enää. Mulle riittää jo. Käytän jatkossa aikani johonkin hyödylliseen. En vielä tiedä miten tulen peittelemään työn välttelyn kaikilta niin ettei kukaan saa tietää, mutta jotain tarttee keksiä.
Mun elämässäni on ulkopuolisen silmissä kaikki "hyvin"
Oikeasti mikään ei tunnu miltään, mikään ei huvita, mistään en innostu. Ei ole unelmia eikä tulevaisuudensuunnitelmia...
Kiitos. Vastauksesi kosketti minua.
Tylsän tavallinen heterokulissi. Seurustelen ja elän naisten kanssa, mutta olen myös imenyt niin montaa penistä ettei enää edes oma mieli usko mitään selityksiä "100% heteron kokeilunhalusta". Nelinkontinkin on oltu.
Työskentelen siivoojana, mutta oikeasti olen aika varakas. Tällä hetkellä yli 110 000 tileillä ja rahastoissa. Perintönä tullut ja säästeliästä elämää elänyt. Annan vaikutelman koko ajan, että rahan kanssa on tiukkaa.
Olen tullut toisesta galaksista.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut toisesta galaksista.
Kun palaat sinne, ota minut mukaan.
Tämä on hirveää ja pahansuopaa, mutta odotan täällä kädet ristissä että eräs työpaikan vapaamatkustaja, ylimielinen, ammattitaidoton, laiska, selkäänpuukottaja saisi vihdoinkin yt:ssä potkut.
Että johto olisi vihdoin tajunnut miten paljon hän on saanut aikaan taloudellista tappiota ja epäonnistuneita, puolitiehen jääneitä projekteja.
Vierailija kirjoitti:
Että kirjoittelen täällä!! 😱
Sama 🤣
Toivon, että yhdelle miehelle sattuisi joku "pieni onnettomuus", eli sellainen jonka takia olisi pois työpaikaltaan ainakin puoli vuotta, mutta olisi sen jälkeen taas kunnossa.
Saisi työpaikan nuoret tytöt olla rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Että jouduin puolipakotetusti, manipuloinnin seurauksena naimisiin vaikka en edes kosinut.
Oisin halunnut erään toisen. Oli liian myöhäistä perääntyä.
Ehkä tämä oli se kuuluisa järkiavioliitto, lapset kasvatettu aikuisiksi ja yhdessä edelleen.Ai niin, kyllähän lisäkseni ainakin 1 ihminen tietää tämän.
Sama
En ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään kanssa vaikka olen jo yli 50 v. Ei taida tapahtuakaan tässä elämässä, unelmoin että voisin hellitellä jotain miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tylsän tavallinen heterokulissi. Seurustelen ja elän naisten kanssa, mutta olen myös imenyt niin montaa penistä ettei enää edes oma mieli usko mitään selityksiä "100% heteron kokeilunhalusta". Nelinkontinkin on oltu.
Yäk!!
Omistin koko elämäni oikikseen hakemiselle. Olin välivuosina töissä kaupan kassalla ja elämäni pyöri vain työn ja oikishaun ympärillä.
Pääsin sisään 5. hakukerralla.
Psyyke ei kestänytkään ja aloin vihaamaan koko alaa.
Jätin kesken ja olen taas kaupan kassalla ikään kuin en missään muualla olisin ikinä ollutkaan.
Lähipiirissäni on ihmisiä, joiden kuolema olisi minulle syy juhlia onnesta.
En ole tippaakaan kiinnostunut kauneudenhoidosta tai muodista.
Elän päinvastaisesti mitä annan ymmärtää! Saan kiksejä siitä että puhututan sanotaanko nyt erikoisilla jutuilla somepopulaa!
Pistelen woodoo nukkea! En kerro enempää!
Että kirjoitan vauva-sivulle.😑