Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeterapiassa käyneet, mikä oli lopputulos?

Vierailija
13.03.2016 |

Oliko ulkopuolisesta kuuntelijasta hyötyä? Pysyittekö yhdessä vai pysyittekö yhdessä? Itsellä juuri pariterapia alkamaisillaan ja kokemuksia kyselisin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputuloksena oli ero.

Vierailija
2/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, mutta kahdet tutut kävivät. Toinen pari erosi heti ja toisilla alkoi hetkeksi uusi kuherruskuukausi, jonka jälkeen arki koitti taas ja erosivat. Ikävä kyllä näin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli terapiasta hyötyäkin, yhdessä olemme edelleen vaikea kuitenkin arvioida olisiko niin joka tapauksessa.

Vierailija
4/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopputuloksena oli ero.

Tarkennan vähän.

Pariterapiassa ei voi muuttaa toista. Terapian hyöty on se, että siellä annetaan mahdolisuus keskustella asiallisesti neutraalissa ympäristössä. Terapeutti voi myös tuoda näkökulmia keskusteluun ja ajatteluun. Hyvään lopputulokseen voi päästä, jos molemmat parisuhteen osapuolet ovat valmiita muuttamaan omaa ajatteluaan jä toimintatapojaan.

Kävimme kolmessa terapiajaksossa, kahdella eri terapeutilla. Lopputuloksena ero, mutta tulipahan yritettyä.

Vierailija
5/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selä terapeutti että mies alkoivat syyttelemään minua. Miehen pettämiset ja haluttomuus ym oli kaikki minun syytäni sitten jotenkin. Mies onnistui puhumaan terapeutin puolelleen.

Erosimme. Palasimme miehen vonkumisen jälkeen yhteen. Mies alkoi jatkaa pettämistä ja minun haukkumistani uudestaan. Nyt olemme eronneet lopullisesti. Mutta mies haluaisi taas palata yhteen - vaikka vuosi sitten olin kamala akka ja hän halusi sen lopullisen eron.

Vierailija
6/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme