Mies ei halua ottaa suhteessa "seuraavaa askelta"
Olemme olleet yhdessä viitisen vuotta, josta asuneet yhdessä reilu neljä vuotta.
Nyt olisi mielestäni sopiva aika mennä kihloihin, naimisiin ja saada lapsi. Miestä ei kiinnosta lainkaan.
Olen yrittänyt kysyä syytä, mutta mitään järjellistä vastausta en saa. Lisäksi mulla on todettu sairaus, jonka takia mulla on reilusti tavallista pienemmät mahdollisuudet tulla raskaaksi. Olenkin sanonut miehelleni, että jollemme aika pian ala tosissaan toivomaan vauvaa, meidän on pakko erota, sillä lapsen kuitenkin haluan.
Kuinka kauan mun pitää odottaa? Uskallanko laittaa miehen selkä seinää vasten? Toisaalta rakastan häntä, mutta tämä asia kyllä nyppii ihan tosissaan.
Kommentit (6)
.sinun pitää miettiä oletko valmis uhraamaan kaiken miehen eteen vai otatko ohjat omiin käsiin ja elät oman elämän ehkä jonku toisen kanssa. Ei voi muut sitä sinulle kertoa
jotkut miehet eivät pysty ikinä sitoutumaan kun ahdistaa niin kovasti. Itse jätin yhden ahdistujan odottelemaan parempaa aikaa ja nyt minulla on mukavan miehen kanssa kaksi lasta. Ja tämä ahdistuja oli erotessamme 39 vee, joten mistään elämättömästä nuoruudesta ei ollut kyse.
niin kerro hänelle, että rupeat tapailemaan sitten muita ja etsimään isäehdokasta. niin ja tee se myös. ehkä se kirkastaa jotain ajatuksia.
niin kerro hänelle, että rupeat tapailemaan sitten muita ja etsimään isäehdokasta. niin ja tee se myös. ehkä se kirkastaa jotain ajatuksia.
Mies on pian 30 ja itse olen 26.
Luulen, ettei mies sittenkään rakasta mua tarpeeksi, vaikka kovasti niin sanoo.
Hitto että elämä on vaikeaa.
ap
Jos haluat olla ja elää miehesi kanssa, sinun on tyydyttävä kompromissiin. Jos lapsen saaminen on sinulle tärkeämpää, on sinun löydettävä uusi kumppani.
Voi myös olla niin, että miehesi ei halua lapsia sinun kanssasi, siksi sanoo ettei halua niitä koskaan. Jos tyydyt tähän tilanteeseen, voi käydä niin, että 10 vuoden päästä mies jättää sinut yhtäkkiä jonkin löytämänsä naisen vuoksi ja tekee lapset hänen kanssaan. Sinulle jää silloin luu käteen.
Ota asia avoimesti puheeksi ja kerro mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä elämässä. Ja pohtikaa sitten, voitteko ja haluatteko jatkaa yhteistä elämää. Älä laske kaikkea yhden kortin varaan. Miehesi asenne kuulostaa juuri siltä, että kytkin nousee kun sopiva nainen tulee kohdalle (ellei ole jo kiikarissa).
kohtuullisia ja olennaisia unelmiaan. Meillä on vain yksi elämä.
Tätini oli kymmenen vuotta sellaisen miehen kanssa, joka ei loppuviimeksikään halunnut lapsia. Lopulta täti uskalsi erota, nykyään on naimisissa mukavan miehen kanssa ja neljän lapsen äiti :)