Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupungin kesätyö palkka 950e kk!

Vierailija
14.03.2016 |

Onko toi nyt ihan laillista maksaa noin huonoa palkkaa? Viikko tunteja kuitenkin 30.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys ei ole onko laillista, jos ei ole tarpeeksi niin ei kukaan ole sua hommaan pakottamassa. 

Vierailija
62/68 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain opiskelijoille tarkoitettuun kaupungin kesätyöhön enkä tullut edes valituksi, palkka 950 eur.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan ok palkka teinille, joka ei vielä osaa oikein mitään. Arvokkain antihan tuossa on itse työkokemus. Paikka kannattaa nähdä astinkivenä vaativampiin tehtäviin.

Itse tein yhden 4 kk:n harjoittelun 1200 euron kuukausipalkalla eli tuntipalkka suunnilleen sama kuin ap:n mainitsemassa paikassa (minulla siis työsopimuksen mukaan 37,5 h/vko, vaikka tietysti tein hieman ylimääräistäkin). Minä sentään olin  silloin yliopisto-opintojen loppuvaiheessa eli osasinkin jo jotain.

Mutta jos nuori on mieluummin ilman työpaikkaa niin mikäs minä olen sanomaan. Jos heti pitää saada 3500 euroa käteen niin voi olla aika hiljaista rekrytointirintamalla.

Vierailija
64/68 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin kesätyöpaikan tarkoitus on saada eka työpaikka ihmiselle, jolla ei ole mitään työkokemusta. Että pääsee edes jotenkin työuran alkuun. Rahakkaammat kesätyöt voi hakea yksityisiltä. Ai niin mutta eihän ne ota töihin kun ei ole missään ennen ollut....

Kaupungin kesätyöpaikka ei ole kuin haitaksi jos yksityiselle puolelle halajaa. Siellä on vaan opittu sluibaamaan ja menemään helpoimmalla.

Vierailija
65/68 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin 950 € ei voi elää??? 890-1023 € kuukaudessa itselläni. Olen ns eläkeputkessa. Asumiskuluni ovat (58€) tuki vähennettynä 677+ sähkö. Lääkekulut 50€ kk.

Elää voi tälläkin todella pihisti.

Ruokaan, laskuihin, vaatteisiin, harrastuksiin jää 200€ keskimäärin kuussa. Pakko olla äärimmäisen säästäväinen. Missään en käy, mutta bussiliput myös tästä.

Tämä siis vuonna 2019.

Vierailija
66/68 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva KESÄTYÖpalkka nuorelle ilman koulutusta ja vuosien työkokemusta.

Ja missä kaupungin hommissa tienaa useita tuhansia? (kommentti ylempänä) En lukenut ketjua läpi, mutta oletan, että nämä kesätyöt ovat puisto-osastolla tai kiinteistöhuollossa?

Vierailija
67/68 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tes-rikkomukselta. Ei voi olla muuten mahdollista. Oma nuoreni saa kesätyöstään yli 3000 euroa kuukaudessa eli ihan kunnon sijaisen palkan. Eihän kukaan 950 eurolla kuukaudessa voi elää!

miks alapeukutetaan sitä että joku nuori saa kunnon palkkaa ja joku vaatii sitä muillekin? en tajua mammojen logiikkaa? pitäskö kaikille nuorille maksaa paskapalkkaa kesätöistä, vai?

Yksikään ekaa työtään tekevä kesätyö-nuori ei saa 3000 liksaa kuussa ellei ole joku pomon lapsi isossa pörssifirmassa töissä vähän papereita lajittelemassa. Ja sillonkin varmaan on isi sanonut että "hys hys sitten siitä palkasta", koska se Ritva-sihteeri saa 500e vähemmän ja hän on ollut siellä 5 vuotta.

Vierailija
68/68 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tes-rikkomukselta. Ei voi olla muuten mahdollista. Oma nuoreni saa kesätyöstään yli 3000 euroa kuukaudessa eli ihan kunnon sijaisen palkan. Eihän kukaan 950 eurolla kuukaudessa voi elää!

Nuohan on tarkoitettu kotona asuville nuorille? Minäkin olin 17-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi