Ylipainoinen, mitä syöt/juot juuri nyt? (tunnustusketju)
Juuri sain lapset nukkumaan -> mussutan Daimia sohvalla ja palstailen, eihän tämä BMI 27 itsekseen yllä pysy.
Kommentit (57)
En just nyt mitään, tosin alkuillasta tilattiin pitsat, söin puolet (Frutti di mare) ja huomiselle jäi toinen puolikas. Juomana Kevyt olo Makukivennäisvesi Sitruuna.
Minä laardi, mies ei. Mun bmi lähenee 30 tätä menoa... :( ryhtiliike on tehtävä.
Äitylin laihiskeitto
Puolikas kaali
Pari sipulia
Valkosipulia
Freesataan pienessä määrässä öljyä
Lisätään neste, eli vesi ja luomu- kasvisliemijauhe
Lisätään mausteet, eli maustepippuri, mustapippuri, chili tai mitä nyt haluaa
Lisätään porkkanaviipaleet ja selleri
Lisätään punaiset linssit ja kikherneet ( itse käytin valmiita purkkituotteita)
Lisätään lopuksi persilja
Mausteita ja kasviksia voi lisäillä omien mieltymysten mukaan. Tätä keittoa voi syödä vatsan täyteen hyvällä mielellä. Keitto vain paranee lämmitettäessä eikä varmasti tykkää huonoa pakastuksestakaan.
En mitään juuri nyt minäkään. Tunti sitten join kupillisen teetä ja söin banaanilla päällystetyn täysjyväleivän, rahkaa ja mehukeittoa.
Kahvia ruoan päälle. Keksejä hups.
T. Ap, joka on 100% vastuussa omasta painostaan (ei sairauksia tai lääkityksiä, syön vaan liikaa ja väärin enkä ehdi liikkua)
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuroa kohta, juuri laitoin hautumaan.
Rakastan kaurapuuroa.
Minäkin parhaillaan, jo toisen kerran tänään :). Vahinko, että tuon lisäksi tulee syötyä herkkuja, eilen ainakin puoli pellillistä marjapiirakkaa..
En mitään. Äsken syötiin koko perhe perunaa ja lihakasviskastiketta. Yritän ottaa nyt vihdoin oikeasti itseäni niskasta kiinni ja saada napostelun loppumaan, siitä ne 15 ylimääräistä kiloa ovat tulleet.
Skyriä tässä mussutan ja painoa alas tiputan.
170g kalaa ja 150g kurkkua. Päälle yrttiteetä 3dl. Tällä on menty jo 4 vko kohta.
Nutrilettiä. Syönyt 500 kcal/vrk kuuden vuoden ajan eikä paino tipu.
Söin 1/4 hunajapomeloa. Olen juuri lähdössä kauppaan ja puntaroin tässä ostaisinko jotain hyvää vai en. Joku toffeesuklaa/muu ällömakea houkuttelisi. Tämä makeannälkä on henkistä, tiedän sen. Surua ja väsymystä. Makea lohduttaa. Bmi jotain 27? N. 5kg olisi pudotettavaa. Ei tällä menolla.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia ruoan päälle. Keksejä hups.
T. Ap, joka on 100% vastuussa omasta painostaan (ei sairauksia tai lääkityksiä, syön vaan liikaa ja väärin enkä ehdi liikkua)
Ihan mielenkiinnosta, missä sulla se kiire sitten on, kun et "ehdi" liikkua? Kiire maata sohvalla syömässä?
En syö mitään, yritän pitää mielessä että hyvänolon tunne syömättä jätetystä herkusta kestää pidempään kuin syömisen aikaansaama hyvä mieli (etenkin jos on syyllinen olo, mistään oikeasta nautinnosta ei voi puhuakaan).
175/98
Olen juuri saanut laihdutettua normaalipainon puolelle, henkisesti olen silti vielä ylipainoinen. Mussutan varsiselleriä. Oikeasti. Syön mielummin jotain, mistä en pidä, kuin olen syömättä.
Obsessionkeksejä meni paketillinen alle vartissa.
Noiden keksien nimeksi kuuluisi vaihtaa obeesio.
No ei voi mitään, en ala oksentamaankaan niitä.
Söin just tollasen lidlin kreikkalaisen jugurtin vadelmilla. Tekis mieli syödä toinen. Mulla on kyllä tosi helppoa pitää yllä tätä yli kolmenkymmenen BMI:tä.
Kasviksia, linssejä aurinkolaseista tai silmälaseista makuasia ja pikaviestiohjelma herneitä