Täh..mieheni sai kutsun pikkuveljeni syntymäpäiville, mutta minä en....
Veljeni kutsui mieheni facebook-tapahtuman kautta synttäreille. Itse kun en ole facebookissa, niin oletin että saisin kutsun vaikka tekstiviestillä, mutta näin ei koskaan käynyt. Ja ei ole kyse pelkästä poikien illasta, koska kutsuttujen listalla oli paljon pariskuntia fb:ssä. Enkä ole edes missään riidoissa ikinä ollut veljeni kanssa tms, joten kyllä loukkaa tämä nyt. Vai onko teistä tämä outoa? Synttärit oli eilen, eikä sitten miehenikään lopulta lähtenyt, kun ei minua kutsuttu. Oishan se noloa jos mieheltäni kysyttäisi missä minä olen, miksen lähtenyt tms.
Kommentit (13)
No ette te varmaan hirveän läheisiäkään ole veljesi kanssa jos et voinu kysyä asiasta.
Ei voi kuin ihmetellä. Sinunlaisiasi ihmisiä nimittäin. Jos olisimme oman siskoni kanssa kutsuneet toisiamme puolin ja toisin kyläilemään tms (mitä emme kylläkään tee) ja minä en saisi kutsua, niin ottaisin puhelimen käteen ja kysyisin wtf. Simple as that. Huoh.
Minun veljeni olettaisi aivan oikein, että minä tulen pyytämättäkin. Sama toisin päin. Vieraat kutsutaan, siskot ja veljet ovat erityisasemassa. :)
Kuka aikuinen ihminen järjestää synntäreitään, paitsi jos ne on pyöreitä vuosia?
Öö, mikset kysynyt? Ja jos miehesi olisi mennyt, niin miksi vastaaminen olisi ollut noloa hänelle? Olisi vastannut niin kuin asia on. Käsittämätöntä nolostelua kun mitään noloa ei ole tapahtunut. Kuulostat tosi oudolta tyypiltä..
Vierailija kirjoitti:
Minun veljeni olettaisi aivan oikein, että minä tulen pyytämättäkin. Sama toisin päin. Vieraat kutsutaan, siskot ja veljet ovat erityisasemassa. :)
Mutta enhän voisi etukäteen tietää että missä ja milloin synttärit edes pidettäisiin, ilman kutsua... ja ihan periaatteesta en kysynyt, että olenko tervetullut synttäreille, kun oletin että veljeni kyllä ilmoittaa sitten ajan ja paikan tms. Ap
Että mä inhoan ap.n kaltaisia ihmisiä!
Ei hitto, että kaikki tehdään vaikeaksi ja loukkaannutaan siellä omassa pikkupäässä niin pahasti.
Miksi ihmeessä et kysynyt veljeltäsi? Luultavasti veljesi ajatteli, että tottakai sinäkin tulet. Että se on niin itsestäänselvää ettei sinulle sen vuolsi tarvitse erikseen viestejä laitella
Ja tieto synttäreiden ajankohdasta nyt tuli miehesi kautta koska hän siellä fb.ssä nyt oli.
Ap, teit vain itsestäsi pellen!
Et taida sit veljesi kanssa paljoo jutella?
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti noin ap:n velikin on olettanut, mutta ap pikkumaisena hyypiönä veti herneet nenään ilman minkäänlaista järjellistä syytä... Hohhoijaa, ei voi muuta sanoa =`DD.
Taas näitä kommunikaatiovammaisia
No mä olen kysynyt suoraan saanko minäkin tulla jos vain mies kutsutaan. Eivät tosin kehtaa kieltääkään. Miehen suvussa on aika usein tapana laittaa kutsu vain oman suvun jäsenelle facebookin kautta ja pitää itsestään selvänä, että puolisot tulevat myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta enhän voisi etukäteen tietää että missä ja milloin synttärit edes pidettäisiin, ilman kutsua... ja ihan periaatteesta en kysynyt, että olenko tervetullut synttäreille, kun oletin että veljeni kyllä ilmoittaa sitten ajan ja paikan tms. Ap
Kyllä sinun miehesi sinulle synttäreistä mainitsisi - ja mainitsikin. Harmi, että nyt kummaltakin jäivät synttärit väliin. Ehdotan, että pidätte veljellesi väkisin ikiomat yksityissynttärit ja syötätte hänelle kakkua vaikka kolmen kesken.
Ja kutsussa oli oikein korostettuna erikseen mainittu että kutsu ei koske siskoani, eiks nii?