Lupasin yrittää lopettaa tupakoinnin, sorruin ja poikaystävä lukitsi parvekkeelle
Olin ollut kaksi viikkoa polttamatta ja eilen illalla tulin kaverin tupareista hiprakassa kotiin. Kämppä on minun mutta poikaystävä paljon luonani kuten eilenkin. Minun teki älyttömästi mieli tupakkaa ja niinpä sorruin polttamaan tupakan. Tiedetään ettei ollut fiksua, muttei tosiaan ollut poikaystävän käytöskään.
Minulla oli päällä vaan kylpytakki ja sandaalit kun olin käynyt suihkussa ja hiukset märät. Poikaystävä heräsi kun suljin parvekkeen oven mentyäni, huusi oven raosta että sä et tuolta paskalta haisevana tänne sisälle tule ja lukitsi oven. Oli jo myöhä ja yritin varovasti koputella että tulee avaamaan oven. Kämpässä ei näkynyt mitään liikettä ja näin että makuuhuoneen ovi oli kiinni, eli oli mennyt nukkumaan(?) tai mököttämään sinne.
Alkoi iskeä jo paniikki ja oli helvetin kylmä. Mietin jo että kehtaanko pyytää naapurin kautta apua kun kello oli lähemmäs 23. No ei ollut paljon vaihtoehtoja joten kiipesin naapurin parvekkeelle ja koputin oveen. Onneksi tuli avaamaan. Semmoinen vanhempi mukava mies. Sanoin etten uskalla mennä enää asuntooni kun poikaystävä oli niin vihainen ja oli lukinnut minut ulos. Naapuri ymmärsi ja keitti minulle kaakaotakin. Soitti poliisin hakemaan poikaystävän kämpästäni pihalle ja sain sen aikaa olla naapurilla.
Nyt poikaystävältä on tullut puheluita (en ole vastannut) ja viestejä että hänen oli tarkoitus päästää minut sisälle mutta hän sammui. En tiedä enää mitä uskoa? Ei ole ennen tehnyt mitään tuollaista. Olen nyt vanhempien luona koska poikaystävällä on vielä avain kämppääni. Siellä ei onneksi ole mitään lemmikkejä mahdollisessa vaarassa.
Uskoisitteko itse tuollaista selitystä? Oli kyllä juonut paljon.
Kommentit (27)
1?
Mutta vaihda lukot ja sovi ero jossain julkisella paikalla, mielellään ota joku ystävä mukaan. En voisi luottaa tuollaiseen ihmiseen. Onneksi naapuri ymmärsi.
No kyllä näitä tapahtuu. Jos muistatte Puhakan tapauksen, jossa täysin normaalilta vaikuttanut poikaystävä heitti ks. naisen parvekkeelta ihan yllättäen.
Mutta siis en uskoisi tai vaikka olisikin sammunut niin en voisi olla ihmisen kanssa joka vaarantaisi terveyteni.
Toivottavasti palkitsit setämiehen piparilla.
Taidat olla nyt sinkku. Itse en ainakaan tuollaista laskisi enää asuntooni. Kyseessähän on vapaudenriisto, kun lukitsee toisen johonkin. Hyvä että soitti poliisin.
6, meillä on parvekkeet vierekkäin, eli sen väliseinän ylitse täytyi vaan kiivetä, kaiteesta tukea ottaen.
Ap
Ei sillä ole merkitystä, aikoiko päästää vai ei. Merkitystä on vain sillä, että lukitsi sinut parvekkeelle.
Saattaa olla että halusi "vaan" antaa sinulle opetuksen ja päästää hetken kuluttua sisään. Joka tapauksessa et voi enää luottaa tuollaiseen ihmiseen. Eron voi hoitaa vaikka puhelimitse.
Vierailija kirjoitti:
Missä pääsee kiipeämään naapurin parvekkeelle?
Tätä minäkin mietin. Jos parveke on niin matalalla, että uskaltaa ruveta trapetsitaiteilemaan, niin eikö mieluummin hyppää vain alas.
Ensinnäkin kyllä olisi tosi korkea kynnys ilmestyä vieraan ihmisen parvekkeelle tuosta vain. Mieluummin olisin pyytänyt joltain ohikulkijalta apua. Soittamaan jonnekin tms.
Lukematta juttua tarkemmin, ongelmanasi on "lupasin yrittää lopettaa". Sen kun muutat muotoon "päätin lopettaa" niin loppuu ne retkahdukset.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä näitä tapahtuu. Jos muistatte Puhakan tapauksen, jossa täysin normaalilta vaikuttanut poikaystävä heitti ks. naisen parvekkeelta ihan yllättäen.
Mutta siis en uskoisi tai vaikka olisikin sammunut niin en voisi olla ihmisen kanssa joka vaarantaisi terveyteni.
Minäkin näin kun naapurin nuori vaimo oli laittanut miehensä parvekkeelle. Sieltä se sitten huuteli ohikulkijoilta apua. Mies oli tosin vaimon ja lapsenpahoinpitelijä toisesta kulttuurista, että ihan oikein sille.
Itse asiassa tässähän ei sanota, että naapuri olisi tuntematon. Ei myöskään sanota, etteikö ap olisi ensiksi käynyt maassa ja sitten vasta kiivennyt parvekkeelle.
Meillä on niin matalalla parveke, että hyvin voi kiivetä sinne. Joskus olenkin kiivennyt, kun avaimet ovat jääneet kotiin ja olen tiennyt että partsi on auki.
Eli en nyt liity provohuutelijoiden joukkoon.
Mutta noin aggressiivinen mies on tietysti jätettävä, se on selvä. Jos tupakointi aiheuttaa fiiliksen, että voi palelluttaa toisen, niin hoidon paikkahan tällä miehellä.
10, aika syrjäistä seutua ja pikkukylä. Ei täällä kulje noin myöhään ketään. Siinä alkoi olla hiukset märkänä ilman sukkia sen verran jäässä että oli pakko toimia noin. Ikkunan olisin rikkonut muttei ollut mitään millä rikkoa. Parvekkeella siis ainoastaan purkki tuhkakuppina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lukematta juttua tarkemmin, ongelmanasi on "lupasin yrittää lopettaa". Sen kun muutat muotoon "päätin lopettaa" niin loppuu ne retkahdukset.
Just... eli jos ei pystykään lopettamaan tupakointia, niin on oikeus yrittää palelluttaa toinen?
Kumpikohan noi yleensä pahempi, alkoholiongelmainen mies (sammui ap:n mukaan) vai tupakanpoltto?
Vierailija kirjoitti:
10, aika syrjäistä seutua ja pikkukylä. Ei täällä kulje noin myöhään ketään. Siinä alkoi olla hiukset märkänä ilman sukkia sen verran jäässä että oli pakko toimia noin. Ikkunan olisin rikkonut muttei ollut mitään millä rikkoa. Parvekkeella siis ainoastaan purkki tuhkakuppina.
Ap
Muuta kaupunkiin! Syrjäkylän miehet eivät todellakaan ole sitä parasta laatua missään mielessä.
Ja siis 3. kerros eikä parvekkeiden puolella palotikkaitakaan ole. Tuo naapuri on semmoinen puolituttu, aina juttelemme kun näemme rapussa tai pihalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan noi yleensä pahempi, alkoholiongelmainen mies (sammui ap:n mukaan) vai tupakanpoltto?
Se ei kai tässä ole kovin olennaista?
Olennaista on se, että toista ei kohdella väkivaltaisesti. Vapaudenriistohan tuo oli. Ja vieläpä olosuhteissa, joissa ap olisi voinut jopa kuolla. Jos hän olisi sammunut parvekkeelle, niin ei välttämättä seuraavana päivänä elossa.
Humalatila ei oikeuta mihinkään sen enempään kuin selvin päin tehdyt jutut. Tämä usein unohtuu. Se ei ole mikään lieventävä asianhaara koskaan, päinvastoin usein.
Sammui... HAHAHAHAHAHAHA! Olen töissä talkkarina ja näitä tulee vastaan melkein joka viikonloppu. Toiset sammuilevat lattiakaivojen päälle ja aiheuttavat vesivahingon, mutta nuo Ap:n tilanteen kaltaiset keikat ovat kaikkein koomisimpia. Ja Jos paikalle tulee vielä poliisi... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
En usko edes omaa tarinaasi.