Miehille kysymys, mitä ajattelet näistä naisen luonteenpiirteistä:
- epäsosiaalisuus, mikä ilmenee yksinolon tarpeena, ei pidä kyläilystä tai omaa suurta ystäväjoukkiota, on enemmänkin haaveilijaluonne
- ei puhu paljoa kahdenkesken, yhdessäollessa tykkää enemmän kosketuksesta ilman sanoja esim. hierontaa, rapsutusta ja halailua tai vierekkäin sängyllä pötkötellen kuin puhumista
- ei ole perinteinen "nainen" meikkauksineen, kuntosaleineen ym. mitä monen naisen elämään liittyy
- pitää rauhallisesta elämästä vailla draamaa
Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (39)
- epäsosiaalisuus, mikä ilmenee yksinolon tarpeena, ei pidä kyläilystä tai omaa suurta ystäväjoukkiota, on enemmänkin haaveilijaluonne
- ei puhu paljoa kahdenkesken, yhdessäollessa tykkää enemmän kosketuksesta ilman sanoja esim. hierontaa, rapsutusta ja halailua tai vierekkäin sängyllä pötkötellen kuin puhumista
- ei ole perinteinen "nainen" meikkauksineen, kuntosaleineen ym. mitä monen naisen elämään liittyy
- omaa stereotypioita ja kangistuneita käsityksiä sukupuolten rooleista
Sen verran tosiaan kannattaa puhua et esim. seksissä sanoo välillä "kaks senttii vasemmalle"
Vierailija kirjoitti:
Kohdat 1-3 negatiivisia asioita, kohta 4 ok.
Läheisyys on negatiivinen juttu??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraatko yhteiskunnallisia asioita? Pidätkö elokuvista, musiikista, kirjallisuudesta? Onko sinulla mitään liikuntaharrastuksia? Mikä on intohimosi? Aloituksesi pohjautui lähinnä kaikkeen siihen, mitä et ole.
Seuraan ja olen kiinnostunut, pidän lukemisesta, kuuntelen musiikkia päivittäin, katselen myös jonkin verran elokuvia. Liikunta on lähinnä hyötyliikuntaa. Intohimo on juurikin tuo haaveilu 😁. Tylsä siis se on tullut vastauksista ilmi ☺ Ap
Jos olisit muotoillut aloituksesi noin, luulen että olisit saanut positiivisempia kommentteja. Minä en usko, että olet tylsä :) Rauhalliset ihmiset ovat usein niitä kiinnostavimpia. Pitää "kuoria" monta kerrosta, ennenkuin paljastuu se todellinen, hieno ihminen. Sun täytyy vain löytää sellainen ihminen, joka jaksaa kuoria.
Vierailija kirjoitti:
Kohdat 1-3 negatiivisia asioita, kohta 4 ok.
Ei vaan, kolmas kohta on ainoa negatiivinen. Salille siitä, ja avot, unelmanainen.
Miksi naisen pitäisi olla lähtökohtaisesti mielenkiintoinen, hyväitsetuntoinen, sosiaalinen ja harrastaa? Kuitenkin parisuhteessa niitä naisen mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia pitää ruveta rajoittamaan, ystäviä karkottamaan, näkemyksiä lyttäämään. Eikö silloin loogisesti ajatellen kelpaisi valmiiksi kotihiiri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraatko yhteiskunnallisia asioita? Pidätkö elokuvista, musiikista, kirjallisuudesta? Onko sinulla mitään liikuntaharrastuksia? Mikä on intohimosi? Aloituksesi pohjautui lähinnä kaikkeen siihen, mitä et ole.
Seuraan ja olen kiinnostunut, pidän lukemisesta, kuuntelen musiikkia päivittäin, katselen myös jonkin verran elokuvia. Liikunta on lähinnä hyötyliikuntaa. Intohimo on juurikin tuo haaveilu 😁. Tylsä siis se on tullut vastauksista ilmi ☺ Ap
Jos olisit muotoillut aloituksesi noin, luulen että olisit saanut positiivisempia kommentteja. Minä en usko, että olet tylsä :) Rauhalliset ihmiset ovat usein niitä kiinnostavimpia. Pitää "kuoria" monta kerrosta, ennenkuin paljastuu se todellinen, hieno ihminen. Sun täytyy vain löytää sellainen ihminen, joka jaksaa kuoria.
Ei vilkkaat ja puheliaat ihmiset ole synonyymi helposti luettavalle ja tulkittavalle ihmiselle. Moni ekstrovertti omaa myös hiljaisen puolen. Minä esimerkiksi olen sekä omissa ajatuksissa oleva ja toisaalta taas ajoittain äärimmäisen puhelias ihminen ja uskon ettei kovinkaan moni ymmärrä sisintäni.
TottA puhut. Ei äijät tykkää että nainen tekee oman mielensä mukaan paljon mitään. Voe voe. Sehän tuli ja on tullut aikaa sitten selväksi näitä palstakirjoituksia lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi olla lähtökohtaisesti mielenkiintoinen, hyväitsetuntoinen, sosiaalinen ja harrastaa? Kuitenkin parisuhteessa niitä naisen mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia pitää ruveta rajoittamaan, ystäviä karkottamaan, näkemyksiä lyttäämään. Eikö silloin loogisesti ajatellen kelpaisi valmiiksi kotihiiri?
Näinhän se menee. Vaimosta halutaan kotihiiri mutta seurustelussa vailla tarkoitusta on jännänainen ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vilkkaat ja puheliaat ihmiset ole synonyymi helposti luettavalle ja tulkittavalle ihmiselle. Moni ekstrovertti omaa myös hiljaisen puolen. Minä esimerkiksi olen sekä omissa ajatuksissa oleva ja toisaalta taas ajoittain äärimmäisen puhelias ihminen ja uskon ettei kovinkaan moni ymmärrä sisintäni.
En ole niin väittänytkään. Ihmisiä on erilaisia ja pohjasin vain omiin kokemuksiini. Ja tässä ketjussa keskitytään lähinnä aloittajaan eikös vaan? :)
Miksi et halua puhua edes sille miehelle kaksin? Kyllä me välillä vaan ollaan hiljaa ja kosketellaan, mutta rakkaus on kyllä syntynyt juttelemalla.
Tulisin todennäköisesti hyvin toimeen tuollaisen naisen kanssa. Minua ei huvita puhua joutavista asioista, puhun silloin kun on jotain kiinnostavaa kyseessä. Pidän rauhallisesta elämästä, en voi sietää tuota ns. draamaa, vituttaa kuunnella huutamista. Juopottelen kyllä silloin tällöin, ja poltan jopa pilveäkin. Viihdyn hyvin yksin, vierailen kyllä viikoittain erään samanhenkisen ystäväni luona. Pidän sellaisesta kun naisen kanssa vain pötköttelee jossain sohvalla tai sängyllä, ja vaan hipsuttelee tuota naista eikä höpise joutavia. M34
Riippuu yhtä lailla siitä miehestä. Äärimmäisen introvertti ja verbaalisia taitoja arvostava mies saattaa pitää sinua tylsänä. Vaikka oikeasti on itse liian laiska ja (henkisesti tylsä itse) tutustuakseen sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne haaveet koskevat?
Pienet asiat kuten sisustus, hyvän arjen luominen, matkustus uusiin maihin jne Ap
Siis meikkaaminen ja kuntosalit ovat huono juttu ovat perinteisiä naisten elämään liittyviä asioita, mutta sisustus ja matkustelu eivät?
Ei ne huono juttu ole mutta liittyvät enemmän sosiaaliseen elämään mitä naisilla perinteisesti on. Sisustus ja matkustelu on enemmän asioita mitä voi yksinkin harrastaa. Ap
Tä?! Minä ainakin meikkaan aamulla yksin vessassa, enkä missään julkisessa ryhmätapahtumassa.
Myös kuntosalilla käyn yksin.
Omituinen katsantokanta sinulla😀
Hyviä puolia naisessa, kelpaat kelle vaan Juha Tapiota lainatakseni.
M36
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia herättää?
Ihan kiva, mutta nautin itse introverttina kuitenkin keskustelusta kumppanin kanssa. Pelkään, että seksi olisi kanssasi kovin yksipuolista. Tykkäätkö harrastaa mitään liikuntaa? Vaikuttaa ihan hyvältä muuten, en itsekkään pidä kyläilystä tai baareista.
Ei kelpaisi seurustelukumppaniksi. Haluan keskustelutaitoisen naisen, joka haluaa olla kaunis ja arvostaa kauneutta ympäristössään.
Hilpeä mielikuva tosiaan 😀 - introvertti 9, jolla ei taipumusta mihinkään näistä, edes yksin