Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupasin yrittää lopettaa tupakoinnin, sorruin ja poikaystävä lukitsi parvekkeelle

Vierailija
13.03.2016 |

Olin ollut kaksi viikkoa polttamatta ja eilen illalla tulin kaverin tupareista hiprakassa kotiin. Kämppä on minun mutta poikaystävä paljon luonani kuten eilenkin. Minun teki älyttömästi mieli tupakkaa ja niinpä sorruin polttamaan tupakan. Tiedetään ettei ollut fiksua, muttei tosiaan ollut poikaystävän käytöskään.

Minulla oli päällä vaan kylpytakki ja sandaalit kun olin käynyt suihkussa ja hiukset märät. Poikaystävä heräsi kun suljin parvekkeen oven mentyäni, huusi oven raosta että sä et tuolta paskalta haisevana tänne sisälle tule ja lukitsi oven. Oli jo myöhä ja yritin varovasti koputella että tulee avaamaan oven. Kämpässä ei näkynyt mitään liikettä ja näin että makuuhuoneen ovi oli kiinni, eli oli mennyt nukkumaan(?) tai mököttämään sinne.

Alkoi iskeä jo paniikki ja oli helvetin kylmä. Mietin jo että kehtaanko pyytää naapurin kautta apua kun kello oli lähemmäs 23. No ei ollut paljon vaihtoehtoja joten kiipesin naapurin parvekkeelle ja koputin oveen. Onneksi tuli avaamaan. Semmoinen vanhempi mukava mies. Sanoin etten uskalla mennä enää asuntooni kun poikaystävä oli niin vihainen ja oli lukinnut minut ulos. Naapuri ymmärsi ja keitti minulle kaakaotakin. Soitti poliisin hakemaan poikaystävän kämpästäni pihalle ja sain sen aikaa olla naapurilla.

Nyt poikaystävältä on tullut puheluita (en ole vastannut) ja viestejä että hänen oli tarkoitus päästää minut sisälle mutta hän sammui. En tiedä enää mitä uskoa? Ei ole ennen tehnyt mitään tuollaista. Olen nyt vanhempien luona koska poikaystävällä on vielä avain kämppääni. Siellä ei onneksi ole mitään lemmikkejä mahdollisessa vaarassa.

Uskoisitteko itse tuollaista selitystä? Oli kyllä juonut paljon.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli naapurissa vastaava tilanne. 

Olin koiraa pissattamassa puolenyön aikaan, kun naapurin rouva huuteli partsilta, että on lukittuna sinne miehensä toimesta. Oltiin tervehdystuttuja, mutta ei mitään kavereita. 

Tässä tapauksessa mies oli kyllä hereillä, mutta rankassa humalassa. Soitin rapun toiselle tutulle, joka pystyi tulemaan avaamaan alaoven. Soitin sitten alkuperäisen pariskunnan ovikelloa, mikä näin jälkikäteen oli tyhmää. Olisi vain pitänyt soittaa suoraan poliisi. 

Mies tuli avaamaan ja yritin ystävällisesti sanoa, että hoidetaan tämä asia nyt puhumalla ja päästetään Annu (nimi keksitty) pois partsilta. 

Mies tönäisi minut seinää vasten ja oli pudottamassa minua raput alas. Koira onneksi reagoi niin voimakkaasti haukkumalla, että jätti aikeensa. 

Häivyin paikalta ja soitin poliisit. Luovuin kuitenkin rikosilmoituksen teosta ja Annukin. Lievä pahoinpitelyhän tuo olisi ollut kummankin kohdalla. 

Vierailija
22/27 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin koiraa pissattamassa puolenyön aikaan, kun naapurin rouva huuteli partsilta, että on lukittuna sinne miehensä toimesta. Oltiin tervehdystuttuja, mutta ei mitään kavereita. 

Tässä tapauksessa mies oli kyllä hereillä, mutta rankassa humalassa. Soitin rapun toiselle tutulle, joka pystyi tulemaan avaamaan alaoven. Soitin sitten alkuperäisen pariskunnan ovikelloa, mikä näin jälkikäteen oli tyhmää. Olisi vain pitänyt soittaa suoraan poliisi. 

Mies tuli avaamaan ja yritin ystävällisesti sanoa, että hoidetaan tämä asia nyt puhumalla ja päästetään Annu (nimi keksitty) pois partsilta. 

Mies tönäisi minut seinää vasten ja oli pudottamassa minua raput alas. Koira onneksi reagoi niin voimakkaasti haukkumalla, että jätti aikeensa. 

Häivyin paikalta ja soitin poliisit. Luovuin kuitenkin rikosilmoituksen teosta ja Annukin. Lievä pahoinpitelyhän tuo olisi ollut kummankin kohdalla. 

Vittu mikä mikkihiiri sä olet. Mä olisin dekannut sen kännikalan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammui... HAHAHAHAHAHAHA! Olen töissä talkkarina ja näitä tulee vastaan melkein joka viikonloppu. Toiset sammuilevat lattiakaivojen päälle ja aiheuttavat vesivahingon, mutta nuo Ap:n tilanteen kaltaiset keikat ovat kaikkein koomisimpia. Ja Jos paikalle tulee vielä poliisi... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Sehän on oikein korkeatasoisen ihmisen merkki, että toisten vahingot/onnettomuudet/paha olo aiheuttavat sinussa mielihyvän tunteita. 

Kaikkea hyvää talkkarina, jos nyt sellainen olet. Todennäköisesti odotat mopokorttia. 

Vierailija
24/27 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa dekata?

Vierailija
25/27 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa dekata?

Varmaan täräyttää "vintin pimeäksi". Niin minä ainakin käsitin.

Vierailija
26/27 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sammui... HAHAHAHAHAHAHA! Olen töissä talkkarina ja näitä tulee vastaan melkein joka viikonloppu. Toiset sammuilevat lattiakaivojen päälle ja aiheuttavat vesivahingon, mutta nuo Ap:n tilanteen kaltaiset keikat ovat kaikkein koomisimpia. Ja Jos paikalle tulee vielä poliisi... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Sehän on oikein korkeatasoisen ihmisen merkki, että toisten vahingot/onnettomuudet/paha olo aiheuttavat sinussa mielihyvän tunteita. 

Kaikkea hyvää talkkarina, jos nyt sellainen olet. Todennäköisesti odotat mopokorttia. 

Ad hominem. En ota asioita niin vakavasti. Ihmiset tarjoavat parhaat viihdykkeet koheltaessaan. Ei minua kiinnosta heidän tuntemuksensa. Jos minä sählään, saa minullekkin nauraa.

Vierailija
27/27 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ap sulla oli tupakkaa, jos olit jo lopettanut?