Hei sinä hoikka/normaalipainoinen mies, jolla on reilusti ylipainoinen emäntä!
Ymmärrätkö tosiaan sen, "ettei painolla ole mitään tekemistä rakkauden kanssa"? Tuli vaan eräästä facebookissa pyörivästä meemistä mieleen.
Kommentit (7)
Kyllä muuten on, tämän tästä näkee hoikkia miehiä lihavia naisten kanssa, ehkä se on niin että suhteen alussa nainen on ollut hoikka ja sitten myöhemmin kerännyt painoa tai mies vain sattuu pitämään tuhdimmista naisista. Ei voi kuin todeta että makunsa kullakin.
Minulla on tosi lihava mies joka on lihonut vuosien mittaan. Itse olen ollut aina myös nyt hoikka. Miehen lihavuuden vuoksi meillä.ei ole ollut moneen vuoteen seksiä. Hän ei pysty enkä kyllä häntä haluakaan. Mies on vielå niin tyhmä ettei tajua olevansa sairaan lihava.
Yksi tuttu meni jopa naimisiin jo vuosia reilusti ylipainoisena eläneen naisen kanssa. Ja pakko todeta, ettei tuo nainen ole yhdenkään kaverini mielestä millään tavalla kaunis (ei olisi edes laihana). Joten joillekin se ulkonäkö ei tunnu merkkaavan juuri mitään! Onko tämä sitten tosirakkautta vai vain huonoa itsetuntoa sitä en tiedä...
Joo pitäs vissiin vaihtaa toi mun läskitakki,vartaloa nuolevampaan malliin.
Minulla on pyöreä vaimo. Ei naisten painolla ole koskaan ollut juurikaan merkitystä, kunhan ei luut törrötä ja pystyy liikkumaan eli ei kumpaakaan ääripäätä. Oma vaimoni on mielestäni kaunein ja muutenkin minulle täydellisin.
M26
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu meni jopa naimisiin jo vuosia reilusti ylipainoisena eläneen naisen kanssa. Ja pakko todeta, ettei tuo nainen ole yhdenkään kaverini mielestä millään tavalla kaunis (ei olisi edes laihana). Joten joillekin se ulkonäkö ei tunnu merkkaavan juuri mitään! Onko tämä sitten tosirakkautta vai vain huonoa itsetuntoa sitä en tiedä...
Meinaat että lihavaa ei voi rakastaa, joten siksi epäilet huonoa itsetuntoa syyksi siihen, että tuttavasi avioitui lihavan puolisonsa kanssa?
Ei sellaista miestä olekaan